گوگل در 22 ژوئیه CallJoy ، نماینده مجازی برای SMBs را تعطیل کرد

thumbnail

درست همانطور که من در جلسه بعدی صبح امروز برای SMX ، CallJoy را به عنوان الگویی برای خدمات مبتنی بر هزینه برای تجارت تجاری کوچک تبلیغ می کردم ، یاد گرفتم که گوگل آن را خاموش می کند. این سرویس در تاریخ 22 ژوئیه به پایان می رسد.

یک آزمایش 120 منطقه دیگر. ” سخنگوی گوگل اظهارات زیر را ارائه داد: “CallJoy مانند همه پروژه های منطقه 120 ، یک آزمایش بود. ما به کار و دستاوردهای تیم افتخار می کنیم و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا کارهای بزرگی را که آنها ادامه خواهند داد در Google انجام دهند.

CallJoy در ماه مه 2019 راه اندازی شد. نماینده مجازی SaaS به تماس های پاسخ داده شده ، اسپم فیلتر شده (از جمله تماس های فروش) پاسخ داده و اطلاعات اصلی کسب و کار (به عنوان مثال ساعت ها) را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. هزینه آن 39 دلار در هر ماه است.

کمک به SMB ها برای تمرکز و حل سؤالات متداول. CallJoy در ابتدا به دو مشکل اصلی SMB انجام می شد: به دارندگان کمک می کند تا از تماسهای متداول که باعث حواس آنها به حواس پرتی ها می شود ، جلوگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که مشتریانشان به سوالات پاسخ می دهند. این برنامه همچنین رونوشتهای تماس و تحلیل مشتری را ارائه می داد. این ویژگی ها به تنهایی ممکن است هزینه ماهانه 39 دلار را توجیه کند.

مطالب مرتبط  غول CPG Unilever اعلام نمی کند بیشتر فیس بوک ، توییتر تبلیغات تا سال 2020

در ماه نوامبر ، CallJoy مجموعه ای از ارتقاء ویژگی ها را فراهم کرد که امکان شخصی سازی و عمودی سازی قابل توجهی را فراهم می آورد. این ابزاری از نوع سازمانی بود که در دسترس بازار SMB بود.

احتمالاً پذیرش کافی نیست. این امکان وجود دارد که Google بینش های جالب و مفیدی را از CallJoy بدست آورد و آن را در خدمت مقصود خود قرار دهد. اما این احتمال کمتر از احتمال اینكه Google به دلیل كسانی ادامه خدمت یا تأمین درآمد کافی نداشته باشد وجود ندارد.

Google ممکن است به اندازه کافی پرونده CallJoy را به بازار SMB ارائه ندهد یا ممکن است یک استراتژی ناصحیح رفتن به بازار داشته باشد. (من اعتقاد ندارم که یک آزمایشی رایگان وجود داشته باشد.) اما این محصولی است که احتمالاً نیاز به استفاده نسبتاً گسترده قبل از اینکه ارزش کامل آن تشخیص داده شود.

مطالب مرتبط  Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند

چرا اهمیت می دهیم براساس این تجربه ، گوگل می تواند نتیجه بگیرد که فروش محصولات SaaS به SMBs بسیار دشوار است. ممکن است تمایلی به ارائه چنین پیشنهادهایی در آینده نداشته باشد ، گرچه موفقیت بسیار خوبی با G Suite داشته است. این خیلی بد خواهد بود زیرا بسیاری از عملیات SMB و مشکلات بازاریابی وجود دارد که بهتر توسط ابزارهای SaaS بهتر از تبلیغات هستند.

اما اگر صاحب مشاغل هستید و به این محصول اعتماد دارید ، احتمالاً خیلی خوشحال نیستید. مانند سایر محصولات قطع شده Google یا تغییرات نامطلوب محصول (به عنوان مثال ، پیام رسانی GMB) ، این اقدام سؤال از تعهد Google نسبت به محصولات غیر هسته ای آن سؤال می کند.

پست Google برای شاتر CallJoy ، نماینده مجازی برای SMB ، در تاریخ 22 ژوئیه برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top