3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند

thumbnail

مشاغل کوچک و متوسط ​​واجد شرایط شروع به دریافت اعتبارهای Google Ads در حسابهای خود در طی هفته های آینده می کنند. اگر یکی از این اعتبارات را دریافت کردید ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید این بودجه پاداش را برای تأثیر حداکثر هزینه کنید.

اعتبارات در حسابهای واجد شرایط ظاهر می شوند و حداکثر اعتبار براساس هزینه های تاریخی معادل 1000 دلار است. اعتبار تا 31 دسامبر امسال قابل استفاده است. بنابراین چگونه می توانید از این پول رایگان برای کمک به مشاغل خود در جذب مجدد مشتریان و بهبودی در نتیجه COVID-19 استفاده کنید؟

ما از سه متخصص Google Ads که تجربه ای عمیق با کار با SMB دارند ، پرسیدیم که سه سؤال اصلی که شرکت ها در نظر دارند برای راهنمایی در نحوه تخصیص اعتبارات Google Ads خود به شما کمک می کنند.

جداول دوره ای از عناصر PPC را دریافت کنید

در مورد کارآیی فکر کنید ، اما از امتحان کردن چیز جدید نترسید

جولی فریدمن باچینی از نپتون مون LLC می گوید: “اکنون زمان آن است که واقعاً در مورد کارآیی حساب های خود فکر کنید ، به خصوص برای مشاغل کوچک.” “شما می خواهید منابع خود را در جایی قرار دهید که بیشترین شانس تبدیل را داشته باشید ، اما در عین حال ، از انجام کاری متفاوت با آنچه که در گذشته انجام داده اید ، نترسید. اگر شرایط کسب و کار شما به میزان قابل توجهی تغییر کرده است ، تبلیغات PPC شما نیز ممکن است نیاز به تغییر بزرگی داشته باشد! “

فریدمن باچینی توصیه می کند از این سه سؤال شروع کنید:

  1. از نظر جغرافیایی ، تبلیغات شما به بهترین نحو انجام شده است (به ویژه در 2 ماه گذشته) و چگونه می توانید روی مناطقی که موفقیت گذشته داشته اید ، تمرکز کنید؟
  2. آیا می خواهید تمرکز خود را بر آنچه تبلیغ می کنید بر اساس چه چیزی یا چگونه قادر به ارائه محصولات یا خدمات شغلی خود هستید ، تنگ تر کنید؟
  3. آیا نسخه آگهی من مرتبط است ، به روز و مناسب برای شرایط فعلی آب و هوا؟

ضمن ارائه باند بیشتر به مجریان اثبات شده ، از پیشنهادات جدید پشتیبانی کنید

رابرت بردی از بازاریابی راستگرا می گوید که بیشتر SMB که با آنها کار می کند ، معمولاً بودجه محدودی دارند ، و “این سه سؤالی است که من با بودجه جدیدی که برای SMB مطرح کرده ام است:”

  1. آیا کمپین هایی با معیارهای تبدیل جذاب (ROAS زیاد) دارید [return on ad spend]، هزینه کم / تبدیل و غیره) که بودجه محدود است؟ اینها نامزدهای اصلی استفاده از این اعتبارات در حداکثر بازده هستند.
  2. آیا اخیراً خدمات جدیدی را اضافه کرده اید (وانت کناری ، تحویل ، خرید آنلاین / تجارت الکترونیکی و غیره) که شما تبلیغ نمی کنید؟ مقداری از این دلارها را برای حمایت از پیشنهادهای جدید خود اختصاص دهید.
  3. آیا بازاریابی بخشی از ترکیب فعلی شماست؟ در غیر این صورت ، از این تقویت بودجه برای تنظیم و آزمایش دوباره آزمایش برای افرادی که به سایت شما بازدید می کنند استفاده کنید و بلافاصله تبدیل نشوند.
مطالب مرتبط  گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه چیست و چگونه آنها به بازاریاب کمک می کنند؟

حرکت را فراتر از جستجو در نظر بگیرید

ناوه هاپکینز ، مدیر رسانه های پرداخت شده در هنسی دیجیتال می گوید: “من همه را تشویق می کنم که داده های جلوی آنها راهنمای خود باشند.” “ممکن است تاکتیک هایی که چند ماه پیش کار کرده اند دوباره مورد بررسی قرار گیرند (و این خوب است). تا زمانی که معیارهای تجاری در قلب تمام تصمیمات دیجیتال مارکتینگ قرار داشته باشند ، شما بر این دوره دشوار غلبه خواهید کرد. “

هاپکینز پیشنهاد می کند این سه سؤال را مطرح کنید:

1. بهترین بخش های کسب و کار من در کدام بخش های کسب و کار من است؟

استفاده از بازاریابی دیجیتال برای همه بخشهای تجارت می تواند وسوسه‌انگیز باشد ، اما این می تواند یک فاجعه را هجی کند (خصوصاً برای SMB های کم مصرف). من کلیه مشاغل را تشویق می کنم تا ارزیابی کنند که در آن بیشترین درآمد را کسب می کنند (چه در مناطق ارائه شده و چه در کالاهای ارائه شده). تخصیص $ 13 تا 33 دلار اضافی در روز به کارزارهایی که روی محصولات / خدمات با سود بالا متمرکز شده اند ، تضمین می کند که وجوه قادر به انجام بیشترین میزان خیر هستند.

به عنوان گذشته ، هر مبلغ اعتباری که می گیرید باید با 30.4 تقسیم شود تا بدانید که چقدر می توانید به مبارزات موجود اضافه کنید [daily budgets]. اگر با پول خود کمپین جدیدی را اجرا می کنید ، توجه داشته باشید که جستجو احتمالاً بهترین خانه برای آن نیست (به دلیل قیمت حراج و زمان رمپ). یک نمایش یا کمپین YouTube بهترین خانه برای آن خواهد بود.

2. چرخآیا من بیشترین ظرفیت را برای خرید و فروش دارم؟

فراتر از حاشیه سود ، ما نیز باید در مورد راهبردهای عملگرانه فکر کنیم. اگر وارد شود ، آیا من می توانم در مدت زمان معقولی خدمات خود را ارائه دهم ، یا اینکه به دلیل اینکه نمی توانم به موقع به آن برسم ، هدر می رود؟ تمرکز بودجه بر روی چشم اندازهایی که شما با آنها راحتترین سرویس را داشته اید ، این دلارهای ارزشمند بازاریابی را به بیشترین ROI بدست خواهد آورد. این ممکن است به معنای تغییر برنامه تبلیغ شما برای اجرای فقط در ساعات کاری (تنظیم منطقه زمانی چشم اندازهای شما) یا بالا بردن بودجه در یک کمپین مبتنی بر مکان / سرویس باشد.

مطالب مرتبط  جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است

توجه: اگر در حال انجام پیشنهادات خودکار هستید (که من آن را الان توصیه نمی کنم مگر اینکه شما کمپین های خود را از طریق COVID فعال نگه داشته باشید. من قبلاً بیشتر از آنکه COVID را مشاهده نکنم مناقصه خودکار را مشاهده کرده ام). هر تغییر بودجه پنج روز. اگر کتابچه راهنمای کاربر هستید ، می توانید به تدریج هفته را در هفته افزایش دهید.

اگر همه قسمتهای تجارت گرسنه است ، باعث شکست روابط می شود.

3. آیا بهترین خانه برای این کمک هزینه جستجو است؟

ما اغلب در جستجوی پیش فرض فکر کردن در مورد Google به عنوان تنها جستجو قرار می گیریم. این YouTube و نمایش فوق العاده مفید و به طور فزاینده ای سودآور را به نمایش می گذارد. با توجه به این که بیشترین چیزی که از این کمک هزینه خواهید دید ، 1000 دلار است ، اگر آنها به یک فعالیت مشارکت جمعی از طریق Display یا به نمایش تیم شگفت انگیز خود و یادآوری افرادی که از طریق YouTube باز می کنید ، بیشتر می توانند برسند. مهمتر از همه ، این کانال ها سوخت بالقوه مخاطبان را برای فعالیتهای جستجو در آینده فراهم می کنند.

اگر چشم انداز ایجاد یک صفحه نمایش یا یوتیوب دلهره آور به نظر می رسد ، ناامید نشوید! تبلیغات نمایشگر پاسخگو امکان عکس های سهام و اسکن سایت شما را فراهم می کند. در YouTube ، Google YouTube Video Builder را راه اندازی کرد که یک روش رایگان برای ساخت فیلم های 6- و 15 ثانیه ای است.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • اعتبار Google Ads برای SMB شروع به کار می کند
  • نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]
  • بازاریابی محتوای همدلانه بدون اصالت صاف است [Video]
  • نحوه ارزیابی فرصت های بازاریابی محتوا در طول COVID [Video]

پست 3 سؤالی که SMB ها باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود استفاده کنند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top