20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO ها باید در مرحله بعدی تمرکز کنند ، می گویند

thumbnail

در گفتگوی اصلی SEO من در کنفرانس SMX SMX بعدی ، من درباره آنچه SEO می تواند از سابقه تاریخی به روزرسانی های الگوریتم جستجوی Google یاد بگیرد ، بحث کردم.

درس تاریخ. من همان موقع بازگشتم که Google در روزهای قدیمی Google Dance به روزرسانی های خود را دوباره انجام داده است. به روزرسانی فلوریدا را از سال 2003 به خاطر دارید یا شاید بروزرسانی زیرساخت کافئین از سال 2009 باشد؟ من آن را پوشانده ام. من بسیاری از به روزرسانی های بزرگ و حتی بسیاری از Google را پوشش داده ام. این به روزرسانی ها شامل Google Panda ، Penguin ، Hummingbird ، RankBrain ، BERT و حتی همه به روزرسانی های اصلی از جمله آخرین به روزرسانی اصلی ماه مه است.

بله ، من همچنین به روزرسانی Top Heavy Update ، EMD (دامنه بازی دقیقاً مطابقت) ، دزد دریایی به روزرسانی ، بروزرسانی روز پرداخت و موارد دیگر را نیز پوشش داده ام.

الگو. Google تلاش کرده است نتایج جستجوی نمایش داده شده را برای جستجوگران مرتبط کند ، به روز و به روز شده است. این شامل تلاشهایی برای کاهش هرزنامه جستجو ، افرادی که سعی در دستکاری الگوریتم های Google دارند. همچنین گوگل قصد دارد معتبرترین و معتبرترین منابع اینترنتی را به شما پاداش دهد. سرانجام ، گوگل نیز در طول سالها بر روی درک بهتر محتوا و سیگنال های هر دو به روشی کارآمدتر و باهوش تر کار کرده است. اگر به تمام این به روزرسانی ها نگاهی بیندازید ، می توانید این الگوی را در طی 20 سال گذشته مشاهده کنید.

مطالب مرتبط  خبرگان خرید Google جمعه به Live با موتور جستجو می پیوندند: برای حضور در این کشور ثبت نام کنید

برای آینده آماده شوید. نکته ارائه این بود که شما یک جدول زمانی از این تغییرات را در نظر بگیرید. نشان دهید که چگونه هر بروزرسانی دارای یک هدف است و اگر می توانید الگویی را ببینید ، جایی که Google در آن هدایت می شود – شاید ، فقط شاید – می توانید مطمئن باشید وب سایت شما در حالتی است که به روزرسانی بعدی الگوریتم گوگل سایت را می خواهد.

مطالب مرتبط  Apple Ratings به iOS 14 می آید ، چقدر مخل خواهد بود؟

چیزی بسازید که عالی باشد. تحلیلگر ارشد وب مستر گوگل ، جان مولر ، شوخی کرده است که جذابیت عامل رتبه بندی گوگل است. شما واقعاً باید سایتی بسازید که از رقبای شما بی نظیر ، بهتر ، عمیق تر ، قابل اعتماد تر و معتبر تر باشد. ساخت یک سایت عالی.

توصیه من ، که من بارها گفته ام و ساده تر از آنچه گفته شد ، ساختن چیزی است که گوگل خجالت بکشد تا از رتبه خوبی برخوردار نباشد.

تماشا کردن. برای تماشای یادداشت کامل و سایر جلسات از SMX بعدی ، اینجا ثبت نام کنید.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!

پستی که 20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO باید روی آن متمرکز شود ، اولین بار در موتور موتور جستجو می گوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top