گزارش: مشارکت بینش به رهبری برای مصرف کننده تلفن همراه اول

thumbnail

نسخه جدیدی از جدیدترین Forrester Wave ™: Automation Engagement Mobile ، گزارش Q3 2020 را بخوانید و چشم انداز فروشنده را درک کنید.

مصرف کننده همراه اول متفاوت است. آنها از نظر فن آوری دانشمند هستند و می دانند که مارک ها اطلاعات مربوط به سلیقه ها ، ترجیحات ، لایک ها و موارد دیگر را جمع آوری می کنند. آنها انتظار دارند که بازاریابان از این بینشها استفاده کنند و سپس آنها را با ارتباط شخصی و مرتبط از طریق کانالها درگیر کنند.

چالش برای بازاریابان. متأسفانه تیمهای بازاریابی و محصول اغلب برای برآورده کردن این انتظارات تلاش می کنند. یک بخش بازاریابی معمولی معمولاً با یک شبکه پیچیده از ابزارها برای مدیریت تبلیغات ، اتوماسیون ، آنالیز و موارد دیگر درگیر است. این ابزارها خاموش هستند و دید ناقصی از سفر و رفتار مصرف کننده ارائه می دهند. بازاریاب ها به جای اینکه با بینش مصرف کننده روبرو شوند ، اغلب ابتدا به اجرای کارزارها می پردازند و سپس به ابزار گزارشگری اعتماد می کنند تا ببینند که آیا این کار کرده است یا خیر.

مطالب مرتبط  از حضور در رویدادهای حضوری در سال 2021 چه احساسی دارید؟ به نظرسنجی کوتاه ما پاسخ دهید

ابزارهای جدید برای حل این چالش. مارک های مشتری وسواس در حال اتخاذ ابزارهای جدید مانند MoEngage هستند که به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا از رفتار مصرف کننده اطلاعاتی بدست آورند و سپس آنها را با پیام های شخصی شده از طریق تلفن همراه ، ایمیل و وب درگیر کنند.

یک نسخه رایگان از گزارش Forrester را از اینجا بارگیری کنید

Raviteja Dodda ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت MoEngage گفت: “در دو سال گذشته ، پلت فرم MoEngage توسط مارک های برتر مانند Ally Financial ، Hearst ، Samsung ، McAfee ، CIMB Bank ، Deutsche Telekom به تصویب رسیده است. [T-Mobile]، Travelodge ، Flipkart ، OYO و موارد دیگر. این یک اعتبار قدرتمند از راه حل تعامل با هدایت بینش MoEngage برای تیم های رشد وسواس مشتری است که دوست دارند در داده های رفتار مشتری غواصی کنند و سپس آنها را در کانالها درگیر کنند. “

مطالب مرتبط  Google ویژگی تجاری "متعلق به سیاه" را به لیست های محلی اضافه می کند

تحلیلگران مشهور مانند فورستر این احساسات را تکرار می کنند. در گزارش Forrester Wave ™: Automation Engagementation Automationment، Report Q3 2020 ، آنها به برندها توصیه می كنند كه به دنبال فروشندگانی باشند كه می توانند در تعامل و رفتارهای گذشته مشتریان عامل مؤثر باشند تا شخصی سازی را در قالب محصولات برجسته ، محتوای پیام ، قالب پیام و کانال بهبود دهند. “

دودا اضافه كرد ، “من خوشحالم كه در گزارش فارستر به عنوان يك نوازنده قدرتمند شناخته شديم. پردازش بیش از 60 میلیارد مشتری تعامل و ارسال بیش از 50 میلیارد پیام برای 500 میلیون مشتری در هر ماه ، MoEngage یکی از سریعترین شرکتها در این فضا است و یکی از بالاترین امتیاز توسط مشتریان در وب سایتهایی مانند Gartner Peer Insights و G2.com است. “

گزارش پست: تعامل با رهبری بینش برای اولین مصرف کننده تلفن همراه برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top