گزارش ها نشان می دهد SEO های محلی بیشتر در ساخت لینک و توسعه محتوا متمرکز شده اند

thumbnail

علاوه بر تاکتیکهای ارگانیک ، تقریباً 80٪ از بازاریابان محلی در Google اقدام به خرید تبلیغات می کنند. این 10٪ بیشتر از سال گذشته است ، طبق بررسی جدید 1300 آژانس بازاریابی محلی ، مشاغل کوچک (SMBs) و شرکت های چند مکان از Moz.

بودجه ها کاهش یافته اما عمدتاً خوش بین هستند. در این تحقیق طیف گسترده ای از سؤال مطرح شده است. از جمله موضوعات دیگر ، در مورد تأثیر COVID-19 در بودجه های بازاریابی. اکثریت (70٪ +) گفتند که آنها با کاهش روبرو هستند ، گرچه “74٪ معتقدند که طبق معمول تجارت در طی یک سال پس از برداشته شدن دستورات ایمنی برمی گردد.” رسانه های پرداخت شده ، محتوای وب و اجتماعی بصورت محلی بیشتر از SEO کاهش می یافت ، اگرچه ایجاد پیوند محلی در وسط لیست بود.

این بازاریابان با طرح این سؤال که در مورد ویژگیهای SERP که بر آنها بیشترین تمرکز وجود دارد ، پاسخ دادند: 1) قطعه قطعه ، 2) بسته محلی ، 3) نمایه تجاری Google و 4) “ما یک استراتژی ویژگی SERP نداریم.” مطابق روایت صفر کلیک ، 77٪ از پاسخ دهندگان گفتند که با این گفته که Google (پروفایل های تجاری) “صفحه اصلی جدید” برای مشاغل محلی هستند موافق هستند.

استراتژی ایجاد لینک محلی با بالاترین ROI

منبع: Moz از صنعت SEO محلی

پیوند ساختمان مورد نظر بیشتر بهترین تاکتیک های محلی SEO که در آن بازاریابان می خواستند بیشتر سرمایه گذاری کنند ، موارد زیر بود:

  1. ساختمان لینک محلی – 18٪
  2. توسعه محتوای محلی – 15٪
  3. بهینه سازی در سایت – 13٪
  4. تجزیه و تحلیل فنی رتبه بندی / ترافیک / تبدیل – 9٪
  5. طراحی وب سایت – 8٪
  6. مدیریت بازنگری – 7٪
  7. رسانه های اجتماعی – 6٪
  8. بازاریابی ایمیل – 5٪
  9. نیازهای فنی – 4٪
  10. طرحواره – 4٪
مطالب مرتبط  COVID-19 سیارکی است که مشاغل کوچک آمریکایی را شکست

موز اظهار داشت كه صنایع بسیار رقابتی مانند اتومبیل ، املاك و مستغلات و حقوقی “بلندترین منابع برای ایجاد منابع پیوندی اختصاص داده شده را به سر می برند. برای شرکتهابا مقایسه ، موارد برتر در لیست آرزوهای تاکتیکی محلی SEO عبارتند از:

  1. مدیریت بازنگری – 13.9٪
  2. توسعه محتوای محلی – 13.2٪
  3. بهینه سازی در سایت – 13.2٪
  4. ساختمان لینک محلی – 11.1٪
  5. تجزیه و تحلیل فنی برای رتبه بندی / ترافیک / تبدیل – 10.4٪
  6. طراحی وب سایت – 9٪
  7. طرحواره – 5.6٪
  8. مدیریت ویژگی های سایر مشخصات Google Business – 5.6٪
  9. نیازهای فنی – 4.2٪
  10. رسانه های اجتماعی – 3.5٪

براساس نظرسنجی ، از نظر ایجاد لینک ، توسعه محتوا ، درخواست مستقیم و حمایت مالی سه استراتژی برتر با بالاترین ROI بود (به نمودار بالا مراجعه کنید).

در مورد رتبه بندی تأثیر نامشخص است. سه چهارم پاسخ دهندگان گفتند که آنها معتقدند “استفاده از ویژگی های پروفایل Google برای کسب و کار من (به عنوان مثال ، ارسال ها ، پرسش و پاسخ) بر رتبه بندی در بسته محلی تأثیر می گذارد.” این پاسخ تا حدی درست است. در حالی که برخی از عناصر GMB بر رتبه بندی محلی تأثیر می گذارند ، اجماع محلی SEO این است که پست ها و پرسش و پاسخ بر رتبه بندی های محلی تأثیر نمی گذارد. در مقایسه با بررسی ها و عکس ها ، تأثیر دارد.

مطالب مرتبط  دستیار Google ممکن است برای تأیید موجودی موجودی ، مشاغل را شروع کند

از این سؤال در مورد محل سكو سئو محلی در سازمان ، بیشتر اوقات (48٪ از وقت) در بخش بازاریابی قرار دارد. از طرف دیگر ، تحت کنترل مالک مشاغل (15٪) ، مدیران حساب (9.1) ، مدیر وب سایت (6.6٪) ، بخش فناوری اطلاعات (3.4٪) و سایر گروه ها قرار گرفت. بیشتر بازاریابان محلی (68٪) گزارش دادند که از دو تا پنج ابزار SEO محلی استفاده می کنند ، در حالی که 12٪ از شش یا بیشتر استفاده می کردند. 20٪ از هیچ کدام یا یکی استفاده نکردند.

چرا اهمیت می دهیم برای اکثر مشاغل ایالات متحده که حضور فیزیکی یا منطقه خدماتی دارند ، SEO محلی یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است. با این حال ، این یک رشته فرعی و پیچیده در حال تحول در SEO است که به واسطه برخورد خوبی از سردرگمی و اطلاعات نادرست پیچیده می شود.

به من بپیوند ، GatherUp مایک بلومنتال، استرلینگ اسکی جوی هاوکینز و راهنمای LocalSEO اندرو شاتلند همانطور که ما انجام برخی از افسانه ها ، شگفت انگیز ، غافلگیر و ارائه بهترین SEO محلی در مورد نسخه ویژه Live با موتور جستجوگر زمین به عنوان بخشی از SMX بعدی ، 24 ژوئن در 4:15 – 5:00 EDT.

The post SEO جستجوهای محلی که بیشتر روی ساخت لینک و توسعه محتوا متمرکز شده است ، برای اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top