گروه های صنعت تبلیغات تلاش خود را برای فشار به استانداردهای رسانه ای مطرح می کنند

thumbnail

مقررات حفظ حریم خصوصی و تغییر در روشهای مرورگرها و سیستم عامل ها – یعنی آنهایی که توسط اپل و گوگل – کنترل مکانیسم های هدفگیری و ردیابی آگهی شده اند باعث ایجاد آشفتگی در اکوسیستم تبلیغاتی دیجیتال می شوند. برای برطرف کردن این چالش ها و سرکوب مجدد Google و Apple ، انجمن های پیشرو و تبلیغات صنعت تبلیغات سه شنبه یک ابتکار استاندارد را راه اندازی کردند.

این گروه با نام “مشارکت برای رسانه های مسئولیت پذیر مسئولیت پذیر” ، گفت: “برای پیشبرد و محافظت از عملکردهای مهم مانند شخصی سازی و تجزیه و تحلیل برای رسانه های دیجیتال و تبلیغات ، ضمن حفظ حریم خصوصی و بهبود تجربه مصرف کننده”.

شرکت کنندگان کلیدی شرکای حاکم عبارتند از:

  • نهادهای صنفی: 4A ، انجمن تبلیغات ملی / ANA ، دفتر تبلیغات تعاملی ، آزمایشگاه فناوری IAB ، ابتکار تبلیغات شبکه ، فدراسیون جهانی تبلیغات.
  • تبلیغ کنندگان: فورد ، جنرال موتورز ، آی بی ام ، پراکتر و گمبل ، یونیلور.
  • نمایندگی: UM (یک شرکت IPG Mediabrands) ، Publicis Media.
  • ناشران: NBC جهانی.
  • Ad Tech / Martech: Adobe ، MediaMath ، میز تجارت.

بیل تاکر ، که گروه EVP رهبری داده ها ، فناوری و اقدامات اندازه گیری در اردوی ملی را به عهده دارد به عنوان مدیر اجرایی مشارکت خواهد بود.

اصولگرایان این گروه گفتند که مجموعه اولیه از اصولگرایان کار خود را مطلع می کنند:

1- حریم خصوصی مصرف کننده باید با فراهم آوردن شفافیت و کنترل های معنی دار به مصرف کنندگان ، یک ستون اساسی راه حل باقی بماند و به بازار ابزاری برای درک ترجیحات مصرف کننده و توانایی پیروی از آن تنظیمات ببخشد.

2. مصرف کنندگان باید از پیشنهادات متنوع و رقابتی محتوا برخوردار شوند ، از گزینه های خود پشتیبانی می کنند تا در ازای محتوا و خدمات ، با تبلیغات دیجیتال درگیر شوند.

مطالب مرتبط  Google تبلیغات محلی را در نتایج پیشنهاد خودکار Maps آزمایش می کند

3. عملیات تجاری ، از جمله هدف قرار دادن آگهی ، تحویل تبلیغات ، محدود کردن فرکانس ، مدیریت تبلیغات ، تجزیه و تحلیل ، استقرار کانال های متقابل ، بهینه سازی و انتساب باید از طریق استانداردهای بهتر فن آوری و سیاست گذاری برای کلیه موارد استفاده حساس ، به اندازه کافی پشتیبانی و بهبود یابد.

4- راه حل ها باید برای مصرف کنندگان و مشاغل موجود در مرورگرها ، دستگاه ها و سیستم عامل ها مطابق قوانین و دستورالعمل های مربوط به حریم خصوصی استاندارد و قابل تعامل باشند و تا حدی که از نظر فنی امکان پذیر باشد ، کارآمد ، مؤثر و بهبود یافته نسبت به فناوری های موجود باشد.

5- کلیه مرورگرها ، دستگاه ها و سیستم عامل ها باید دسترسی مساوی ، عاری از دخالت غیر منطقی ، به راه حلهای جدید ارائه دهند.

6. شرکت هایی که از راه حل های به دست آمده استفاده می کنند باید از استانداردهای حریم خصوصی قانونی و صنعتی ، با مسئولیت پذیری و اجرای دقیق برای کسانی که استانداردها را نقض می کنند پیروی کنند.

تاکر گفت: “در داستان باستانی برج بابل ، این شهر متلاشی شد زیرا ساکنان آن توانایی صحبت کردن با یک زبان مشترک را از دست دادند.” وی گفت: “صنعت تبلیغات دیجیتالی امروزه با توجه به قابلیت آدرس پذیری روبرو است ، زیرا تغییرات اخیر اعلام شده توسط سیستم عامل ها ، مرورگرها و سایر فناوری ها ، در صورت اجرای این برنامه ، به میزان قابل توجهی بر زبان سنتی بازار کوکی ها و شناسه های موبایل تأثیر می گذارد. این مشارکت ایجاد شده است تا به عنوان یک انجمن مشترک برای صنعت ما برای اطمینان از استانداردهای آدرس پذیری که حفظ حریم خصوصی ، ارائه یک چارچوب مداوم و مؤثر برای تبلیغ کنندگان و غنی سازی تجربه مصرف کننده باشد ، ایجاد شود. “

مطالب مرتبط  مایکروسافت ابزارهای Bing Webmaster Tools را بازسازی کرد

چرا اهمیت می دهیم با وجود بسیاری از ناشناخته ها در مورد نحوه عملکرد تبلیغات دیجیتال ، به ویژه پس از اینکه Google از Safari و Mozilla با رویکرد خود در مسدود کردن کوکی های شخص ثالث از سال 2022 شروع به کار می کند ، مدیریت داده ها برای هدف قرار دادن مؤثر و انتساب ابتکار عمل فوری روز است. هدف مشارکت این است که اپل و گوگل را به میز بیاورند تا رویکردهایی را که به طور جهانی به روش های متناسب با صنعت کار می کنند ، به بحث بگذارند. این یک سفارش بلند است – Google و Apple اپل در رویکردهای خود برای حفظ حریم خصوصی ، داده و ردیابی یکسان نیستند.

با این حال ، گزارش برنامه نویسی خود در سال 2020 IAB احتمالاً به نتیجه ای جالب تر اشاره می کند ، با این حال: “در حالی که نگرانی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مقررات تأثیر منفی بر مصرف کننده برندها خواهد گذاشت و سودآوری برند را محدود می کند ، این نگرانی ها تا حد زیادی بی اساس بوده اند. در واقع ، یک مزیت غیرمنتظره از مقررات این است که مارک ها اکنون با داده های پاک تر کار می کنند. در حالی که آیین نامه تعداد مشتریانی را که می توانند هدف قرار بگیرند پایین آورده است ، افرادی که باقی مانده اند دارای اهمیت و علاقه بیشتری هستند ، در نتیجه هزینه های تبلیغاتی مؤثرتری حاصل می شود. “

The post گروه های صنعت تبلیغات تلاش خود را برای تحت فشار قرار دادن استانداردهای رسانه ای مطرح می کنند برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top