گوگل از واقعیت افزوده برای استفاده کاربران از محصولات آرایشی استفاده می کند

thumbnail

گوگل در حال راه اندازی یک تجربه دیجیتالی “آن را امتحان کنید” برای برخی از درخواست های مربوط به لوازم آرایشی با استفاده از واقعیت افزوده ، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد. این شرکت در حال همکاری با شرکای داده ModiFace و Perfect Corp برای تجسم هزاران سایه سایه چشم و رژ لب از مارک هایی مانند L’Oreal ، MAC Cosmetics ، Black Opal و Charlotte Tilbury است. این ویژگی این هفته در ایالات متحده راه اندازی شده است.

تصویر: گوگل.

چگونه کار می کند وقتی برخی از محصولات سایه چشم یا رژ لب را در برنامه Google جستجو می کنید ، پانل دانش ممکن است حاوی دسته ای سایه باشد که در مدل های مختلف با رنگ پوست متفاوت قابل مشاهده است.

همچنین می توانید محصولات را بصورت مجازی امتحان کنید. این تجربه از دوربین جلوی دستگاه همراه شما و واقعیت افزوده برای استفاده لوازم آرایشی روی صورت شما استفاده می کند.

مطالب مرتبط  Schema.org در مقابل آنچه Google پشتیبانی می کند: تفاوت را بدانید [Video]

توصیه های محصول در خرید و کشف. در اطلاعیه ، گوگل همچنین گفت که توصیه های محصول از طرف علاقه مندان و صاحب نظران زیبایی و لباس ، خانه و باغ ممکن است در قسمت خرید Google و Feed feed برای کاربران تلفن همراه ظاهر شود.

این شرکت دو نمونه از آنچه ممکن است به نظر برسد را ارائه داده است ، شامل آرایشگر حرفه ای Jonet و نام تجاری شمع Homesick Candles (هر دو لینک فقط در دستگاه های تلفن همراه قابل مشاهده هستند). این توصیه ها حاوی تبلیغات پولی برای محصولات مرتبط است.

چرا اهمیت می دهیم این ویژگی واقعیت افزوده ممکن است برنامه Google را به مکان خرید جذاب تری برای کاربران تحقیق در مورد محصولات آرایشی و بهداشتی تبدیل کند. همچنین فرصت های بازاریابی را برای تولیدکنندگان لوازم آرایشی فراهم می کند. پانل دانش محصول خود شامل لیست های خرید ارگانیک است که ممکن است ترافیک خرده فروشان آنلاین را تسهیل کند.

مطالب مرتبط  هنگام در نظر گرفتن یک سیستم عامل مدیریت دارایی دیجیتال ، چه باید کرد

با اندکی بزرگ کردن ، این کاربرد واقعیت افزوده کاربرد عملی این فناوری را به نمایش می گذارد ، و “تجربه فیزیکی” یک محصول را به دیجیتال می آورد و به مشتریان ایده دقیق تری از آنچه می خرند ، ارائه می دهد.

توصیه هایی که ممکن است در خبرمایه خرید Google و Discover وجود داشته باشد ، می تواند برای بسیاری از بخشها اعمال شود و ممکن است مارک ها را قادر سازد از تأثیرگذار در تجربه خرید Google همراه و در خبرمایه Discover استفاده کنند.

پستی که Google از واقعیت افزوده برای استفاده کاربران از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می کند اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top