4 اشکال معمول برای جلوگیری از هنگام کار با نویسندگان مستقل [Video]

thumbnail

نویسندگان مستقل وظیفه ایجاد محتوا را دارند که به برند شما نمایان می شود ، اما با این وجود اغلب آنها ناخواسته در تاریکی ، با اهداف غیرواقعی و در معرض تغییر زمان بندی قرار می گیرند. این شرایط با توانایی یک نویسنده در خدمت به مخاطبان خود و دستیابی به اهداف شما از بین می رود. در اینجا نحوه کمک به شما برای اطمینان از بهره‌برداری بیشتر از فعالیتهای بازاریابی محتوایی خود آورده شده است.

“پرواز” یک استراتژی محتوای مؤثر نیست

شانون کی مورفی ، استراتژیست اصلی استراتژی محتوا Shine ، به موتور جستجوگر زمین گفت: “وقتی یک نویسنده نتواند انتظارات را برآورده کند ، ضروری نیست زیرا آنها به درستی مورد بررسی قرار نگرفته اند.” [in charge of your freelance writers]، هرچه که ممکن است با استعداد باشد ، فاقد مهارت های رهبری سرمقاله است. “

داشتن نقشه راه روشن برای محتوایی که می خواهید ایجاد کنید بسیار مهم است و یک متخصص محتوای خارج ممکن است برای تحقق این امر مناسب باشد. “فقط یک میلیون مشاغل در خارج از کشور انجام محتوا دارند زیرا شنیده اند که باید محتوا را انجام دهند – آنها یک استراتژی محتوا ندارند ، یک استراتژیست محتوا ندارند ، یک تقویم محتوا ندارند. . . Carol Tice ، بنیانگذار وبلاگ Make a Living Writing و انجمن نویسندگان مستقل Freelance Writers ، گفت: این کار فقط پرواز است ، پرواز را توصیه می کند و توصیه می کند مارک های بدون یک استراتژی محتوای واضح “متوقف نشوند که شما از آن استفاده می کنید و به کسی بدهید. چه کسی با آن پیش می آید. “

نوشتن محتوا و استراتژی های ساختمانی شغل جداگانه ای هستند

استخدام یک نویسنده مستقل هنگامی که کارمندان داخلی شما مجهز به پشتیبانی از نویسنده با یک استراتژی محتوای واقعی ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و دستورالعمل های واضح هستند ، همانند قرار دادن سبد خرید در اسب است.

مطالب مرتبط  آیا خودروسازی زنگ زن برای روند Google Business من در طول COVID-19 است؟
جسیکا فاستر ، کارول تیس ، هدر لوید مارتین و مل کارسون در مورد چگونگی یافتن و تقویت روابط با نویسندگان محتوا در Live با موتور جستجو زمین بحث می کنند.

در جلسه جلسه Live with Search Engine با تمرکز بر چگونگی یافتن و تقویت روابط با نویسندگان محتوا ، هدر لوید مارتین ، مدیرعامل SuccessWorks و جسیکا فاستر ، کپی نویس و SEO استراتژیست و محتوا در Keys & Copy SEO ، خاطرنشان کردند که انتظارات باید واقع بینانه باشند ، و اینکه نویسندگان و کارکنان داخلی ممکن است تجربه ، مهارت و ابزار لازم برای ایجاد یک مجموعه عملی از کلمات کلیدی هدف یا استراتژی محتوا را نداشته باشند.

“یک نویسنده معمولی لزوماً نمی داند [whether ranking for a set of keywords is feasible]فاستر گفت. لوید مارتین با بیان اینكه ناشران بی تجربه ماركها احتمالاً هنگام موفقیت در مبارزات انتخاباتی خود ، ناشران بی تجربه هستند ، گفت: “وقتی این كار مؤثر نباشد ، مشتری نمی خواهد بگوید” بد من ، من عبارات كلیدی اشتباه را به شما دادم “. برای رسیدن به اهداف مورد نظر.

استخدام یک استراتژیست محتوا یا سپردن هر دو استراتژی و نوشتن به یک آژانس بازاریابی محتوا ممکن است مقرون به صرفه تر باشد ، اما اگر به درستی مدیریت شود ، این سرمایه گذاری می تواند در طولانی مدت زمان و هزینه سازمان شما را ذخیره کند.

نویسندگان خود را در حلقه نگه دارید

Tice گفت: “آنچه من از نویسنده می شنوم این است:” من در حال نشستن در انتظار مباحث هستم و آنها نمایش داده نمی شوند ، آنها باید دو هفته قبل در اینجا بودند “.

وقتی به نویسندگان گفته می شود که وظیفه جدیدی را انتظار دارند ، اما به روزرسانی یا دستورالعمل را به موقع دریافت نمی کنند ، ممکن است مجبور شوند برنامه های خود را دوباره تنظیم کنند که سرانجام این کار انجام می شود ، از روحیه آنها برای محتوا و کارفرمایان کم می کنند. فاستر گفت: “نویسندگان نمی توانند صورتحساب خود را در مورد آن ناسازگاری پرداخت کنند و آنها به دنبال مشتریانی هستند که بتوانند به طور مداوم آن موضوعات را به موقع ارائه دهند.”

مطالب مرتبط  ویدئو: پاتریک استوکس در مورد صفحه بندی ، SEO فنی و جامعه

به همین ترتیب ، وقتی نویسندگان مطالب را ارسال می کنند ، انتظار دارند که کارفرمایان به تقویم انتشار خود پایبند باشند. نگه داشتن محتوا به طور نامحدود احساس هدف نویسنده را از بین می برد و ممکن است مانع از ساختن سبد نامه های آنها شود.

به مرزهای حرفه ای احترام بگذارید

مولی کانسیللا ، مدیر امور مدیریت جامعه در Skyword ، به موتور جستجوگر زمین گفت: “انتظارات واضح در مورد تحویل ها و وسعت آن بسیار مهم است ،” “

فراتر از دامنه خفقان ، آژانس ها و ناشران برند نیز باید از طریق کانال های حرفه ای (از طریق ایمیل بجای پیامک ، مثلاً ، مگر اینکه نویسنده چیز دیگری را ترجیح دهد) ارتباط برقرار کنند و ارتباطات خود را به ساعات کاری استاندارد محدود کنند. كونيكلا گفت: “ديدن نويسنده به عنوان تاريخي تيم ، مهم است ، بنابراين با آنها رفتار كنيد.”

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای تماشای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید.
  • نوشتن مقاله و راهنماهای مارک: قهرمانان بدون موفقیت موفقیت در بازاریابی محتوا [Video]
  • چگونه منابع نویسنده محتوا را منبع و دامپزشکی کنیم [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]
  • لیست کامل جلسات Land with Live Search.

The post 4 عیب متداول برای جلوگیری از هنگام کار با نویسندگان مستقل [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top