گزینه Google برای کوکی های شخص ثالث برای آزمایش تبلیغات در Q2 2021 باز است

thumbnail

امروز در یک پست وبلاگ ، Google اعلام کرد که گزینه خود را برای کوکی های شخص ثالث برای آزمایش عمومی در Q2 2021 در دسترس قرار می دهد.

“Federated Learning of Cohorts (FLoC)… افراد را به طور گسترده ای” در بین جمعیت “مخفی می کند و از پردازش روی دستگاه استفاده می کند تا سابقه وب شخص را در مرورگر خصوصی نگه دارد … Chrome در نظر دارد گروه های مبتنی بر FLoC را برای آزمایش عمومی از طریق آزمایشات مبدا با نسخه بعدی آن در ماه مارس برگزار می شود و ما انتظار داریم آزمایش گروه های مبتنی بر FLoC را با تبلیغ دهندگان در Google Ads در Q2 آغاز کنیم ، “گوگل در اطلاعیه ای گفت.

Google در ماه اکتبر اعلام کرد که در حال آزمایش گزینه دیگری برای کوکی های شخص ثالث به نام Federated Learning of Cohorts (FLoC) است. این فرآیند اساساً افراد با علایق مشابه را در گروه هایی برای محافظت از حریم خصوصی افراد گروه بندی می کند و به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که با حفظ خصوصی بودن مرور هر شخص ، همچنان تبلیغات مربوطه را ارائه دهند. با انجام این تست در اواخر سال 2020 ، منطقی بود که گوگل از برنامه حذف پشتیبانی کوکی های شخص ثالث در Chrome طی دو سال آینده خبر داد.

چرا اهمیت می دهیم کوکی ها مدت طولانی وزن تبلیغات آنلاین را تحمل می کنند و با پیشرفت وب و بازاریابی جستجو ، اهمیت بیشتری پیدا می کنند. با توجه به اینکه بیشتر کاربران و جستجوی اینترنت به محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی خود در اینترنت اهمیت می دهند ، مرورگرها مدل ردیابی کوکی ها را رد می کنند. مدل FLoC توسط گوگل ادعا می کند که از حریم خصوصی افراد محافظت می کند اما همچنان به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد داده های مجموعه را ببینند. این تغییر می تواند تعدیل کننده تبلیغاتی باشد که برای کسب درآمد بسیار به Google Ads اعتماد می کنند.

مطالب مرتبط  Areej AbuAli ، بنیانگذار SEO در زنان SEO ، جایزه موتور جستجوی زمین را برای پیشرفت و تنوع در ورود به بازار جستجو جستجو می کند

مسئله انتساب کوکی ها عامل اصلی تبلیغات هستند. شرکت های فناوری و مرورگر سخت تلاش کرده اند تا ضمن رها کردن درآمدهای تبلیغاتی خود ، مدل های ردیابی منسوخ شده بر اساس کوکی ها را از بین ببرند. مطالعه سال 2016 دانشگاه پرینستون نشان داد که Google دو سوم فعالیت آنلاین را ردیابی می کند. مرورگرهایی مانند DuckDuckGo (که اخیراً بیش از 100 میلیون جستجو در روز داشته است) ، Firefox و Safari با تعهد خود در حذف ردیابی ، کوکی ها و اثر انگشت مرورگر ، به حفظ حریم خصوصی خود نشان داده اند.

مدل FLoC آینده سنجش تبلیغات برای Google است که تلاش می کند هم داده های مورد نیاز برای نسبت دادن را به تبلیغ دهندگان بدهد و هم با حفظ حریم خصوصی افراد بصورت آنلاین ترافیک تقلبی از بازدید کنندگان واقعی را اندازه گیری و تعیین کند. گوگل می گوید ، “آزمایشات ما نشان می دهد که تبلیغ کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که حداقل 95٪ از تبدیل ها را در ازای هر دلار هزینه شده در مقایسه با تبلیغات مبتنی بر کوکی ببینند.”

یافتن تعادل. GDPR ، CCPA ، حذف کوکی های شخص ثالث ، مرورگرها در مورد اثر انگشت و سایر اقدامات محرمانه باید با درک این نکته که شرکت های فناوری به درآمد تبلیغات و کسب و کارها به تبلیغات برای ایجاد ترافیک بیشتر و رشد خود متکی هستند ، متعادل شوند. کسب و کار.

مطالب مرتبط  به روزرسانی Google Page Experience Update: تجربه کاربر برای تبدیل شدن به یک عامل رتبه بندی Google

در این اطلاعیه آمده است: “ما بیش از هر زمان دیگری اطمینان داریم که Privacy Sandbox بهترین راه برای بهبود حریم خصوصی کاربران وب است در حالی که اطمینان حاصل می کنیم ناشران می توانند آنچه را که برای تأمین محتوای عالی نیاز دارند کسب کنند و تبلیغ کنندگان می توانند به افراد مناسب محصولاتشان برسند.” در همین حال ، دیگران مانند Electronic Frontier Foundation تعجب می کنند که آیا رمزگشایی داده های فردی با فناوری هایی مانند FLoC خیلی آسان است؟

Google به دنبال بازخورد است. با استفاده از هر فناوری جدید ، آزمایش کاربر به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا بازخورد تجربیات خود با این مدل از جمله انتساب ، جلوگیری از تقلب در تبلیغات و ضد انگشت نگاری را به Google ارائه دهند.

در یک پست وبلاگ از روز جمعه ، گوگل اعلام کرد ، “گوگل آزمایشاتی را آغاز می کند که هدف آن پیشنهاد دادن پیشنهاد دهندگان به پیشنهاد و بازخورد مشارکتی درباره پیشنهادات تبلیغات و حریم خصوصی است. پیشنهادات Chrome Privacy Sandbox. مناقصه گران علاقه مند را شدیداً به ثبت نام و مشارکت تشویق می کنیم! “

پست جایگزین Google برای کوکی های شخص ثالث برای آزمایش آگهی دهنده در Q2 2021 باز شد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top