گوگل Keen ، یک مخلوط جستجوی کشف-کشف-اجتماعی شخصی جدید را راه اندازی کرد

thumbnail

به حدی که صاحب نظران فناوری همچنان سایت جستجوی جدید Google Keen و کشف اجتماعی را با Pinterest مقایسه می کنند ، و کاربران نیز به این روش فکر می کنند ، احتمالاً به این هدف رسیده است که شکست بخورد. گوگل معروف است که بسیاری از این “آزمایش ها” را تبلیغ نمی کند و در نهایت آنها را خاموش می کند.

باید از Pinterest دور شوید. برای زنده ماندن کین ، چه رسد به موفقیت ، Google باید دوباره آنرا تغییر دهد و آن را از Pinterest متمایز کند – به عنوان ابزاری برای جستجوی شخصی و مداوم و به عنوان یک مخزن گسترده برای مصرف بعدی. روزهای صفحات شروع شخصی و بایگانی های شخصی سازی شده شخصی مانند iGoogle و MyWeb یاهو و MyYahoo یا جیب جدید جدید Mozilla را به یاد می آورد ، که کمی به آن می رسم.

Keen توسط گروه منطقه 120 Google ساخته شده است. CJ Adams ، بنیانگذار پروژه ، در مقاله ای افتتاح شده در وبلاگ خود نوشت: این همکاری با تیم Google و AI Research Google ، “اختصاص داده شده به سیستم های یادگیری ماشین محور انسان” ایجاد شده است.

سنگهای قیمتی ، اکتشاف ، جستجو کاربرانی که برای اولین بار به Keen مراجعه می کنند ، شبکه ای از موضوعات عمومی را برای کشف ارائه می دهند. می توانید هر یک از “نتایج” فردی را در یک “مشتاق” ذخیره کنید (هر موضوع مورد علاقه است) یا موارد جدیدی ایجاد کنید ، که بر اساس مجموعه ای از پرس و جوهای جستجوی مداوم است که توسط یادگیری ماشین پشتیبانی می شوند. ممکن است محتوا به صورت مشترک یا کاملاً خصوصی به اشتراک گذاشته شود.

برای هر علاقه خاص سه بخش وجود دارد: “سنگهای قیمتی” ، “کشف” و “جستجو”. سنگهای قیمتی شامل تمام نتایج ذخیره شده شما است ، نتایج جدید یا به روز شده ای را که به نمایش داده شدگان جستجو مربوط می شوند ، جستجو کنید ، که در بخش “جستجو” نمایش داده می شوند و می توانند به روز شوند یا ویرایش شوند. در صورت انتخاب کاربران ، به روز رسانی های جدید هفته ای دو بار به ایمیل ارسال می شود.

مطالب مرتبط  گزارش: مشارکت بینش به رهبری برای مصرف کننده تلفن همراه اول

مشکلی که کین سعی در حل آن دارد دو مورد است: از زیر همه “فیدها” بیرون بروید و بیشتر روی منافع خود ، یا علاقه های مشترک برای زوج ها و گروه ها متمرکز شوید. این چیزی است که آدامز در پست خود با اعلام كین می گوید:

“چیکار میکنیم؟” همسرم سؤال کرد همانطور که هر دو شب یک بار از تلفنهایمان نگاه کردیم. ما ساعت ها به مرور فیدهای پست ، تصاویر و اخبار را مرور می کردیم ، بی خیال شکاف بین کار و خواب را پر می کردیم. او به من گفت: “این یك زندگی گرانبها ماست.” . .

در آن هفته ، ما شروع به جمع آوری برخی از چیزهایی کردیم که باعث شادی ما شد و آنها را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم. . . ما دریافتیم که جمع آوری ایده ها ، پیوندها و منابع مرتبط با یکدیگر راهی را برای صرف زمان بیشتر برای احساسات مشترک خود در زندگی واقعی فراهم کرده است.

ابزارهای جستجو و یادگیری ماشین در پشت صحنه. در حالی که این به نظر می رسد Pinteresty بسیار ضعف به نظر می رسد ، گوگل از ابزارهایی که برای جستجوی ، اخبار و فیدهای کشف شده برای استفاده در سایت استفاده می کند ، استفاده می کند. به شکلی که آن را به گروه دیگری از فید تبدیل کند ، اما در مجله جستجو و کشف قرار دارد. و گرچه فوراً به اندازه پینترست از نظر بصری قانع کننده نیست ، اما از کاربردهای بالقوه و بالقوه وسیع تری برخوردار است.

بیشتر افراد مدتها است که از ابتدای صفحه شخصی و برخی از بایگانی های محتوای شخصی و ابزارهای نشانه گذاری اجتماعی که وجود داشته است (به عنوان مثال MyWeb ، del.icio.us) بیش از یک دهه قبل فراموش کرده اند. جیب های موزیلا امروزه یکی از این برنامه ها است. در یک سطح اساسی تر ، لیست خواندن صفری نیز وجود دارد. به سادگی محتوای بسیار زیادی وجود دارد که در زمان واقعی مصرف و اقدام به استفاده از آن کنید. بنابراین توانایی گرفتن و ساماندهی آن برای مراجعه بعدی واقعا با ارزش است.

مطالب مرتبط  TikTok vs Snapchat: راهنمایی برای بازاریابان

Keen فرصتی دارد که یک سایت جستجوی شخصی و بایگانی محتوا برای موضوعاتی ، جدی و سرگرم کننده باشد که مردم به آن اهمیت می دهند. Pinterest یک کار عالی است که منبع ایده ها و راهی برای جمع آوری تصاویر و اطلاعات برای پروژه ها ، برنامه ریزی ها و خریدها است. كین می توانست و باید موارد بیشتری برای فرار از مقایسه Pinterest ارائه دهد ، كه این امر باعث محدودیت در پذیرش سایت خواهد شد. (“من Pinterest دارم ، چرا به این نیاز دارم؟”)

داده های اجتماعی و تبلیغات. گوگل طی سالها پیشرفتهای ناموفق بسیاری در زمینه توسعه شبکه های اجتماعی انجام داده است: Orkut ، Dodgeball ، Latitude ، Buzz ، Google+ و دیگران. (در اوایل به عنوان YouTube به عنوان یک شبکه اجتماعی دیده می شد اما در واقع از آن روش استفاده نشده است.) Keen یک سایت دیگر است که دارای ویژگی های اجتماعی است ، اما برای موفقیت به این اشتراک های اجتماعی یا صلاحیت متکی نیست. این می تواند با موفقیت توسط افراد جدا شده استفاده شود و به همان اندازه خوب کار کند.

با این حال ، اگر بدبینانه به نظر می رسید ، می توان ادعا كرد كه بخشی از انگیزه Google با Keen گرفتن اطلاعات ، ترجیحات و علایق اجتماعی است. سپس از این موارد می توان برای شخصی سازی تبلیغات و محتوا در شبکه Google استفاده کرد یا منافع مخاطبان را برای سایر انواع هدف گذاری آگهی درک کرد. اگر کین زنده بماند و رشد کند ، مکان دیگری برای تبلیغ تبلیغات صفحه نمایش بومی و متن خواهد بود.

چرا اهمیت می دهیم Keen پتانسیل دارد ، از جمله پتانسیل های لازم برای بازاریابان در صورت موفقیت. اما Google باید برخی از منابع انرژی و بازاریابی را اختصاص دهد تا مردم بتوانند از آن و نحوه استفاده از آن آگاه شوند – یا مانند بسیاری از تلاشهای مشابه قبل از آن ، روی تاک آن ویران و از بین برود.

پستی که گوگل Keen را راه اندازی کرد ، یک مخلوط شخصی جدید جستجو-کشف و کشف شخصی برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top