گوگل در سال 2019 2.7 میلیارد تبلیغات بد ، نزدیک به 1 میلیون حساب تبلیغ را حذف کرد

thumbnail

سال گذشته ، براساس گزارش سالانه خود که روز پنجشنبه منتشر شد ، گوگل اعلام کرد که 2.7 میلیارد تبلیغات به اصطلاح بد را برای نقض خط مشی های تبلیغاتی شرکت از بین برد.

این میزان از 2.3 میلیارد تبلیغ بد گوگل در سال 2018 حذف شده است. تعداد حسابهای تبلیغاتی که گوگل خاتمه داده است نسبت به سال گذشته تقریباً یک میلیون باقی مانده است.

شبکه ناشر. گوگل همچنین خاطرنشان كرد كه این حساب بیش از 1.2 میلیون ناشر را خاتمه داده و تبلیغات را از بیش از 21 میلیون صفحه وب در سراسر شبکه ناشر خود به دلیل نقض خط مشی حذف كرده است.

مناطق هدفمند. گوگل معمولاً مناطقی از تمرکز خاص را در گزارش های تبلیغات سالانه بد خود برجسته می کند. در سال 2019 ، این شرکت می گوید شاهد افزایش تلاش های فیشینگ بود که افرادی را که به دنبال تمدید گذرنامه های خود بودند ، هدف قرار داد. “این تبلیغات تقلید تبلیغات واقعی برای سایت های تجدید اما هدف اصلی آنها این بود که کاربران را به ارائه اطلاعات حساس مانند تأمین اجتماعی یا شماره کارت اعتباری خود بدست آورند.”

همچنین ، انواع تبلیغات “ترفند به کلیک” که به نظر می رسد مانند هشدارهای رایانه ای یا سیستم تلفن و همچنین افزایش در تعداد آگهی های وام شخصی با اطلاعات گمراه کننده در مورد وام ها ، کاهش یافته است. Google خط مشی تبلیغاتی خود را به روز کرده است تا به تبلیغ کنندگان مرتبط با وام نیاز دارد تا تمام هزینه ها ، خطرات و مزایای موجود در وب سایت یا برنامه خود را اعلام کنند.

مطالب مرتبط  شرکت CHEQ برای جلوگیری از کلاهبرداری تبلیغ وارد بازار PPC می شود

تأثیر کورون ویروس. برای رسیدگی به افزایش فعالیت مخرب بازیگران بد در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، یک تیم اختصاصی فناوری شناسایی جدید را توسعه داده و سیستم های اجرایی موجود را تقویت کرده است. گوگل در ماه مارس به دلیل جاری شدن سیل تبلیغات گمراه کننده ، تبلیغات ماسک صورت را در سطح جهان ممنوع اعلام کرد.

اسکات نوشت: “ما طی چند ماه گذشته ده ها میلیون تبلیغات مرتبط با کورو ویروس را مسدود کرده و حذف کرده ایم ، برای نقض سیاست از جمله افزایش قیمت ، سرمایه گذاری در مورد کمبود عرضه پزشکی جهانی ، ایجاد ادعاهای گمراه کننده در مورد درمان و ارتقاء مزایای نامشروع بیکاری.” اسپنسر ، معاون امنیتی و ایمنی تبلیغات معاون رئيس جمهور Google.

در همین زمان ، گوگل می گوید در تلاش است تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا اطلاعات مربوط به COVID-19 را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال ، این سازمان های بهداشتی و درمانی را از سازمان های بهداشتی ، دولت ها و سازمان های غیردولتی در مورد بودجه و منابع امدادی برای مشاغل کوچک برای مثال فعال کرده است.

چرا اهمیت می دهیم این گزارش ها همیشه یادآوری ترسناکی از مقیاس تلاش مورد نیاز برای تلاش برای جلوگیری از بازیگران بد از سیستم تبلیغی Google (یا هر) می باشد. Google دارای هزاران نفر است که بر روی ایمنی اکوسیستم کار می کنند ، اما به احتمال زیاد خودتان یک سال گذشته تبلیغات بد را دیده اید و یا گزارش کرده اید. این تعداد عظیمی که گوگل هر سال منتشر می کند ، تسلیت کمی برای تبلیغ کنندگان مشروع است که خود را در برابر بازیگران بدی که از سیستم های Google عبور می کنند ، رقیب می کنند. بحران coronavirus نمونه دیگری از چگونگی حرکت سریع فرصت طلبان و چالش های مربوط به سازگاری موجود یا ایجاد سیستم های جدید برای متوقف کردن آنها است. به عنوان مثال ، نمونه هایی از تبلیغات برای ماسک ها در طی چند هفته پس از اعمال ممنوعیت وجود دارد ، به عنوان مثال.

مطالب مرتبط  با نگاهی به طرف معامله گران ، Google در این تعطیلات تبلیغات ، به روزرسانی قیمت را برای تبلیغ کنندگان و کاربران منتشر می کند

هفته گذشته ، گوگل اعلام کرد که در مراحل تأیید تبلیغ کننده خود فراتر از تبلیغ کنندگان سیاسی است. برای تأیید صحت ، تبلیغ كنندگان ملزم به ارائه اسناد ادغام مشاغل و سایر اطلاعات شناسایی می شوند. کاربران می توانند نام تجاری و کشور خود را در افشای آگهی های تبلیغ شده تأیید شده بررسی کنند.

پست گوگل 2.7 میلیارد تبلیغات بد را حذف کرد ، تقریباً 1 میلیون حساب آگهی در سال 2019 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top