17 راه PPC می تواند به تجارت شما در بقای بحران اقتصادی کمک کند

thumbnail

مردم کلیک می کنند ، اما آیا آنها خرید می کنند؟ چه زمانی آنها خریداری می کنند؟ آیا آنها خیلی سریع خرید می کنند؟ چه زمانی فروشگاه ها دوباره بازگشایی می شوند و ترافیک پا از سر گرفته می شود؟

تقاضای مصرف کننده برای برخی از مشاغل در حال تبخیر است ، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دلیل اختلال در زنجیره تأمین یا چالش حمل و نقل قادر به انجام سفارشات نباشند. پویا هر روز به صورت ساعتی تغییر می کند.

اکنون برخی از خبرهای خوب: بازاریابی جستجو قابل تنظیم ، قابل اندازه گیری است و در صورت انجام صحیح ، مقرون به صرفه است. حتی با تغییر مدل های داده ، جوانب مثبت PPC می توانند از روند به موقع برای هدایت تصمیمات استراتژیک استفاده کنند.

داشبورد COVID

Tinuiti داشبورد مفیدی را ایجاد کرده است که نگاهی به روند رسانه های پرداخت شده فیس بوک از زمان برگزاری این همهگیری است. این امر به شما نیاز دارد تا ثبت نام کنید (رایگان ، با ایمیل خود) و بینش در مورد هزینه های رسانه های عمودی کلیدی را ارائه دهید.

ردیاب خرج تبلیغات Tinuiti نشان می دهد تغییر در تبلیغات هفته هزینه در هفته و ماه در طول ماه است.

داشبورد به طور مرتب با داده های هفته به هفته و همچنین ماه به روز به روز می شود که نشان می دهد چگونه بخش های مختلف هزینه های بازاریابی دیجیتال خود را با آنچه اتفاق می افتد تطبیق می دهند.

Optmyzr همچنین یک ابزار تجزیه و تحلیل COVID ایجاد کرد که تأثیر مقررات محلی را بر عملکرد جستجو نشان می دهد. تاریخ شروع و تاریخ پایان پیش بینی شده برای مقررات دولتی مانند تعطیلی فروشگاه ها برای کمک به تبلیغ کنندگان در ایجاد ناهنجاری در داده های جستجو درج شده است.

ابزار تجزیه و تحلیل Optmyzr COVID-19 PPC داده های مربوط به اقدامات محلی برای مبارزه با ویروس را در کنار داده های عملکرد PPC نشان می دهد.

ابزار Optmyzr یک اسکریپت رایگان برای همه است و یک ابزار Data-Insight با استفاده آسان از کد برای مشترکین در نرم افزار مدیریت و گزارش دهی PPC Optmyzr است.

روندها در حال ظهور است

داده های Tinuiti روندهای جالبی را در برخی بخشهای بی ثبات نشان می دهد. آوریل در مقایسه با مارس بسیار متفاوت بود. ممکن است اردیبهشت ماه در مقایسه با ماه آوریل تفاوت های متفاوتی به نظر برسد.

  • خودرو: خرج کردن ماه گذشته در ماه 41٪ کاهش یافته است ، اما تقریباً طی دو هفته گذشته 50٪ در هفته افزایش یافته است.
  • مسافرت رفتن: ماه گذشته تقریباً 82٪ تبخیر شده ، اما علائم سرفه ای محتاطانه نشان می دهد.
  • کالاهای بسته بندی شده مصرفی: نسبت به ماه گذشته 27٪ و در هفته 50٪ افزایش یافته است.

مایکروسافت تبلیغات همچنین گزارش های COVID-19 عالی را با داده های مفید برای عمودی های تحت تأثیر منتشر کرده است.

در برخی موارد ، یک واکنش طبیعی حرکت زانو به هزینه‌های رسانه‌های برش خورده پیش بینی شده است. اما داده ها و سرهای خنک کننده برای کشف بهترین استراتژی ها غالب هستند.

به عنوان مثال ، دانستن سؤالات مربوط به مسافرت برای کارائیب بیش از 60٪ کاهش یافته است در حالی که در بیشتر مقصدهای داخلی ایالات متحده حدود 30٪ می تواند به اطلاع رسانی استراتژی ارائه دهندگان سفر کمک کند.

اطلاعات داخلی مایکروسافت بر اساس جستجوهای مسافرتی در ایالات متحده ، اول – 10 مارس 2020. منبع.

بیایید تنظیماتی را که در بعضی از بخش ها اتفاق می افتد بررسی کنیم تا ایده های خلاقانه ای را برای کسب و کار یا مشتری های خود ایجاد کنیم. ما نکاتی را برای اجرای آسان این استراتژی ها با استفاده از Optmyzr ارائه خواهیم داد.

مهمان نوازی

این قابل درک است که هزینه سفر به طور موقت تبخیر می شود. اما تاریخ به ما می گوید که مردم دست به کار می شوند. طبیعت بشر آن را دیکته می کند.

چه چیزی در سه هفته تغییر کرد تا از 80 درصد کاهش در هزینه به یک تجدید حیات برگردد؟

  • مردم به امید احتیاج دارند. مسافرت یک فرار ضروری است و در مواقع ضروری برای تجارت است.
  • موجودی بسیار چشمگیر است! اکنون فرصتی عالی برای ایجاد مخاطبان برای بازپرداخت مجدد در هنگام شروع سفر است.
  • بازاریابان برای متناسب کردن زمان در حال تغییر پیام هستند. پیام هایی از قبیل “ما وقتی آماده هستیم اینجا هستیم” به مردم یادآوری می کند که مقصد موردعلاقه آنها هنوز منتظر آنهاست.
  • فروش سخت؟ این کار را نکنید.

نکات هوشمند Optmyzr

  1. برای جلوگیری از پرداخت هزینه کلیک در تبلیغات از طرف مصرف کنندگان که به دنبال لغو هستند ، در بالای جستجوی جستجوها بمانید. Optmyzr یک استراتژی از پیش ساخته جدید برای Rule Engine با عنوان “جستجوی جدید” را اجرا کرد که عبارت های جستجو را گزارش می کند که از 0 برداشت به برخی از برداشت ها رسیده است.
  2. در نظر بگیرید که از انتساب تبدیل آخرین کلیک فاصله بگیرید. هنگامی که از ویژگی های مناقصه Optmyzr استفاده می کنید ، در جستجوی جستجوگرانی هستید که ممکن است بیش از حد معمول برای تبدیل به آنها نیاز داشته باشند. حتی ممکن است آن دسته از مصرف کنندگان که امروز آماده خرید هستند به دلیل مقررات محلی نتوانند به راحتی عمل کنند.
  3. از ابزار Update Lists Lists Listers استفاده کنید تا مخاطبان Google Ads به روز با بانک اطلاعات مشتری و مشتری خود به روز شوند تا به آنها تبلیغات مرتبط تر در صفحات جستجو و شبکه نمایش نشان دهید.
مطالب مرتبط  امسال به مدرسه بازگشت بسیار متفاوت است
Optmyzr Rule Engine نتایج مربوط به استراتژی از پیش ساخته “نمایش داده شدگان جستجوی جدید” را نشان می دهد که نمایش داده شد که برای اولین بار در یک گروه تبلیغاتی شروع به برداشت می کند.

اتومبیل

ترس از دست دادن شغل ، خرید بلیط های بزرگ مانند وسایل نقلیه جدید را به تعویق انداخته است. همچنین ، فروش خودرو بطور سنتی معاملات رو در رو انجام می شود. دشوار است وقتی مردم به نمایشگاه ها نمی روند.

  • خودروسازان و نمایندگی های فروش به سرعت به خرید آنلاین برای آنهایی که هنوز به دنبال خرید هستند ، منتقل شدند.
  • تأمین اعتبار طولانی مدت به همراه سایر مشوق های تولیدکننده برای هدایت فروش گسترش یافت.
  • پیام رسانی تغییر کرده و به امنیت خرید ، انگیزه های مالی و احساسات “در این با هم” می پردازد.

نکات هوشمند Optmyzr

  1. برای فعال کردن به روزرسانی های عمده پیام رسانی ، از جمله جایگزین کردن “بازدید از نمایشگاه ما” برای “تحویل بدون لمس” ، از ابزار Optimizr Ad Text Optimization برای Google یا Bing Ads استفاده کنید. تغییرات مناسب پیام رسانی مناسب را برای مشتریان خود در نظر بگیرید.
  2. کمپین اتوماتیک ساز را مستقر کنید تا تبلیغات به راحتی با مشوقهای خاص هماهنگ شود. به عنوان مثال ، 0٪ سود یا پرداخت معوق در انواع خاص محصولات می تواند به افزایش فروش کمک کند. Optmyzr این ابزار را با قابلیت های COVID-19 اضافی ، بر اساس درخواست کاربر ، به روز کرده است.
سازنده کمپین Optmyzr می تواند برای قالب بندی تبلیغات از داده های کسب و کار ، به روزرسانی سریع و آسان حساب ها با هر اندازه ، هنگام ارائه ، موجودی ، قیمت گذاری یا سایر اطلاعات ، سریع و آسان شود.

تجارت الکترونیک

تأثیرات کوتاه مدت و میان مدت بر روی ارائه دهندگان تجارت الکترونیکی در بهترین حالت گیج کننده است ، زیرا تجارت الکترونیکی تقریباً همه چیز را در بازار پوشش می دهد.

  • تغییر ماهانه حجم جستجو ماهانه یا یک هفته در طول هفته می تواند در مورد رفتار مصرف کننده برای هر محصول یا خدمات معین بسیار آموزنده باشد.
  • ارائه دهندگان حاکم بر بازار به طور ناگهانی اولویت خود را برای حمل و نقل و اولویت بندی می کنند. ارائه دهندگان کوچکتر که می توانند سریع حمل شوند ممکن است حاشیه ای نسبت به آمازون ، والمارت و دیگران داشته باشد.
  • احتراق محصول به خرید “بهترین گزینه بعدی” تغییر یافته است. مردم در مورد کمبود کاغذ توالت ، علاقه زیاد به قیمت محصولات و سایر محصولات دارای راه حل گرا بسیار خلاق بودند.
  • تقاضا برای برخی از محصولات به طور ناگهانی پایین است ، اما از بین نرفته است. بازاریابان برای این علاقه باید کمپین های هوشمندانه تر را ترسیم کنند.
  • Google اعلام کرد نتایج جستجو در برگه خرید Google اکنون شامل لیست های رایگان خواهد بود ، بنابراین هر شغلی که چیزهایی را به فروش می رساند ، باید سریعاً وارد شدن به Merchant Feed خود به Google را پیگیری کند.

نکات هوشمند Optmyzr

  1. استقرار کمپین اتوماتیک و / یا Rule Engine را به طور خودکار فقط تبلیغاتی را برای چیزهایی که مردم در واقع می توانند بخرند نشان دهند. هیچ نکته ای وجود ندارد که هیچ کاغذی را برای کاغذ توالت در صورت موجود بودن موجود نباشد ، یا اگر جواهرات الماس در قفل باشد ، برای جواهرات الماس استفاده نمی شود.
  2. برای تعیین پیشنهادات بهتر و اولویت بندی کمپین هایی که هنوز هم می توانند تبدیل شوند ، روی Conversion Grabber ضربه بزنید. مردم برای برآورده کردن تمایل جدیدشان به پیاده روی نیاز به کفش پیاده روی دارند ، اما برای رفتن به دفتر یا یک رویداد بزرگ نیازی به کفش مجلسی ندارند.
  3. از ابزار Optimize Budget برای جابجایی مؤثر بودجه در برابر تغییرات حجم جستجو استفاده کنید. کمپین هایی که قبلاً بیشترین بودجه را به آنها اختصاص داده بودند ، اکنون به دلیل کاهش حجم جستجو ممکن است متوقف شوند. بودجه اضافی می تواند از کمپین هایی با ROAS عالی پشتیبانی کند که در آن حجم جستجو هنوز وجود دارد یا در حال افزایش است.
  4. برای ایجاد کارزارهای خرید کاملاً ساختار یافته و پیشنهادات مناسب با ابزارهای بهینه سازی تبلیغات خرید ما ، از سازنده تبلیغات جدید خرید Optmyzr استفاده کنید.
  5. هزینه تبلیغات در آینده پروژه بر اساس روندهای فعلی با ابزار خرج کردن پروژه برای کمک به برنامه ریزی بودجه های تبلیغاتی آینده.
مطالب مرتبط  آمازون هدف قرار دادن محصول را برای صفحه پشتیبانی حمایت می کند
ابزار بودجه Optmyzr با در نظر گرفتن تغییرات عملکرد اخیر ، می تواند در پیش بینی هزینه های آینده کمک کند.

خدمات خانگی

تمام روز در خانه مشارکت می کنید و مردم توجه بیشتری به نیازهای خانوار دارند: تمیز کردن فرش ، نقاشی ، مجاری هوای گرد و غبار ، آماده سازی بهار برای بیرون از منزل. برخی از آنها پروژه های DIY هستند ، اما بسیاری از آنها توسط متخصصین ، از جمله تعمیرات اضطراری ، به بهترین وجه اداره می شوند.

بسیاری از مشاغل مربوط به خدمات منازل خدمات مهمی هستند ، هنوز هم مجاز به فعالیت هستند ، در حالی که بسیاری از ایالت ها محدودیت هایی را برای مناظر ، نقاشان و سایر خدمات منزل کاهش می دهند.

نکات هوشمند Optmyzr

  1. اصلاح کننده Geo Bid را فعال کنید تا به سرعت پیشنهادات را بر اساس داده های منطقه یا شهر خاص خود تنظیم کنید.
  2. داده های کسب و کار خود را به Rule Engine وصل کنید تا هنگامی که کارکنان محدود شما به طور کامل رزرو شده اند ، به طور خودکار تبلیغات را به سمت خود بریزید. هیچ نکته ای برای نمایش تبلیغات وجود ندارد وقتی همه کاری که می توانید انجام دهید ناامیدی از عدم توانایی رفع مشکل آنها به زودی است.
  3. اسکریپت تبلیغات جدید رایگان ما را امتحان کنید تا ناهنجاری های عملکردی مبتنی بر جغرافیایی را گزارش دهید تا در بالای مقررات محلی تأثیرگذار بر عملکرد در مناطق خدمات خود باشید.
ابزار اصلاح Opticalzr Geo Bid فرصت هایی را برای تغییر پیشنهادها برای بهبود عملکرد کلی مشخص می کند. این مثال نشان می دهد که چگونه با افزایش قیمت پیشنهادی برای 29 مکان ، 75٪ افزایش برای 41٪ در هزینه افزایش می یابد.

مشاغل محلی آجر و ملات

شايد بيشترين ضربه در آينده نزديک مشاغل آجر و ملات Main Street باشد. سالن های ورزشی مستقل و فرنچایز ، استودیوهای یوگا یا فروشگاه های بوتیک ممکن است به خوبی در تجارت الکترونیکی آگاهی نداشته باشند. رستوران های متعلق به خانواده ممکن است در مقیاس فاقد زیرساخت برای خدمات ارائه دهند. بسیاری از آنها با نتیجه ای چشمگیر به سرعت نحوه عملکرد آنها را دوباره اختراع کرده اند.

بعلاوه ، در تمام این سالها ارائه خدمات بسیار شخصی و با کیفیت بالاخره ممکن است به روش های ملموس پرداخت شود.

نکات هوشمند Optmyzr

  1. برای ایجاد مخاطبان از داده های مشتری ، از به روزرسانی های لیست مطابقت مشتری استفاده کنید. حتی لیست ایمیل مشتری شما در Google Sheets می تواند برای مدیریت بهتر کمپین به Optmyzr وارد شود.
  2. نمایندگی هایی که از مشاغل کوچک آجر و ملات پشتیبانی می کنند می توانند از Campaign Automator برای فروش سریع حسابهای تبلیغاتی به تبلیغ کنندگان بار اول استفاده کنند. ساخت و ساز می تواند به طور چشمگیری سریعتر و مقرون به صرفه برای تجارت باشد ، اما ارزش تلاش آژانس را دارد.
  3. آژانس ها می توانند Rule Engine (برای Google و Bing) را برای خودکارسازی بهینه سازی ها مستقر کنند. این یک روش دیگر برای ارائه خدمات آژانس های کم هزینه است که می تواند مقیاس باشد.
  4. گزارش های برنامه ریزی شده ای را برای نشان دادن ارزش آژانس ها بدون گذراندن ساعت های بی نیاز به صورت دستی تدوین داده ها تنظیم کنید. وقت بیشتری را صرف ارائه دهنده استراتژیک کنید.
از Optmyzr برای ایجاد گزارش های جذاب که به طور خودکار با مشتری ها به اشتراک گذاشته می شود ، استفاده کنید و از کارهای بزرگی که برای آنها انجام می دهید مطلع شوید.

نتیجه

در حالی که مثالهای فوق تنها بخشی از اقتصاد را در بر می گیرد ، درسهایی که با انطباق با فشارهای ناگهانی و چشمگیر کسب و کار آموخته می شود می تواند تقریباً برای هر شغلی اعمال شود.

مردم هنوز نیازها و خواسته های خود را دارند. آنها به صورت آنلاین در حال جستجوی چیزها هستند همین الان. وقت خود را صرف خلاقانه کردن در مورد چگونگی زنده ماندن و در نهایت رشد پس از سهولت همه گیر کنید. به دنبال ابزاری مانند Optmyzr برای یافتن روش هایی برای استفاده از داده ها و اجرای فناوری PPC پیشرو برای دستیابی به جستجوی مارک تجاری – و درنهایت تبدیل (تبدیل) باشید.

پست 17 روش PPC می تواند به تجارت شما در بقاء بحران اقتصادی کمک کند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top