گفتن adieu به AMP: ممکن است شما از رتبه بندی و درآمد برخوردار شوید

thumbnail

از زمان معرفی آن در سال 2015 ، چارچوب شتاب بخش صفحات تلفن همراه (AMP) Google بحث برانگیز است. این شرکت اخیراً تصمیم گرفت دیگر نیازی به AMP برای ورود به چرخ فلک Top Stories نداشته باشد. این ممکن است منجر به کنار گذاشتن قالب توسط بسیاری از ناشران شود – که برخی از آنها AMP را اجبار می دانند. با این حال ، داده ها استدلال می کنند که صفحات AMP عملکرد بهتری دارند و باعث افزایش رتبه و درآمد می شوند.

تجربه صفحه گرفتن. نظریه های مختلف بدبینانه درباره اینکه چرا Google AMP ایجاد کرده است. آنچه گوگل در آن زمان گفت این بود كه می خواست “عملکرد وب موبایل را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. . . مهم نیست از چه نوع تلفن ، رایانه لوحی یا دستگاه تلفن همراه استفاده می کنید. ” و عمدتاً آن قول را تحقق بخشید – همچنین درآمدهای تبلیغاتی را برای برخی ناشران افزایش داد – اما قیمت آن پیچیدگی بود.

یکی از دلایلی که گوگل مورد نیاز AMP Top Stories را برداشته است این است که این شرکت به یک رویکرد بسیار جامع تر و پیشرفته تر در رده بندی (تلفن همراه) موسوم به عوامل صفحه تجربه حرکت کرده است. با این حال ، قبل از اینکه ناشران و توسعه دهندگان بگویند “از شر خوب” به AMP ، مهم است که بدانیم چه چیزی از این کار دست می کشند.

نمایش صفحه ، تبدیل و افزایش AOV از AMP

منبع: Deloitte – Milliseconds باعث ایجاد میلیون ها دلار می شود

پیشرفت سرعت باعث افزایش ترافیک و CTR بهتر می شود. مطالعه ژوئن در Deloitte در مورد تأثیر سرعت صفحه در نمای صفحه ، تعامل و تبدیل ، باعث افزایش وفاداری به برند و درآمد حاصل از حتی افزایش ناچیز در سرعت سایت شد. به عنوان مثال ، در بخش عمودی خرده فروشی ، تحقیقات نشان داد که پیشرفت سرعت 0.1 ثانیه به 8.4٪ افزایش در تبدیل تبدیل شده و میانگین مقدار سفارش آن نیز 9.2٪ افزایش یافته است. در مسافرت ، تبدیل 10٪ و AOV 19٪ افزایش یافته است.

مطالب مرتبط  مزایای استفاده از گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه

شرکت Perficient Digital با 27 ناشران و سایتهای تجارت الکترونیکی یک مطالعه تأثیر AMP را انجام داد. برداشتهای بیشتر و CTR های بالاتر برای سایتهای دارای AMP وجود دارد:

  • 27.1 درصد افزایش در ترافیک ارگانیک
  • 33.8٪ در برداشتهای SERP افزایش می یابد
  • 15.3٪ نرخ کلیک از طریق SERP بالاتر است

AMP زمان بارگذاری صفحه را بسیار سریع تر می کند

منبع: مطالعه برجسته AMP

ویتامین های هسته ای بهتر و درآمد بیشتر. یک مطالعه جدیدتر از Milestone ، با مقایسه وب سایت های غیر AMP و وب سایت های AMP ، به چند عمودی نگاه کرده است: “5000 صفحه فرود ، 408،000،000 جستجو
برداشت ها و میلیون ها بازدید از سایت. ”

این تحقیقات نشان داد که AMP از صفحات غیر AMP در معیارهای Core Vitals هسته گوگل فراتر رفته است: بزرگترین رنگ محتوا (17٪ بهتر) ، تأخیر ورودی اول (10٪ بهتر) ، تغییر چیدمان تجمعی (70٪ بهتر). سرعت صفحه 135٪ بهتر از صفحات غیر AMP بود.

Milestone همچنین دریافت که “AMP تأثیر قابل توجهی در رتبه بندی در جستجو ، جلسات جستجو ، برداشت ، نمایش صفحه و سهم ترافیک دارد.” صفحات AMP پس از پیاده سازی AMP ، رتبه بندی را به طور میانگین دو موقعیت افزایش دادند. آنها همچنین تقریباً 380٪ برداشتهای جستجو را بیشتر از سایتهای غیر AMP دیدند.

مطالب مرتبط  اجرای CCPA از هم اکنون شروع شده و بیشتر شرکت ها آماده نیستند

مهمتر از همه ، در مورد هفت مشتری در بخش مسافرت که Milestone از دید درآمد برخوردار بود ، این شرکت به طور متوسط ​​سود درامدهای موبایل را 29 درصد مشاهده کرد. Milestone نتیجه گرفت که “AMP [pages] بسته به سایت و ارزش متوسط ​​سفارش ، می توانید درآمدهای ماهانه بین 3500 – 40،000 دلار داشته باشید. ”

درآمد موبایل از AMP سود می برد

منبع: مطالعه برجسته AMP

چرا اهمیت می دهیم قبل از تعیین اینکه آیا AMP را رها کنید ، بسیاری از چیزها باید در مورد آنها فکر کنید ، که ممکن است بسیاری از ناشران تمایل به انجام آن داشته باشند. با توجه به مزایای فوق ، این تصمیم باید با دقت در نظر گرفته شود. صرفنظر از ، برای رتبه بندی در دنیای صفحه جدید صفحه تجربه سال 2021 ، مارک ها و خرده فروشان باید سایت های سریع و تجربیات قدرتمند کاربر را ارائه دهند. AMP یکی از راه های انجام این کار است. صفحات AMP در معیارهای Core Vitals ، یک مؤلفه اصلی عوامل رتبه بندی صفحه ، نمره بهتری کسب می کنند. اما این افزایش درآمد است که واقعاً باید توجه شما را جلب کند.

پست گفتن adieu به AMP: شما ممکن است در رتبه بندی قرار بگیرید – و درآمد برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top