گزارش وب Google Spam: عملکردهای مرتبط با renegade ، محتوای تولید شده توسط خودکار را کاهش می دهد

thumbnail

براساس گزارش سالانه وب اسپم خود که روز سه شنبه منتشر شد ، گوگل روزانه بیش از 25 میلیارد صفحه اسپم کشف می کند. این شرکت همچنین یک پست همراه منتشر کرده است که دلیل مهم نگه داشتن اسپم در نتایج جستجو را مهم است.

تعریف اسپم. “ما” اسپم “را به عنوان تکنیکی برای تقلید تعریف می کنیم [high quality content] سیگنالهایی بدون تحقق وعده مطالب با کیفیت بالا یا تاکتیکهای دیگر که ممکن است برای جستجوگرها مضر باشد ، نشان می دهد. “

لیست جامع تری از رفتارهای ناعادلانه را می توان در دستورالعملهای Webmaster Google یافت.

چگونه Google هرزنامه را متوقف می کند. در اکثر موارد ، Google به طور خودکار رفتارهای اسپم را مشخص می کند و اطمینان می دهد که این صفحات در نتایج جستجو رتبه خوبی ندارند.

این شرکت همچنین از تحلیلگران انسانی برای تعیین میزان محتوا یا سایت های اسپم استفاده می کند. فرآیند بررسی انسان اغلب منجر به بهبود سیستم های خودکار می شود. در این مقاله آمده است: “ما می خواهیم بدانیم كه چگونه این اسپم از سیستم های ما گذشته و سپس برای بهبود تشخیص خود تلاش می كنیم ، به گونه ای كه مورد خاص را بدست آوریم و به طور خودکار بسیاری از موارد مشابه دیگر را به طور كلی تشخیص می دهیم.”

مطالب مرتبط  رضایت اپل IDFA: تقریباً 60٪ از مصرف کنندگان برای مجوز ردیابی مجاب هستند

محتوای اسپم غالباً از نتایج جستجو حذف یا حذف می شود. Google همچنین ممکن است با ارسال اقدامات دستی از طریق کنسول جستجوی Google ، به صاحبان سایت این فرصت را بدهد که مشکلات را حل کنند.

نکات برجسته از گزارش وب اسپم. در زیر ارقامی آورده شده است که شرکت در گزارش وب اسپم خود تأکید کرده است:

  • گوگل می گوید تلاش های خود اطمینان می دهد که بیش از 99٪ بازدیدهای حاصل از نتایج آن منجر به تجربیات بدون اسپم شود.
  • پیوندها و تبادل لینک های پرداخت شده کمتر مؤثر بوده اند که گوگل بیش از 90٪ اسپم پیوندها را به خود جلب می کند.
  • در سال 2018 ، این اسپم تولید شده توسط کاربر (حساب های اسپم در انجمن ها ، وبلاگ ها و سیستم عامل های دیگر و همچنین پست هایی که ایجاد می کنند) را 80٪ کاهش داد. این شرکت گفت: “این نوع سوء استفاده در سال 2019 رشد نکرد.”
  • تأثیر سایتهای اسپم (آنهایی که دارای محتوای تولید شده یا خودکار هستند) بر روی کاربران جستجو بیش از 60٪ نسبت به سال 2018 کاهش یافته است.
  • گوگل در سال 2019 تقریبا 230،000 گزارش اسپم جستجو را دریافت کرد و توانست 82٪ از آنها را عملی کند.
  • این شرکت بیش از 90 میلیون پیام برای صاحبان سایت در مورد مسائلی که ممکن است بر ظاهر سایت آنها در نتایج جستجو و همچنین پیشرفت های احتمالی تأثیر بگذارد ، ایجاد کرد.
  • تقریباً 4.3 میلیون پیام در رابطه با اقدامات دستی ناشی از نقض دستورالعملهای وب مستر ارسال شده است.
مطالب مرتبط  SEL 20200506

چرا اهمیت می دهیم بدون بررسی ، اسپمها به کل اکوسیستم جستجو ، از جمله جستجوگرها و سایتهای قانونی که در نتایج ظاهر می شوند ، صدمه می زند. یک تجربه بدون اسپم همچنین این احتمال را افزایش می دهد که کاربران همچنان به Google اعتماد کنند و تبلیغ کنندگان را برای رسیدن به آن مخاطبان هزینه پرداخت می کند.

گزارش وب سایت اسپم گوگل: در صورت تمایل به شیوه های پیوند با استفاده از renegade ، محتوای تولید شده به صورت خودکار برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top