گوگل رتبه بندی زیرمجموعه ها را از اواسط ماه نوامبر آغاز کرد

thumbnail

دنی سالیوان از گوگل آخر هفته تأیید کرد که یک تغییر در رتبه بندی جدید در اواسط ماه نوامبر آغاز شد که مربوط به انبوه اعلامیه ها در رویداد Search On Google در اکتبر گذشته بود. سالیوان گفت که گوگل ویژگی رتبه بندی زیرمجموعه ها را در اواسط ماه نوامبر راه اندازی کرد.

زیرمجموعه ها چیست. گوگل در ماه اکتبر گفت که رتبه بندی زیرمجموعه ها “شبکه های عصبی برای درک زیرموضوعات مربوط به یک علاقه است ، که به شما کمک می کند تا هنگام جستجوی چیزهای گسترده محتوای متنوعی را ارائه دهید.” Google این مثال را ارائه داده است ، “اگر” تجهیزات ورزش در خانه “را جستجو می کنید ، اکنون می توانیم زیرمجموعه های مربوطه مانند تجهیزات بودجه ای ، انتخاب های برتر یا ایده های فضای کوچک را درک کنیم و طیف گسترده تری از محتوا را برای شما در صفحه نتایج جستجو نشان دهیم “

دنی نیز توضیح داد در توییتر “زیرمجموعه ها ظاهر نتایج جستجو را تغییر نمی دهند ، فقط در صورت استفاده از تنوع مطالب بیشتر می شوند.”

مطالب مرتبط  3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند

اواسط نوامبر سال 2020 گوگل ظاهراً این کار را در اواسط ماه نوامبر آغاز کرده است. این توییت دنی است که این را تأیید می کند:

چه شکلی است خوب ، به نظر نمی رسد همانطور که گوگل در بالا گفت ، “زیرمجموعه ها ظاهر نتایج جستجو را تغییر نمی دهند.” ممکن است باعث تغییراتی در رتبه بندی در جستجو شده باشد ، اما این تغییری که انتظار داریم از تغییر نمایه سازی / رتبه بندی عبور باشد ، انتظار می رود که 7٪ تغییر در نتایج جستجوی کلی Google داشته باشد.

Google از این GIF برای کمک به ما در تجسم نحوه کار استفاده کرده است ، اما نه از شکل ظاهری:

آیا در اواسط ماه نوامبر تغییراتی در رتبه بندی ایجاد شد. خوب ، بله و نه گوگل هیچ به روزرسانی در رتبه بندی را در اواسط ماه نوامبر تأیید نکرده است ، تا اینکه اکنون ، وقتی دنی گفت که موضوعات فرعی در اواسط ماه نوامبر منتشر شد. من برخی از به روزرسانی های تأیید نشده را در این تاریخ ها پوشش دادم. 5 نوامبر ، 11 نوامبر ، 17 و 18 نوامبر و 25 نوامبر.

مطالب مرتبط  برای آماده شدن برای CARA CPRA در سال 2023 ، بازرگانان باید گام های مشخصی بردارند

چرا اهمیت می دهیم اگر در اواسط ماه نوامبر متوجه تغییرات رتبه بندی شده باشید ، ممکن است مربوط به رتبه بندی زیرموضوعات باشد. آیا کاری در این مورد می توانید انجام دهید؟ آیا به دلیل موضوعات فرعی که در اواسط ماه نوامبر برای بهبود رتبه بندی در جستجوی Google ارائه شده است ، می توانید در سایت خود تغییر دهید؟ خیلی شک دارم این درمورد یافتن محتوای مرتبط تر توسط Google برای درک بهتر محتوای وب و مطابقت آن با س quالات مربوطه است.

داشتن این دانش برای درک جامعه جستجوگر مفید است. آیا این اقدامات روزمره SEO شما را تغییر می دهد؟ احتمالا نه.

پستی که گوگل رتبه بندی زیرمجموعه ها را در اواسط ماه نوامبر آغاز کرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top