گسترش افراد همچنین در نتایج جستجو س Askال می کنند

thumbnail

در این مقاله ، من افراد را می پرسم (PAA) در صفحات نتایج جستجوی Google برای جستجوی دقیق نام تجاری مطابقت ، که همچنین به عنوان SERP مارک نامیده می شود. چه چیزی اشتیاق من را برای نوشتن این مقاله در این زمان برانگیخت؟

یک پیشرفت خیره کننده وجود داشته است: جعبه های PAA ، که کاربران هنگام جستجو به دیدن آنها عادت می کنند ، در پانل های دانش نیز ظاهر می شوند. و در حال گسترش سریع هستند ، از 1٪ در ماه سپتامبر ، اکنون در 9٪ از پانل های دانش نام تجاری ظاهر می شوند.

این خبر بزرگی برای هر برندی است که دارای صفحه دانش باشد. برای اینکه کنترل پیام نام تجاری خود را در صفحه نتایج جستجوی خود حفظ کنید ، باید فوراً به این پیشرفت بپردازید.

توجه: تمام تاریخ موجود در این مقاله به تجزیه و تحلیل 41،367 مارک از مجموعه داده های Kalicube با پیگیری ارائه شده توسط Authoritas اشاره دارد.

جعبه “سنتی” مردم نیز س Askال می کنند

ما سالهاست که در ستون اصلی Google SERPs به افراد همچنین میپرسیم. ارزیابی اهمیت آنها به عنوان بخشی از یک استراتژی SEO به دلایل مختلف از جمله باور نکردنی بودن داده ها در مورد نرخ باز بودن و نرخ کلیک ثابت شده است که کار فوق العاده سختی است.

به همین دلیل ، برخی از بازاریاب های دیجیتال ممکن است وسوسه شوند که آنها را کنار هم بگذارند و به بهترین ها امیدوار باشند. من می گویم که این یک اشتباه بزرگ است. افرادی که SERP مارک شما را می بینند افرادی هستند که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند – مشتری ها و چشم اندازهای نمونه بارز آن هستند ، اما همچنین روزنامه نگاران ، استخدام های بالقوه ، سرمایه گذاران و بسیاری دیگر. این افراد دارای اهمیت حیاتی این س questionsالات را می بینند و شما به وضوح می خواهید پاسخگوی خود باشید.

در ستون اصلی SERP های تجاری ، شاید بیشتر از آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند رایج است. در طی شش ماه گذشته ، حضور آنها ثابت بوده است و تقریباً در یک سوم جستجوهای تجاری در ایالات متحده ظاهر شده است (توجه داشته باشید که این ارقام در مورد همان مجموعه نام های تجاری در انگلیس ، IE ، CA ، AU و NZ) در ماه نوامبر ، این نرخ کمی افزایش یافت و به 36 درصد رسید.

در ماه نوامبر ، 36٪ از مارک ها جعبه PAA در مارک SERP داشتند. داده ها برای SERP های تجاری در ایالات متحده است.

چه نوع سوالاتی در SERP مارک تجاری ظاهر می شود؟ س questionsالاتی که در ستون اصلی PAA مارک های SERP وجود دارد به سه دسته تقسیم می شوند:

  • س questionsالات واقعی درباره نام تجاری که برند می تواند انتظار داشته باشد به آنها پاسخ دهد (و جایگاه خود را در جعبه PAA بدست آورید). مثال: “آیا مون پیگ هنوز زایمان می کند؟”
  • س questionsالات قضاوت در مورد مارک را بسنجید ، یا آن را با رقابت مقایسه کنید یا نظر بپرسید. مثال: “آیا Umbro خوب است؟”
  • س questionsالات موضوعی بازار مارک تجاری را پوشش می دهد. مثال: برای جستجوی شرکت خصوصی بانکی Coutts ، “بهترین بانک خصوصی در انگلیس کدام است؟”

سوالات واقعی باید برای مالکیت برندها نسبتاً آسان باشد. س questionsالات قضاوت درباره ارزش یک برند به دلیل تعصب ذاتی ، همیشه دشوار خواهد بود. س questionsالات موضعی ایجاب می کند که مارک هم پاسخ را ارائه دهد و هم SEO بهتر از مارک های دیگر (یعنی رقابت) را ارائه دهد که یک پاسخ جایگزین ارائه دهد.

چرا PAA باید بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد. به نظر می رسد که تعداد کمی از مارک ها حتی به PAA پی برده اند که باید به آنها بپردازند. ارقامی که Kalicube ارائه می دهد به وضوح نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق مارک ها نتوانسته اند با این جنبه از استراتژی نام تجاری خود کنار بیایند.

اکثر مارک ها به هیچ یک پاسخ نمی دهند و تعداد کمی از آنها به تمام س PAالات PAA خود پاسخ می دهند.

توجه: مقایسه زیر برای اهداف گویا است. س questionsالات PAA برای Ubigi س questionsالات ساده و واقعی هستند ، در حالی که یکی از س questionsالات PAA Umbro نیاز به قضاوت ارزشی دارد.

مطالب مرتبط  هزینه ، درآمد و سود جستجوی پرداخت شده خود را تجزیه و تحلیل کنید تا هزینه تبلیغات ایده آل خود را برای سال 2021 پیش بینی کنید

سه ماه پیش ، Ubigi (افشای کامل: مشتری من) برای کنترل هر چهار سوال PAA خود تصمیم گرفت. ما پاسخ ها را در سیستم سوالات متداول موجود که در دسامبر 2019 پیاده سازی کرده بودیم ادغام کردیم و در کمتر از یک ماه ، کنترل 100٪ مجموعه اولیه سوالات PAA را در اختیار داشتیم.

Ubigi به هر چهار س fourال PAA پاسخ می دهد ، و آن را کنترل می کند پیام مارک خود را در بخش اصلی PAA ستون اصلی SERP مارک خود قرار دهد.

در طرف دیگر طیف ، Umbro در پاسخ هیچ یک از س PAالات PAA ظاهر نمی شود.

Umbro هیچ کنترلی بر پیام مارک در PAA برند SERP ندارد.

این یک فرصت از دست رفته برای Umbro است تا پیام های نام تجاری خود را به مشتریان بالقوه برساند.

افراد همچنین می پرسند به طور فزاینده بخشی از پانل های دانش نام تجاری است

PAA ها که قبلاً فقط در ستون اصلی نتایج جستجو یافت می شدند ، اکنون در پانل های دانش نام تجاری نیز ظاهر می شوند – یک بخش اضافی از املاک و مستغلات SERP که مارک ها باید آن را کنترل کنند. همانطور که خواهیم دید ، این بخش نسبتاً جدید PAA از ستون اصلی نتایج مهمتر از PAA است.

در ماه اکتبر ، جعبه های PAA در پانل های دانش تقریباً به 9٪ در ایالات متحده و تقریبا 7٪ در انگلیس و استرالیا منفجر شد – این دلیل بسیار خوبی برای جدی گرفتن SEO در مورد س questionsالات مربوط به مارک است. به نظر می رسد که عرضه در اوایل ماه اکتبر در ایالات متحده اتفاق افتاده است ، و عرضه جهانی هنوز ادامه دارد.

PAA پانل دانش واقعی تر است. سوالات / اظهارات در یک پانل دانش به طور خودکار توسط الگوریتم های Google تعریف می شوند و Google آنچه را که دقیق ترین پاسخ را از وب سایت های موجود در فهرست خود (از جمله ، امیدوارم وب سایت نام تجاری) ، انتخاب کند ، انتخاب می کند.

اگرچه آنها در قالب مشابهی ارائه می شوند ، تفاوت های اساسی وجود دارد:

  • آنها به صورت جملات ساده بیان می شوند و بنابراین ممکن است به نظر کاربر واقعی باشد. نمونه های معمول شامل “حقوق” ، “بیانیه ماموریت” ، “رقبا” ، “قیمت” و غیره است.
  • آنها بسیار متمرکز بر نام تجاری هستند و در مورد موضوعاتی که ما (یا Google) با نام تجاری مرتبط می کنیم ریسک نمی کنند.

ممکن است گفته شود که آنها نسبت به افراد همچنین س Askال می کنند ، به اظهارات موجودیت نزدیکتر هستند.

اطلاعات کمی در مورد پنل های دانش نام تجاری. از نوامبر 2020 ، 45٪ از مارک ها دارای یک پانل دانش هستند ، نسبی که به آرامی اما مطمئناً در حال افزایش است (از 43٪ در مه 2020).

توجه داشته باشید که منظور من در متن این مقاله ، پانل های دانش است و نه یک پانل Google برای کسب و کار من (GMB) ، که ممکن است مشابه باشد. در تصویر زیر ، پانل دانش Bank Of Ireland را می بینیم و در سمت راست ، لیست GMB آنها را می بینیم.

پانل های GMB لیست های تجاری حاوی اطلاعات ارائه شده توسط شرکت به علاوه بازخورد مشتری و کاربر است که توسط Google جمع آوری شده است ، در درجه اول در یک زمینه محلی (از این رو نقشه). پرسش ها و پاسخ ها در یک پنل GMB دستی است. به عنوان مثال ، کاربران Google س questionsال می کنند و سایر کاربران یا کسب و کار به آنها پاسخ می دهند.

پانل های دانش نمایشی از مارک تجاری است که توسط Google از اطلاعاتی که در وب پیدا کرده است ایجاد شده است و از صحت آن اطمینان دارد. درست مانند پانل های دانش برای افراد مشهور ، رویدادهای مهم تاریخی ، فیلم ها ، گروه های موسیقی و غیره ، آنها توسط Google به عنوان اطلاعات واقعی ارائه می شوند (و اغلب حاوی منابع و متنی از ویکی پدیا هستند ، بنابراین این تصور در ذهن کاربران وجود دارد که این پانل ها حاوی قابل اعتماد هستند اطلاعات) به راحتی می توانید یک پنل دانش را با نماد اشتراک کوچک نزدیک به بالا مشخص کنید.

مطالب مرتبط  API کنسول جستجوی Google برای متوقف کردن پشتیبانی از درخواست های HTTP و JSON-RPC

چه نوع س questionsالاتی در پانل های دانش برند ظاهر می شود؟
از نظر منطقی ، انتظار می رود صریحاً اظهارات و پاسخهایی در مورد مارک تجاری (اولین نوع س inال در ستون اصلی PAA که قبلاً ذکر کردم) باشد. به نظر می رسد این برای اکثریت درست باشد ، اما مثل همیشه ، مواردی وجود دارد و برخی از س questionsالات به طرز خطرناکی به دسته دوم نزدیک هستند (قضاوت ارزشی). به نظر می رسد که در حال حاضر ، گوگل وارد گروه سوم نشده است (سوالات مبتنی بر موضوع).

مالکیت این اظهارات موجودیت برای مارک ها باید یک کار طبیعی (و نسبتاً ساده) باشد. به عنوان مثال Yoast صاحب هر دو س inال در پانل دانش خود است.

مدالیا صاحب نیمی است و به راحتی می تواند به سوال “رقبا” پاسخ دهد و صاحب آن شود. و ، واقعاً باید مستقیماً بیانیه مأموریت خود را داشته باشد.

در زمینه ای که به عنوان واقعیت درک می شود ، مدالیا فقط کنترل نسبی پیام تجاری خود را دارد.

از گفته هایی که من تاکنون دیده ام ، به نظر می رسد وقتی مارک ها صاحب بیانیه موجودیت نیستند ، به این دلیل است که مارک نتوانسته است اطلاعات مربوط به آن بیانیه را در سایت خود ارائه دهد ، یا بیانیه ای که دارد قابل خزیدن نیست و نمایه سازی (بیانیه های ماموریت noindex یکی از مجرمین است که من دیده ام). به طور خلاصه ، این مارک ها نتوانسته اند درک کنند که SEO مارک دار یک بخش فوق العاده مهم از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است.

با گرفتن نقاط در هر دو PAA ، کاربران خود را بازیابی کنید

با وجود اظهارات موجودیت در تقریباً 1 از 10 پانل دانش مارک ، به احتمال زیاد این موارد اکنون یک “چیز” هستند و بعید به نظر می رسد که از بین بروند. مانند افراد همچنین می پرسند ، مارک ها اغلب نمی توانند آنها را کنترل کنند و بنابراین کنترل پیام تجاری را که مخاطبان آنها هنگام جستجوی نام تجاری خود می بینند ، از دست می دهند.

به طور عملی تر ، بیانیه های PAA و موجودیت های حقوقی باعث حواس پرتی و فرصت شما برای از دست دادن مخاطبانی می شود که در جستجوی نام تجاری شما هستند ، از جمله مشتری ها و مشتری های احتمالی. ممکن است به نظر خیلی جالب توجه نباشد ، اما وقتی هر دو نوع PAA ظاهر می شوند ، از پنج تا هشت پیوند در SERP نشان می دهند و هر یک از این فرصت ها برای مخاطبان شما است که باید از کشتی پرش کنند و هرگز به سایت شما دسترسی پیدا نکنند. (که آنها در وهله اول فعالانه بدنبال آن بودند).

اگر هنگام شروع ظهور در ستون اصلی نتایج از PAA در SERP مارک خود آگاهی ، نگرانی و علاقه ای نداشتید ، شاید اکنون که در ریل سمت راست ظاهر می شوند ، با اهمیت تهیه خوب از خواب بیدار می شوید پاسخ های اندیشیده شده و بهینه شده برای سوالات متمرکز بر نام تجاری.

و اگر هنوز متقاعد نشده اید ، اینطور به آن نگاه کنید: این س questionsالات در دنیای “کشیدن” “فشار” هستند. آنها به معنای سنتی جستجو نمی کنند (کشیدن) ، س questionsالاتی هستند که مخاطبان شما هنگام جستجو در شما نمی فهمیدند (فشار می آورند). این یکی دیگر از نمونه های “هل دادن” گوگل است – فقط به خبرمایه Discover نگاه کنید.

توصیه من؟ با پاسخ دادن به این س questionsالات و گرفتن نقاط در هر دو بخش PAA ، کنترل خود را پس بگیرید. به طور خلاصه ، با کنترل نام تجاری SERP از قلمرو خود دفاع کنید.

The post گسترش افراد همچنین در نتایج جستجو می پرسند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top