129 میلیون تماس چه چیزی می تواند در مورد بازاریابی ورودی به ما بگوید؟ خیلی معلوم است

thumbnail

از زمانی که HubSpot مفهوم بازاریابی ورودی را در سال 2005 معرفی کرده است ، فضای بازاریابی تغییر کرده است. بازاریابی ورودی به جای اعتماد به تاکتیک های قطع کننده مانند تماس های سرد و تبلیغات ، روی جلب مشتری به سمت تجارت شما از طریق محتوا و کانال هایی مانند وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و ویدیو تمرکز دارد. .

عوامل زیادی باعث تغییر جهت بازاریابی ورودی می شوند ، اما دو مورد از دیدگاه ما برجسته هستند. اولین مورد اولویت مشتری است. هزاره ها با سرعت بیش از تعداد بچه های بوم تا سال 2030 ، ترجیح می دهند هنگام رسیدن به تصمیمات خرید ، خودآموزی کنند. آنها اغلب این کار را در دستگاه های تلفن همراه خود انجام می دهند و به موتورهای جستجو روی می آورند و با دوستان خود در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند.

این عادت ها ، همراه با تقاضای آنها برای تجربیات شخصی ، به این معنی است که هزاره ها از آنلاین نیستند که آزارشان را از تاکتیک های بازاریابی خارج از کشور پنهان کنند. در حقیقت ، 84٪ گزارش می دهند “ترک یک وب سایت مورد علاقه به دلیل تبلیغات سرزده یا بی ربط”.

دلیل دوم در ارزش بازاریابی ورودی است. به گفته کاپوست ، “بازاریابی ورودی به ازای هر دلار سه برابر بیشتر از روش های سنتی است.”

اما تغییر به سمت بازاریابی ورودی چقدر قوی بوده است؟ کدام صنایع بیشترین میزان تماس ورودی را تا به امروز تجربه کرده اند؟ و چقدر بازاریابی ورودی در رانندگی منجر به تماس می شود؟

برای قرار دادن برخی داده ها در مورد این س questionsالات ، ما 129،393،520 تماس تلفنی را که طی 10 ماه در سال 2020 (6 ژانویه تا 8 اکتبر) برقرار شده است ، مطالعه کردیم. ما درصد تماس های حاصل از روش های بازاریابی ورودی برای هر صنعت را ردیابی کردیم. شکل “میزان تماس” به تماس هایی با Lead منجر می شود که از طریق پلتفرم CallRail ردیابی می شوند. این تماس ها از پایگاه مشتری CallRail با 150،000 کسب و کار و آژانس کوچک است. این نمونه 12 صنعت از مراقبت های بهداشتی و املاک و مستغلات گرفته تا خدمات خانه و حقوقی را نشان می دهد.

نتایج ، به زودی در وبلاگ CallRail منتشر می شود ، نشان می دهد بازاریابی داخلی به استراتژی تبدیل شده است که مشاغل کوچک باید در آن سرمایه گذاری کنند – اما احتمالاً قبلاً این را می دانید. جالب تر اینکه چگونه نتایج نشان می دهد که نرم افزار ردیابی تماس یکی از بهترین ابزارهای موجود برای اندازه گیری اسناد و بهینه سازی اثربخشی بازاریابی ورودی و تماس های تلفنی شماست.

اهمیت پیگیری تماس برای بازاریابی ورودی

نرم افزار ردیابی تماس ، شماره تلفن های منحصر به فردی را به فعالیت های بازاریابی شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد 1) داده های تماس گیرنده را مشاهده کنید و 2) تماس را از طریق منبع و کانال برای درک کارآیی کمپین اختصاص دهید. در اینجا نگاه عمیق تری به نحوه تأثیر ردیابی تماس بر بازاریابی ورودی شما وجود دارد.

یک صاحب خانه تصمیم می گیرد وقت آن باشد که شیر آب نشتی خود را تعمیر کند. آنها جستجوی Google را انجام می دهند ، سپس بر روی صفحه فرود یک لوله کش کلیک می کنند. از آنجا ، آنها به صفحه فیس بوک لوله کش مراجعه می کنند و چند فیلم مشاهده می کنند. پس از آن ، آنها درباره تجربیات سایر مشتریان با این لوله کش نظرات را می خوانند.

مشتری می تواند از طریق این فرآیند خودآموزی در هر لحظه تماس بگیرد. وقتی این کار را انجام می دهند ، شما به عنوان صاحب مشاغل می خواهید بدانید که چه منبعی باعث تماس آنها شده است. این همان جایی است که ردیابی تماس برقرار می شود.

مطالب مرتبط  فعالیتهای خانه داده های ساخت یافته اکنون توسط جستجوی Google پشتیبانی می شوند

از طریق ابزاری مانند درج شماره پویا (DNI) ، ردیابی تماس شماره های تلفنی منحصر به فردی را برای مشتریان بالقوه شما ایجاد و نمایش می دهد که به خط اصلی تجارت شما منتقل می شوند. این داده ها را بر اساس آنچه کانال های بازاریابی ورودی تماس های شما را هدایت می کنند ، ایجاد می کند و شما را با اطلاعاتی تنظیم می کند تا استراتژی های بازاریابی خود را دقیق تنظیم کنید تا نتایج بهتری داشته باشید.

image.png

صنایعی که سود بیشتری از ردیابی تماس دارند

در 11 از 12 صنفی که ما مطالعه کردیم ، داده ها نشان می دهد که بیش از 91٪ از دریافت ها از طریق تماس های ورودی است. شرکت هایی که از چنین حجم مکالمه استفاده می کنند ، داده های زیادی برای کار با آنها دارند. نرم افزار ردیابی تماس می تواند به آنها کمک کند تا با استفاده از این داده ها کانال های بازاریابی ورودی مشتری های جدید را به طور مثر جذب ، تبدیل و بسته کنند.

براساس بررسی 129 میلیون تماس ما ، متوجه شدیم که این صنایع به ویژه از سرمایه گذاری در ردیابی تماس بهره مند می شوند. بخوانید تا بفهمید چرا.

آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی بیشترین تماس را در بین صنایعی که ما با 45 میلیون مورد مطالعه (29 میلیون بیشتر از مراقبت های بهداشتی که دومین تماس برای ما است) مورد مطالعه قرار دادیم. این حجم شامل تماس های ورودی با آژانس ها است ، به علاوه آژانس های تماس ورودی که برای مشتریانشان انجام می شود.

این فرصتی بزرگ برای آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی است تا به عنوان شرکای استراتژیک از ارزش بیشتری برخوردار شوند. مشتریان ، به ویژه مشاغل کوچک با زمان و بودجه محدود ، به نمایندگی ها اعتماد می کنند تا بهترین و تاثرترین روشهای بازاریابی را به آنها نشان دهند. با استفاده از ردیابی تماس برای نسبت دادن و بهینه سازی بازاریابی خود ، آژانس ها می توانند خدمات موجود خود را ارتقا دهند و خدمات جدیدی ارائه دهند.

به عنوان مثال ، آژانس ها می توانند از ردیابی تماس برای ارائه دقیق تر داده های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یا حتی اجرای ردیابی تماس از طرف مشتری استفاده کنند. همانطور که گزارش چشم انداز آژانس بازاریابی دیجیتال 2021 ما نشان می دهد ، آژانس هایی که در سال 2020 بهترین عملکرد را داشته اند ، کسانی بوده اند که خدمات موردنظر خود را از جمله ردیابی تماس را ارزیابی و گسترش داده اند.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

صنایع سرمایه گذاری در املاک و مستغلات (یعنی افراد یا گروه های کوچکی که برای سودآوری خانه ها را ورق می زنند) مدتهاست که به روشهای بازاریابی خارج از کشور اعتماد می کنند.

اما تغییر به یک بازار به طور فزاینده هزار ساله این فرصت را برای متخصصین املاک و مستغلات فراهم می کند تا امروز تمرکز خود را بر روی بازاریابی داخلی بگذارند. این با یافته های ما مطابقت دارد ، که نشان می دهد 87٪ از تماس های املاک و 67٪ از تماس های سرمایه گذاری املاک و مستغلات ورودی هستند.

و منطقی است در نظر داشته باشید که آگهی های خریداری شده کالای شماره یک آژانس های املاک و مستغلات 100 دلار + ماهانه در هزینه می کنند ، با این حال تنها 16.5٪ از نمایندگان با آنها موفقیت کسب می کنند. این تعجب آور نیست زیرا اکثر هزاره ها تماس های ورودی را نادیده می گیرند.

دسترسی به سرما از نظر کیفیت نیز ذاتاً خطرناک است. لی داونپورت ، مسکن مستقر در آتلانتا دلیل این کار را در پیگیری رئیس به اشتراک گذاشت:

“طرفدار خرید سرنخ های املاک و مستغلات این است که اگر یک نماینده جدید یا بازگشت کننده هستید ، بلافاصله اگر شما شخصی بدون حوزه نفوذ محلی ، یک برنامه بازاریابی مستقر یا یک بانک اطلاعاتی موجود از مشتریان هستید ، بلافاصله در خط لوله خود عمل کنید. . آیا این فعالیت بهترین استفاده از زمان است؟ نه همیشه ، بسته به کیفیت منبع سرب ، که اگر منبع سرب معتبر نباشد ، می تواند این محصول را تبدیل کند. “

مطالب مرتبط  آیا Google به ابزار پارامترهای URL احترام می گذارد؟

ردیابی تماس می تواند به متخصصان املاک و مستغلات کمک کند تا وابستگی خود را به لیست ها (و هزینه مداوم برای آنها) کاهش دهند. متخصصان املاک و مستغلات با نسبت دادن منجر به تلاش های بازاریابی خود ، می فهمند که چه روش های ورودی منجر به تولید با کیفیت بالا با حدس و گمان کمتر می شود.

بگویید یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات یک سری ویدیویی درباره نحوه بازسازی خانه ها تولید می کند. با انتساب از طریق ردیابی تماس ، این فیلم ها ممکن است منجر به توجیه کاهش خرید در لیست شوند.

صنایعی با چرخه فروش طولانی

هرچه پیچیدگی بیشتر در خرید یک محصول یا خدمات وجود داشته باشد ، تلاش های بازاریابی درونی مانند پست های وبلاگ ، فیلم های توضیح دهنده و حتی ربات های چت برای رفع تمام نگرانی های مشتری کافی نیست. در این موارد ، شرکت های مهم در این صنایع از ردیابی تماس برای جمع آوری مداوم اطلاعات مربوط به بازده خود استفاده می کنند:

  • نرم افزار و فناوری: 91٪ میزان تماس ورودی
  • تحصیلات: 92٪ میزان تماس ورودی
  • خدمات مالی: 94٪ میزان تماس ورودی
  • نمایندگی های خودرو: 94٪ میزان تماس ورودی

ردیابی تماس به شما نشان می دهد که چه کسی تماس می گیرد ، به شما امکان می دهد تماس ها را با افراد خاصی در شرکت خود هدایت کنید و بایگانی از تمام مکالمات با هر مشتری را تهیه کنید. بنابراین ، فرقی نمی کند که یک سرنخ از یک تماس ورودی یا خروجی حاصل شده باشد ، شما زمینه ادامه رابطه را دارید و به مشتری کمک می کنید تا تصمیم خرید را دریافت کند.

image.png

همانطور که نمودار بالا از گارتنر نشان می دهد ، چرخه های پیچیده فروش بدان معنی است که مشاغل باید برای یک مکالمه چندگانه با چند نفر در مدت زمان طولانی آماده باشند. به پیچیدگی خرید سرورها فکر کنید ، که احتمالاً به معنای کشف طیف وسیعی از راه حل ها (لایه های داده ، سرویس پشتیبان گیری ، پیکربندی امنیتی) و مکالمه با چندین ذینفع است.

با یک ابزار ردیابی تماس مانند CallRail ، هر یک از مکالمات را ضبط می کنید. اکنون سابقه ای دارید که به شما کمک می کند نیازهای مشتریان را پیش بینی کرده و سفر آنها را به سمت یک راه حل هدایت کنید.

نرم افزار ردیابی تماس باعث بهبود ROI بازاریابی در سراسر هیئت مدیره می شود

با ایجاد دیدی که تلاش های بازاریابی بصورت آنلاین و آفلاین باعث ایجاد تماس شما می شود ، ردیابی تماس به شما کمک می کند تا به تدریج در همه فعالیت های خود پیشرفت داشته باشید. شما می توانید تماس ها را به منابعی مانند جستجوی مشتریان در Google برای هدایت قطعات ایمیل نسبت دهید ، و به شما یک نگاه اجمالی می دهد که در چه کانال هایی باید سرمایه گذاری بیشتری کنید – و در کدام یک از آنها باید دوباره استفاده کنید.

با افزودن ابزاری مانند هوش مکالمه ، می توانید بینش عمیق تری نیز داشته باشید. با استفاده از آن ، می توانید کارهایی مانند تعیین صلاحیت تماس به صورت خودکار و پیگیری مقادیر سرب از طریق کانال را انجام دهید.

خودتان با یک دوره آزمایشی 14 روزه CallRail به صورت رایگان مراجعه کنید.

پست 129 میلیون تماس چه چیزی می تواند در مورد بازاریابی ورودی به ما بگوید؟ بسیاری ، به نظر می رسد اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top