2020 Google روندهای جستجو را پرداخت كرد كه هیچ ارتباطی با این همه گیری ندارد

thumbnail

برای بازاریابان جستجوگر پرداخت پنهان نیست که COVID-19 به شدت بر عملکرد و توانایی تبلیغ کنندگان در هزینه کردن در بازاریابی جستجو پرداخت شده به روش های مختلف در صنعت و موقعیت های تجاری تأثیر گذاشته است. مقالات زیادی در مورد برخی از این شیفت ها نوشته شده است.

در اینجا می خواهم در مورد روندهای 2020 تأثیرگذار بر بازاریابهای جستجوگر پرداخت شده که هیچ ارتباطی با این بیماری ندارند ، صحبت کنم و اینکه چگونه در مورد آنها فکر کنیم که به جلو حرکت کنند.

مرگ تبلت

با جستجوی مجموعه ای از تبلیغ کنندگان طولانی مدت Tinuiti ، رشد مصرف تبلت برای جستجوی پرداخت شده Google ایالات متحده ، در Q4 2019 شروع به شیرجه رفتن کرد و از 5٪ رشد Q3 گذشته به 22٪ کاهش در سه ماهه آخر سال رسید. این روند تنها در سال 2020 آشکارتر شده است و هزینه های آن در هر دو سه ماهه اول سال حداقل 45 درصد کاهش یافته است.

در حالی که مطمئناً روند دستگاه می تواند نتیجه تغییر استراتژی های تبلیغ کنندگان باشد ، میزان نزول این موضوع را آشکار می سازد که این بیشتر از تبلیغاتی است که قرص ها را پس می گیرند.

براساس داده های آماری Statista ، محموله های جهانی تبلت از زمان مشاهده زیاد در Q4 2014 به طور پیوسته کاهش یافته است. در Q4 2019 ، میزان حمل و نقل کمترین مقدار از زمان Q3 2012 بوده است.

با وجود تلفن های هوشمند بزرگتر که عملکرد بهتری را از بین می برد ، پیوسته باعث تخریب گزاره ارزش دستگاه های تبلت می شود ، به نظر نمی رسد که تبلت ها همان تقاضا را در اوایل نوع دستگاه تحمل کنند. به نوبه خود ، حجم جستجوهایی که در این دستگاهها انجام می شود ، دقیقاً همان چیزی نیست که قبلاً وجود داشته باشد ، و تبلیغ کنندگان جستجوی پرداخت شده ، شاهد کاهش مربوطه هستند.

برای مدیران جستجوگر پولی ، این واقعاً بدان معنی است که برای بسیاری از افراد کمتر می شود توجه کمتری به ترافیک ناشی از این دستگاه ها انجام داد. در حالی که هنوز هم بررسی و اطمینان دارید که حجم قابل توجهی از ناکارآمد تبلت از تبلت وجود ندارد ، بسیار مفید است ، اما احتمال این وجود به مرور کاهش می یابد ، در حالی که تبلت ها اکنون فقط 4 درصد از جستجوی Google را برای تبلیغ کنندگان Tinuiti تشکیل می دهند. .

مطالب مرتبط  ویدئو: Mike Blumenthal در انتساب بازبینی در جستجوی محلی

این همچنین در مورد هزینه های دریافت شده از شبکه شریک جستجو صادق است ، که اکنون پس از سال ها کاهش ، حداقل است.

به روزرسانی های سال 2019 چنگال را در سهم شریک جستجوی Google قرار داده است

گوگل در مارس 2019 اعلام کرد که تبلیغات خریدهای نمایش داده شده در جستجوی تصویر گوگل ، بر خلاف شبکه جستجوگر شریک ، با شبکه اصلی جستجو گروه بندی می شوند. این به دنبال تصمیم یاهو برای مراجعه به مایکروسافت آگهی برای تبلیغات جستجوی خود ، قطع رابطه ای که شاهد برخی از ترافیک شریک جستجوی گوگل از یاهو بود.

این تغییرات منجر به کاهش شدید سهم کلیک از طرف شرکای جستجو برای خرید به ویژه ، و در پایان Q2 سهم کلیک برای تبلیغات متنی و خرید کمتر از 1 درصد شد.

در حالی که شبکه شریک جستجو در سالها با توجه به عدم تبلیغات تبلیغاتی دارای هزینه های اضافی و جایگاه ها ، منبع تقسیم کننده ترافیک جستجوی پرداخت شده بوده است ، من مدتهاست که فهمیدم که کارآیی این ترافیک به طور معمول مطابق با ترافیکی است که از گوگل حاصل می شود. .com این به دلیل تخفیف ذاتی برای کلیک های شریک جستجو است که معمولاً تقریباً با میزان تبدیل پایین تر برای ترافیک شریک جستجو نسبت به شبکه اصلی تنظیم می شود.

افسوس ، شبکه شرکای جستجو اکنون پس از سالها آنقدر ناچیز است که بحث درباره هدف قرار دادن این سایتها چندان مهم نیست.

در سال 2020 نیز شاهد کاهش منبع بحث برانگیز ترافیک جستجوی پرداخت شده در مسابقه گسترده هستیم.

هم اکنون مسابقات گسترده فقط 10٪ از کلیک های جستجوی پرداخت نشده غیر Google را به خود اختصاص می دهد

در نیمه اول سال 2016 ، سهم کلیکهای جستجوی غیرحضوری پرداخت شده به عنوان مسابقات گسترده در گزارش های جستجوی جستجوی گوگل ، بیش از 25٪ برای تبلیغ کننده متوسط ​​بود. سریع به Q2 2020 بروید ، و این سهم اکنون فقط 10٪ است.

پس چه اتفاقی افتاد؟ آیا تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی خود را بسته بندی کرده اند و می گویند نه تشکر از شما برای تطبیق گسترده؟

در حالی که تبلیغ کنندگان می توانند استراتژی های کلیدی کلیدی مختلف را با گذشت زمان ، به ویژه هنگام انتقال مدیریت از یک آژانس / مشاور به دیگری ، استفاده کنند ، به نظر می رسد کاهش مشاهده شده در طول چهار سال گذشته ، نتیجه تغییر مداوم گوگل از انواع نزدیک در طول زمان است.

مطالب مرتبط  Google ویژگی برجسته قطعه به صفحه وب را برجسته کرده است

در واقع ، با نگاهی به سهم کل ترافیک دقیق بازی (از جمله انواع نزدیک) که از انواع نزدیک ناشی می شود ، می بینیم که سهم از 12٪ در Q1 2016 به بیش از 40٪ در Q2 2020 برای تبلیغ کننده متوسط ​​رسیده است.

با تعریف فعلی از نوع نزدیک که محدود به هر چیزی که گوگل تصور می کند “معنای یکسانی” با کلمه کلیدی دارد ، تصور اینکه تعریف از اینجا گسترده تر باشد ، دشوار است.

تزریق ترافیک زیادی که در گذشته متناسب با انواع مختلف در نظر گرفته می شد ، بدان معنی است که تبلیغ کنندگان باید در ارزیابی گزارش های جستجوی جستجو احتیاط کنند تا موقعیت هایی را که منافع کلمات کلیدی را ضمانت می کنند ، شناسایی کنند. همه انواع نزدیک بازی های ضعیف نیستند ، اما بسیاری از آنها عملکرد متفاوت از مسابقات واقعی و عبارات واقعی را در سمت غیر برند مشاهده می کنند.

بسیاری از بازاریابان مدت طولانی است که کلمات کلیدی مستقر در مسابقات گسترده را محدود می کنند تا بتوانند تعداد بسیاری از مسابقات ضعیف را به سؤال های رانندگی تحت تأثیر تبلیغات منتقل کنند. با وجود انواع نزدیک اکنون کمابیش مکان مسابقات گسترده ، استراتژی هایی مانند اجتناب از کلمات کلیدی بازی گسترده ، برای محکم نگه داشتن مسابقات پرس و جو به کلمات کلیدی کافی نیستند.

تبلیغ کنندگان بدون توجه به اینکه کدام کلمه کلیدی در چه نوع مسابقه ای تنظیم شده است ، باید هوشیار باشند.

نتیجه

در حال حاضر بخش های متحرک زیادی در جهان در حال انجام است که مناطق مختلف در مراحل مختلف حرکت محدود در امواج در سراسر ایالات متحده حرکت می کنند ، گاهی اوقات مجبور به بازگشت به مراحل قبلی اقدامات احتیاطی ایمنی هستند. این واقعیت پراکنده احتمالاً برای آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد یافت و تأثیر بسزایی در عملکرد جستجوی پرداختی دارد که بر اساس محلی و صنعت متفاوت است.

به گفته این ، برخی از روندهای اساسی سالها در حال شکل گرفتن بوده اند و نتیجه ی رویدادهای کنونی نیستند. درک عملکرد فعلی ، مستلزم درک این تغییرات و همچنین آنهایی است که به دلیل COVID-19 به وجود می آیند.

گوگل پس از 2020 روندهای جستجو را پرداخت كرد كه هیچ ارتباطی با همه گیری ندارند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top