16-روز مستقیم نوسانات رتبه بندی: جستجوگرها اثرات COVID-19 را در جستجو می گیرند

thumbnail

“ما اکنون نمی دانیم که وب در حال تغییر است ، اگر Google چیزی را تغییر می دهد ، اگر رفتار افراد در حال تغییر است. اما ، ما همچنین می دانیم که مردم فقط کارهایی را به گونه ای متفاوت انجام می دهند که تنظیم تقریباً غیرممکن است [these things] پیتر مایرز ، دانشمند بازاریابی در موز ، اظهار داشت: درباره بی ثباتی نتایج جستجو بی سابقه او و دیگران از زمان آغاز COVID-19 در ایالات متحده ، اظهار داشت.

همه گیر جهانی باعث شده است تا تقریباً همه از اولویت های خود دوباره ارزیابی کنند و باعث می شود مشاغل و موتورهای جستجو نیز سازگار شوند. در طول قسمت اختلال در جستجوی ما از Live با موتور جستجو Land Land سه شنبه به میزبانی مدیر جستجوگر Land News ویرایشگر باری شوارتز ، مایرز و مشاور جستجو ماری هاینس ، اولگا آندرینکو از SEMRush و موردی اوبرشتین از رنک رنجر درباره بزرگی نوسانات و همچنین عواملی که به طور بالقوه می تواند برای آنها مسئول باشد.

بی ثباتی رتبه بندی فوق العاده

اوبرشتین با اشاره به نوسانات گزارش شده توسط سرویس مانیتور الگوریتم ران رنجر ، گفت: “از 15 مارس تا 3 آوریل ، شما مانند 16 روز بی ثباتی صحبت می کنید – این اتفاق در چند سال گذشته نیفتاده است.” 10،000+ دامنه و کلمات کلیدی.

نوسانات نتیجه جستجوی دسک تاپ RankRanger از 10 مارس تا 9 آوریل.

آندریکنکو گفت: “گوگل برای هر صنعت الگوریتم های مختلفی دارد و دیدن تغییرات در صنایع به معنای ماست که تغییرات کامل و شدید در رفتار جستجو باید باعث شده باشد که این الگوریتم درک و رفتار متفاوتی داشته باشد و نتایج متفاوتی را به دست آورد یا SERP ها را به روز کند.” یک توضیح بالقوه برای نوسانات.

موجی از به روزرسانی سایت

مایرز به عنوان نمونه افزود: محتویات وب سایت نیز دور از دسترس است و سایر اقدامات احتیاطی در کسب و کارها تأثیر می گذارد: “سایتهای بزرگ تجارت الکترونیکی ناگهان باید نشان دهند که تمام محصولاتشان موجود نیست یا محصولات را حذف می کنند یا محصولات را اضافه می کنند.” “ما شاهد تغییرات گسترده ای در سایت هایی هستیم که باعث تغییرات شاخص و رتبه بندی می شوند.”

بسیاری از مشاغل نیز در تلاشند تا با ارائه محصولاتی یا خدماتی که قبلاً آنها نداشته اند ، راه هایی برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنند. صاحبان سایت در حال اضافه کردن پشتیبانی برای معاملات آنلاین و گزینه های انتخاب یا تحویل هستند و اساساً نحوه عملکرد سایتهای آنها را تغییر می دهند.

بازاریابان همچنین تمرکز خود را به سمت اهداف بلند مدت مانند آماده سازی برای اقتصاد پس از COVID تغییر می دهند: 63٪ از پاسخ دهندگان گفتند که براساس نظرسنجی هادی ، سئو در حین رکود اقتصادی اندکی یا شیب دار خواهد شد. موج مشاغل سازگار با سایت ها و استراتژی های آنها همچنین می تواند به توضیح نوسانات رتبه بندی اخیر کمک کند.

مطالب مرتبط  Google تأیید می کند که گذرگاه ها را به طور جداگانه فهرست نمی کند

تأثیر YMYL

هینز در سال گذشته به روزرسانی الگوریتم گوگل اشاره کرد که از تخصص ، اعتبار و اعتبار (EAT) برای پول ، پرس و جوهای زندگی شما (YMYL) تأکید می کند. با اعلام آن ، گوگل گفت: “به خصوص در سؤالات بهداشتی ، آنها می خواهند سایت هایی را که به عنوان مقامات شناخته می شوند ، از بین ببرند.” وی گفت: “و ما این را می بینیم كه: اگر شما در حال حاضر به جستجوی هر چیز مهم و مرتبط با Coronavirus می پردازید ، می خواهید سایت های بهداشتی قابل تشخیص و دارای رتبه های خوبی را ببینید.”

این ایده که رفتار جستجوی مبتنی بر پاندمی اکنون به روزرسانی های الگوریتم قبلی مرتبط با سلامتی Google را برانگیخته است ، توسط Meyers نیز به اشتراک گذاشته شد ، او اظهار داشت که ممکن است خود گوگل پیش بینی نکرده تا چه میزان در این رتبه بندی تأثیر بگذارد.

تغییر رفتار جستجو و نحوه ورود آنها به الگوریتم های Google با هدف جستجوی نتایج قابل اعتماد YMYL توسط حکایتی که Haynes به اشتراک گذاشته بود محصور شد: “ما یک مشتری داشتیم که در ابتدای همه اینها ، پستی داشتیم که واقعاً خوب پیش رفت ، همه در مورد چگونگی برای ضدعفونی کردن دست. و ناگهان ، همه آنها در صفحه سه قرار گرفتند [previously] رده های برتر برای آن

“و تقریباً تعجب می کنید که آیا الگوریتم های Google ممکن است. . . توانسته است بفهمد که روش جستجو مردم ، آنها در حال جستجوی پرس و جوهای سلامت هستند و به نظر می رسد در حال حاضر برای سلامتی افراد بسیار مهم است ، بنابراین ما فقط می خواهیم از مقامات بهداشتی بزرگ و قابل اعتماد نتیجه بگیریم “. با ذکر اینکه موقعیت برتر برای آن پرس و جو اکنون به Healthline تعلق دارد. “[The nature of the query] مایرز درباره تغییر هدف جستجو اظهار داشت: “در اینجا چگونه می توان چند دلار را پس انداز کرد ،” به “در اینجا نحوه مرگ نیست”.

Google: “حدس و گمان جالب”

“من نمی خواهم بیش از حد عمومی کنم [machine learning]اما هنگامی که ورودی های کاربر را در حال تغذیه سیستم دارید ، الگوریتم تا حدی بازنویسی خود با تغییر رفتارهای ماست – و بنابراین ، آیا ما اینگونه هستیم؟ آیا آن COVID است؟ یا این الگوریتم است؟ ” میرز با اشاره به اینکه چندین عامل ممکن است مسئول نوسانات رتبه بندی باشد ، گفت.

مطالب مرتبط  با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

“آیا ممکن است که رفتار جستجوگر تحت تأثیر خود الگوریتم باشد؟” باری شوارتز سردبیر اخبار موتور جستجوگر زمین از جان مولر در Google در ساعات دفتر مرکزی مدیر وب سایت در تاریخ 31 مارس سؤال کرد.

مولر گفت: “من فکر نمی کنم که این اتفاق بیفتد.” گوگل می بیند که تغییرات رفتاری کاربر به طور منظم روی می دهد. این نوع جابجایی ها مواردی هستند که الگوریتم های ما باید مراقب آن باشند ، بنابراین این چیزی نیست که من می گویم مخصوص این جریان باشد [pandemic] اوضاع ، گفت: “

مشابه بحث همچنین توسط مالک آژانس بازاریابی جستجو AJ Kohn در توییتر شروع شد. پل هاجر ، مهندس نرم افزار طولانی مدت گوگل پاسخ داد گفتن که این “حدس و گمان جالب است” اما نه تأیید و نه انکار این رفتار جستجو نمی تواند چنین تأثیری در الگوریتم های Google داشته باشد.

تجربه جستجوی COVID-19 گوگل در حال تکامل است

هااهر همچنین خاطرنشان كرد كه گوگل تجربه جستجوی COVID-19 خود را گسترش داده است. ما نمودار کرده ایم که چگونه نتایج جستجوی Google برای نمایش داده های مربوط به coronavirus از ماه فوریه تغییر کرده است.

در ماه مارس ، ویژگی های جدیدی از جمله کادر “راهنما و اطلاعات” ، نوار کناری COVID-19 Alert و صفحه آمار ، به نتایج جستجوی مرتبط با “تاج” اضافه شدند. این ویژگی های جدید به روزرسانی دستی است که گوگل در نتایج جستجو ایجاد کرده است. به روزرسانی های دستی هیچ تاثیری در نوسانات گسترده ندارند.

“من فکر نمی کنم که آنها الگوریتم خاصی را برای آنها نوشته اند.” این همان کاری است که ما به دلیل تاج ویروس انجام می دهیم. ” آنها متناسب با چگونگی تغییر جستجو در جهان هستند ، “هینز گفت ،” ترفند ما اکنون تلاش برای تفسیر آنچه اتفاق می افتد است. “

مکالمه کامل را اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • محتوا و coronavirus: چگونه می توانید از توده ها متمایز شوید
  • با کاهش تبلیغات ، تخمین هزینه جستجوی پرداخت شده در ایالات متحده توسط میلیارد ها کاهش می یابد
  • نحوه تغییر عملکرد PPC هنگام وقایع خاص COVID-19 را ردیابی کنید
  • بینگ به صفحات نتایج جستجو CDC coronavirus self checker chatbot را اضافه می کند

پست 16 روزه بی ثباتی رتبه بندی: جستجوگرها در اثر جستجو COVID-19 حفر می شوند اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top