4 راه برای سرعت بخشیدن به سایت Shopify

thumbnail

سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی گوگل است ، اما تأثیر آن محدود به دید ارگانیک شما نیست. برای سایت های تجارت الکترونیکی سرعت همیشه یک نگرانی است زیرا بار کم صفحه باعث بهبود تجربه کاربر و به نوبه خود نرخ تبدیل می شود.

سریعترین سایتهای Shopify برخی از ویژگیهای مشترک را دارند. کریس لانگ ، مدیر ارشد در گفت: “آنها به طور کلی از یک موضوع بسیار سبک وزن استفاده می کنند ، از نظر تصاویری که از آنها استفاده می شود و برنامه هایی که اجرا می کنند بسیار محدود است.” برو Fish Digital ، در طول جلسه Shopify SEO از Live با موتور جستجو ،

در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید سرعت بارگذاری سایت Shopify را در نظر داشته باشید.

تصاویر خود را فشرده کنید

سایت های تجارت الکترونیک معمولاً از نظر تصویر سنگین هستند ، در صورت فشرده سازی نکردن عکس های محصول یا سایر گرافیک ها ، می توان بار بار صفحه را کند کرد. تصاویر JPEG به طور کلی از اندازه پرونده های کمتری نسبت به PNG برخوردار هستند که در صورت نیاز به پس زمینه شفاف ، فرمت بهتری دارند. کوچک کردن تصاویر به اندازه مناسب می تواند اندازه پرونده را کاهش داده و برخی از بارهای صفحه را خاموش کند.

اکوسیستم برنامه Shopify گزینه های بی شماری دارد که تجار می توانند از آنها برای اتوماسیون برخی از این کارها استفاده کنند. به عنوان مثال TinyIMG SEO Image Optimizer ، تصاویر را فشرده و اندازه می کند و به طور خودکار برچسب های alt را اضافه می کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200604

مربوط: راهنمای خرید Shop SEO: نحوه افزایش ترافیک ارگانیک به فروشگاه شما

قابلیت بارگذاری تنبل را اجرا کنید

بارگذاری تنبل بازدید کنندگان فروشگاه را قادر می سازد تا تصاویر را بارگیری کنند زیرا در صفحه شما به جای همه به طور همزمان حرکت می کند ، که منجر به بار طولانی تر در جلو می شود. لانگ گفت با توصیه كتابخانه LazySizes ، كه وی در سایتهای خرید مشتریان خود استفاده می كند ، گفت: “در واقع در بیشتر موارد برای توسعه دهندگان بسیار ساده است.”

با برنامه های خود محافظه کار باشید

“هنگامی که شما یک سایت تجارت الکترونیکی دارید و می خواهید همه چیزهای مختلف خود را داشته باشید – تبلیغات پاپ آپ و chatbot شما و همه این کارکردهای مختلف – این اتفاق می افتد با سرعت پیج صفحات.” .

برنامه های Shopify درخواست های دیگری ایجاد می کنند و می توانند به صفحه نفخ خود بیفزایند و سایت شما را برای کاربران کند می کند. برای شناسایی اینکه کدام برنامه ها ارزش افزودن ندارند ، بپرسید: «آیا این برنامه برای ما ارزش دارد؟ آیا این باعث بهبود تجربه کاربر می شود؟ آیا این امر به تبدیل کمک می کند؟ آیا این یک ارزش افزوده ارزش افزوده است یا داشتن یک نوع لذت خوب است؟ “و اگر دومی باشد ، حذف آن را در نظر بگیرید.”

مطالب مرتبط  ژنرال Z که کمتر از یک سوم مصرف کنندگان از تحریم تبلیغات فیس بوک آگاه هستند ، مشغول به کار هستند

ابتدا با یک موضوع سریع شروع کنید

بارگذاری بار در مضامین Shopify متفاوت است. از طریق آزمایشات خود آژانس خود ، لانگ دریافت که موضوع متوسط ​​برای First Contentful Paint (FCP) حدود 3.8 ثانیه طول می کشد ، 171 درخواست را انجام می دهد و وزن آن در حدود چهار مگابایت است. این معیارها می توانند به شما در ارزیابی از عملکرد سایت Shopify در زیر یا بالاتر از میانگین کمک کنند.

وی همچنین طبق لیست First Contentful Paint و Time to Interactive (TTI) لیستی از تم های Shopify با عملکرد برتر را گردآوری کرده است ، برای صاحبان فروشگاه هایی که می خواهند سریعترین تجربه را در خارج از جعبه داشته باشند.

بحث در مورد بهینه سازی سرعت سایت های Shopify را تماشا کنید.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • Google Smart Shopping: چگونه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد است [Video]
  • چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]
  • نکات PPC: استراتژی های مناقصه برای کمپین های خرید Google [Video]
  • لیست کامل جلسات Land with Live Search.

پست 4 روش برای سرعت بخشیدن به سایت Shopify برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top