3 روش آژانس های بازاریابی دیجیتال به دلیل COVID-19 تغییر می کنند

thumbnail

اگر صاحب یک آژانس هستید یا با یک آژانس همکاری دارید ، احتمالاً تعجب می کنید که به دلیل COVID-19 اوضاع چگونه تغییر خواهد کرد. من مدت زمان خوبی را صرف فکر کردن در مورد این کردم و اینجا چیزی است که من پیش بینی می کنم اتفاق می افتد.

1. استراتژی با تغییر

هر کاری که یک آژانس بازاریابی دیجیتال انجام می دهد با استراتژی آنها شروع می شود ، بنابراین فکر می کنم مهم است که ابتدا به این موضوع بپردازیم.

چگونه تغییر خواهد کرد

تغییرات روشنی در عرضه و تقاضای آنلاین بوجود آمده است. تناسب بازار محصول نیز به دلیل تأثیر موج دار بودن COVID-19 تقریباً برای هر رده در برخی از سطوح اصلاح شده است. به همین دلیل ، آژانس ها باید از طریق لنزهای زیر به دنبال خود و مشتری خود باشند:

  • چگونه نیاز مشتری مشتری آنها تغییر کرده است؟
  • بودجه آنها چگونه تغییر کرده است؟
  • آیا آنها هنوز هم هدف مشتری خوبی هستند؟
  • آیا آنها باید مشخصات مشتری متفاوتی را هدف قرار دهند؟
  • آیا آنها هنوز هم خدمات مناسبی برای کمک به این مشتریان دارند؟

آژانس ها باید بازار محصولات خود و بازار مشتریان خود را مناسب ارزیابی کنند. این یک تمرین بزرگ تا بقیه سال 2020 خواهد بود.

چگونه برنده شویم

شما باید نگاه دقیق تری به مشتری خود داشته باشید و استراتژی خود را در مورد نقاط درد جدید آنها اصلاح کنید.

به عنوان مثال ، ما شاهد هستیم که جستجوها برای شرایط “نزدیک من” و اصطلاحات “تحویل” به شدت کاهش می یابند. ما دیده ایم که YouTube 15 درصد در ترافیک رشد می کند ، در حالی که در همان زمان درآمد تبلیغ کاهش یافته است.

آژانس ها برای انجام این کار باید شیوه ای که مشتریان را به بازار ، خدمات و قیمت گذاری خود تغییر می دهند ، اصلاح کنند.

جایزه: نکات فوری برای چگونگی به روزرسانی آژانس های دیجیتال استراتژی مشتری

  • صفحه ای در وب سایت آنها به طور مستقیم به COVID-19 و نحوه کمک به مشتریان پرداخته است. این باید در هر صفحه از سایت قابل مشاهده باشد. همچنین باید در مورد هرگونه تغییر در مشاغل ، بروزرسانی شود.
  • آنها باید استراتژی جدید پیام رسانی خود را به خلاقیت تبلیغاتی خود ، تیم های بازاریابی محتوا و تیم های بازاریابی ایمیل و تلویزیون و رادیو برسانند.
  • آنها باید کمپینی را اجرا کنند که به روشنی نحوه کمک به مشتری خود را نشان دهد – و آنها باید نتایج را پیگیری کنند. اگر نتایج خوب باشد ، آنها می توانند از نحوه کمک به مشتریان در یک پیگیری بازاریابی پیگیری بعداً در سال 2020 حمایت کنند.
مطالب مرتبط  SEO خرید تعطیلات: نکات و تکنیک های لحظه آخری سایت های تجارت الکترونیکی

2. سازمان

شکی نیست که نحوه عملکرد سازمانها در کوتاه مدت به دلیل این امر تغییر خواهد کرد. آژانس ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

نحوه تغییر آنها

با هرکسی که از راه دور کار می کند ، می توانید انتظار داشته باشید که کارمندان و کارفرمایان به این امر عادت کنند. اجاره ارزان نیست و به طور کلی ، سودآوری آژانس پایین است. در بیشتر موارد ، آژانس ها بین 5 تا 30 درصد سود خالص دارند و اجاره بخش زیادی از این هزینه است زیرا آژانس اغلب دوست دارد یک دفتر خوب برای جذب کارمندان و مشتریان عزیز داشته باشد. اگر مشتریان مایل به ملاقات در دفتر خود نباشند و کارمندان مایل به کار از خانه باشند ، این به معنای پس انداز بزرگی برای شرکت است. بهترین بخش این است که می توان از این پول برای سرمایه گذاری بیشتر در موفقیت مشتری و موفقیت کارمندان استفاده کرد.

اما نداشتن دفتر ، چالش های بزرگ دیگری را به همراه دارد: عدم فرهنگ تیم / شرکت ، عدم اجتماع ، همکاری و موارد دیگر. من شخصاً دوست دارم یک دفتر داشته باشم و هر روز تیم خود را ببینم. بدون یک ، صاحبان آژانس ممکن است چالش های مدیریتی داشته باشند و به فرآیندها و پاسخگویی نیاز داشته باشند ، مانند:

  • پیگیری زمان بر روی مشتری
  • چک های روزانه با تیم
  • پاسخگویی هفتگی

چگونه برنده شویم

این تصمیم بر عهده هر صاحب آژانس است و زمان مشخص می کند که دفتر طولانی مدت چه اهمیتی دارد. اما در حال حاضر ، چند مورد که به شما کمک می کند تماس ویدیویی است از جمله:

  • موارد مرتبط با کار ، مانند ساعات شاد یا گپ زدن برای تیم سازی
  • و پس از آن ، البته ، هر هفته تعداد چک های چند بخش انجام می شود

3. ارتباطات

برای آژانس ها ، ارتباط با مشتری در حال تغییر است.

مطالب مرتبط  کنسول جستجوی Google پشتیبانی از داده های ساختار یافته مجوز تصویر را اضافه می کند

چگونه تغییر خواهد کرد

مشتری ها معمولاً جلسات حضوری را در دفتر یا دفتر ما دوست دارند. آنها همچنین از ناهار ، قهوه یا ساعتی شاد لذت می برند. الان همه از پنجره بیرون رفته اند این امر ضروری را برای همه فراهم می کند که هنوز هم به صورت حضوری اما از طریق تماس ویدیویی در جلسات حاضر نشوند.

چگونه برنده شویم

شما باید تماس ویدیویی را با لباس نسبتاً زیبا و با نورپردازی مناسب و پیش زمینه ارائه دهید. من معتقدم که یک مجموعه خوب در اینجا بسیار با مشتری ها پیش خواهد رفت. تماس ویدیویی یک تجربه است ، بنابراین این یک مجموعه مهارت کاملاً جدید است. انتظار دارم در زمینه های ویدئویی سفارشی سنبله ای را برای کارمندان شرکت مشاهده کنیم.

تصور کنید که با یک کارمند شرکت ما تماس ویدیویی برقرار کرده اید. یک تماس با کسی در یک ژاکت است ، همه موها به هم خورده ، نورپردازی ضعیف دارند و در پس زمینه می توانید لباس های شسته شده آنها را در تمام قسمت های کف مشاهده کنید.

حال تصور کنید که همان تماس با شخصی که وقت خود را برای پوشیدن پیراهن زیبا ، شستن موهایشان ، روشنایی روشن روی صورت خود گرفته است و زمینه آن یک تخته سفید است که آرم شرکت روی آن قرار دارد تا بتوانند چیزهایی را بنویسند و طوفان مغزی کنند. در طول جلسه ، استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود را هر هفته می نویسید و به شما تحویل داده می شود. این یک تجربه کاملاً متفاوت است – تجربه ای که رشد کرده اید در یک محیط حرفه ای انتظار دارید.

نتیجه

COVID-19 به دلیل بزرگی که بر جهان داشته است تقریبا غیر واقعی به نظر می رسد ، اما ما از طریق آن عبور خواهیم کرد و قوی تر خواهیم آمد. با پیشرفت ، سازگاری مهم است – و آژانس ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای آژانس ها ، در مورد نیازهای مشتری جدید خود ، نیازهای کارمندان و استراتژی ارتباطی فکر کنید. برای کسانی که از آژانس ها استفاده می کنند ، ما صاحبان آژانس ها از شما قدردانی می کنیم.

3 روش تغییر آژانسهای بازاریابی دیجیتال به دلیل COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top