گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه چیست و چگونه آنها به بازاریاب کمک می کنند؟

thumbnail

موسسه مدیریت پروژه (PMI) یک پروژه را به عنوان “تلاش موقت برای ایجاد محصول ، خدمات یا نتیجه منحصر به فرد متعهد شده است” تعریف می کند. یک پروژه موقتی است که دارای یک آغاز و پایان مشخص در زمان است ، بنابراین دامنه و منابع مشخص شده است. ”

برای بازاریابان و آژانس ها ، یک پروژه ممکن است یک کمپین یا ابتکار خاص باشد ، یا ممکن است توسعه یک وب سایت یا برنامه تلفن همراه باشد. این تلاش ها ممکن است شامل طراحان داخلی یا پیمانکاری یا طراحان باشد و ممکن است نیاز به همکاری در سراسر مناطق یا سراسر جهان داشته باشد.

در گزارش اخیر Martech Intelligence ، ما نرم افزاری را بررسی می كنیم كه فرآیندها ، گردش كار و پروژه های انجام شده توسط بازاریابان دیجیتال را اسناد و بهینه سازی می كند. به دلایل مختلف ، بازاریابی یک مورد استفاده ایده آل برای این ابزارها است و فروشندگان بازاریاب را به عنوان مشتریانی با ارزش بالا می شناسند.

اطلاعات بیشتر در مورد گردش کار و مدیریت پروژه

  • راهنمای خریدار ما برای گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه را هم اکنون بارگیری کنید!
  • ابزارهای مدیریت پروژه در مرحله مرکزی قرار دارند زیرا بازاریابان توزیع شده هوس می کنند “تنها منبع حقیقت”
  • راهنمای بازاریاب برای گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه: به تازگی راه اندازی شده است
  • تیم های Martech بیشتر وقت خود را صرف ابزارهای مدیریت اتوماسیون می کنند

Gene Farrell ، مدیر ارشد محصول Smartsheet ، با صحبت از جدیدترین تماس درآمدی شرکت توضیح داد که چرا با ساخت یک افزونه حق بیمه و سایر ویژگی هایی که در “گردش کار پیشرفته تر بازاریابی” قرار دارد ، در جذب بازاریابان متمرکز شده است.

فارل گفت: “بازاریابی یکی از این کارکردهایی است که تقریباً در هر شرکتی در صنعت وجود دارد و بسیاری از اوقات یک فانوس دریایی یا بخش قابل مشاهده ای از نحوه اجرای شرکت هاست.” “این همچنین منطقه ای است که شما به طور معمول با ذینفعان داخلی و خارجی با آژانس ها و سایر گروه های خلاق همکاری می کنید.”

تصویر بزرگ: اقتصاد پروژه و پیش بینی کار

ما در مورد “اقتصاد گیگ” بسیار شنیده ایم ، در حالی که نرم افزار شرکتها را قادر می سازد تا به طور اجتناب از نیروهای کاری استفاده کنند ، خواه این یک مسافرت Uber ، یک سفر خرید مواد غذایی با تحویل یا هر نوع کار گسسته دیگر باشد.

مطالب مرتبط  به روز رسانی مهم: تغییر در جوایز Land Land Engine Engine 2020

در عین حال ، آنچه “اقتصاد پروژه” نامیده می شود ، وجود دارد كه بخشی از آن توسط مشاغل رانده می شود ، باید فعالیت های خود را برای عصر دیجیتال تحول دهند ، اما همچنین به دلیل ضروری چند ساله شركتها تا از موضع محلی و جهانی پیروی كند. روندها

از دیگر تأثیرات روی رشد این گروه می توان به تصویب سازمان های بازاریابی از بازاریابی Agile ، یک فلسفه و گردش کار اشاره کرد که توسط توسعه دهندگان نرم افزار و افزایش علاقه به انعطاف پذیری ارائه شده توسط استفاده از کارمندان از راه دور و کارگران قراردادی.

ما انتظار داریم که تأثیر COVID-19 بر آمریکایی ها و اقتصاد ایالات متحده علاقه بیشتری به گردش کار سازمانی و راه حل های مدیریت پروژه ایجاد کند ، زیرا آنها علاوه بر همکاری و به اشتراک گذاری پرونده ، شفافیت و پاسخگویی را فراهم می کنند – تمام ویژگی هایی که به بازاریان کمک می کند (مانند و همچنین مدیران سطح C) پروژه ها را در نظر بگیرند که آیا کارمندان در خانه هستند یا در دفتر هستند.

خبرنگاران TechCrunch می نویسد: “رونق کار از راه دور ممکن است موقت باشد – حتی اگر گرایش به آن نباشد – اما داشتن کارمندان بیشتری که از دفاتر سنتی کار می کنند ، تأثیر می گذارد بر ابزارهایی که بسیاری از شرکتها برای هماهنگی و برقراری ارتباط در حالی که از هم استفاده می کنند.” الکس ویلهلم در مقاله ای در تاریخ 6 مارس 2020 با عنوان “همزمان با گسترش همه گیر کروناویروس ، تقاضا برای سنبله های مبتنی بر کار از راه دور”.

سونیل پرشارا ، رئیس جمهور و مدیرعامل PMI در مصاحبه با گفت: “ما معتقدیم كه سازمان ها واقعاً باید در مورد نحوه انجام كار در مشاغل خود تجدید نظر كنند.” مدیرعامل اروپا. “بنابراین ، ما در حال دیدن جهان در سطح مشاغل هستیم.

در این محیط جدید ، پرشارا می گوید که متخصصان موفق به درک جدی از فن آوری و چگونگی کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود نیاز دارند. وی گفت: “این فناوری به مدیران پروژه و سایر متخصصان کمک می کند تا روش انجام کار خود را بهینه کنند.” “بنابراین فن آوری را به کار می گیرید ، از داده های بزرگ استفاده می کنید تا بینش خود را در مورد تصمیم و تصمیم بعدی بگیرید.”

مطالب مرتبط  SEL 20200616

تحلیلگران مک کینزی در مقاله ای با عنوان “چگونگی تحول” ، خاطرنشان کردند: “70 درصد برنامه های تغییر پیچیده و بزرگ در مقیاس بزرگ به اهداف بیان شده خود نمی رسند.” آنها نتیجه گرفتند که بخشی از این راه حل ، استفاده از ابزارهای پیچیده کار و مدیریت پروژه است.

در حالی که تخمین زدن که چند بخش بازاریابی از گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه و چقدر برای آنها هزینه می کنند دشوار است ، یک نظرسنجی از کاربر Capterra نشان می دهد که شرکت های بازاریابی و تبلیغات تنها هنگام استفاده از مشاغل فناوری اطلاعات و خدمات مالی از آن خارج می شوند. از این نوع نرم افزارها

علاوه بر این ، شواهد حکایتی – مانند موضوعات توییتر در میان بازاریابان جستجو و آژانسها – نشان می دهد که استفاده از این ابزارها گسترده است.

چابک شدن

گرچه اکنون مدتی است که می گذرد ، محور گردش کار بازاریابی Agile در حال تسریع است. براساس گزارش Aprimo و AgileSherpa ، 41٪ از بازاریابان در یک تحقیق اخیر سؤال کردند که در حال حاضر از چابک استفاده می کنند و 42٪ از افراد غیر کاربر گفتند که قصد دارند آن را تصویب کنند.

عمل بازاریابی Agile نیازی به نرم افزار خاصی ندارد ، اما بازاریابان اتخاذ شده از این روش به احتمال زیاد به دنبال ابزاری هستند که با فلسفه جدید خود سازگار باشد. با توجه به این ، منطقی است که بسیاری از فروشندگانی که برای این گزارش با آنها تماس گرفته ایم ، گفتند که آنها گزارش و رابط هایی را برای Agile ارائه داده اند ، مانند تابلوهای Kanban و مکانی برای ورودی موارد باقیمانده. بیشتر نمودارهای گانت سنتی تر نیز فعال می شوند.

برای بحث و بررسی عمیق تر درباره گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه ، از جمله پروفایل های 15 فروشنده مختلف ، گزارش اطلاعات Martech ما را امروز بارگیری کنید!

The post گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه چیست و چگونه آنها به بازاریاب کمک می کنند؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top