نمای کلی 30 ثانیه
- Google از 14 ژانویه حداقل برای یک هفته تبلیغات سیاسی را موقتاً غیرفعال کرده است.
- آنها می گویند که قصد دارند به طور مداوم تصمیم را کنترل و ارزیابی مجدد کنند ، بنابراین ممنوعیت می تواند حتی طولانی تر شود.
- تبلیغاتی که در آن اشاره به سیاست ، استیضاح ، مراسم تحلیف و شورش در كپیتول آمریكا شده است ، متوقف خواهد شد.
- این ممنوعیت شامل تبلیغاتی است که توسط سازمان های خبری و بازرگانان اجرا می شود.
چرا اهمیت می دهیم در هفته ای که رسانه های اجتماعی و پزشکان PPC اخبار ملی را دستکاری می کنند ، بر ایمنی برند نظارت می کنند و حساب های بازاریابی خود را مدیریت می کنند ، ممنوعیت Google Ads لایه دیگری را به یک فضای تبلیغاتی پیچیده اضافه می کند. بسیاری از بازاریاب ها کمپین ها را متوقف کرده و یا استراتژی های تبلیغاتی پرداخت شده خود را تنظیم کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که با پیام رسانی غیر حساس در زمان اشتباه مشتریان بالقوه را مورد حمله قرار نمی دهند.
بیشتر بخوانید >> توقف کمپین ها نباید تنها پیشگیری شما برای ایمنی در برند باشد
این اولین ممنوعیت تبلیغات نیست. گوگل سال گذشته نیز پس از بسته شدن رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری و ممنوعیت آن را تا اواسط دسامبر ، تبلیغات سیاسی را متوقف کرد. سخنگوی Google می گوید: “ما به طور مرتب تبلیغات را نسبت به رویدادهای غیرقابل پیش بینی و” حساس “مکث می کنیم ، وقتی می توان از تبلیغات برای سوit استفاده از این رویداد یا تقویت اطلاعات گمراه کننده استفاده کرد.
بدون استثناء. ممنوعیت Google جامع است و شامل تبلیغاتی است که توسط سازمان های خبری و بازرگانان اجرا می شود. طبق یک ایمیل از طرف Google ، “با توجه به وقایع هفته گذشته ، ما در مورد اجرای هرگونه آگهی که منطقاً تصور می شود عبور از این خط است ، بسیار هوشیار هستیم.” همراه با جلوگیری از اطلاعات غلط پیرامون فضای بی ثبات سیاسی کنونی ، این شرکت سیاست هایی را در مورد مسدود کردن تبلیغاتی که موجب نفرت و خشونت می شود ، دارد.
پست Google از طریق افتتاحیه کلیه تبلیغات سیاسی را متوقف می کند اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.