کمپین های خرید هوشمند ، حاشیه نویسی حمل و نقل ، کنترل مناقصه “مشتری جدید” را دریافت می کنند

thumbnail

گوگل روز چهارشنبه چندین به روزرسانی را برای کمپین های خرید هوشمند اعلام کرد ، که در جستجو ، نمایش ، YouTube و Gmail اجرا می شوند. در اینجا نگاهی به آنچه می رود و چه چیزی در اواخر امسال می آید ، می پردازیم.

حاشیه نویسی حمل و نقل

با شروع Wedesndsay در ایالات متحده ، تبلیغات هوشمند خرید می تواند حاشیه نویسی مانند حمل و نقل رایگان یا سریع باشد. گوگل مدتهاست برای برجسته کردن افت قیمت و پیشنهادهای حمل و نقل ، حاشیه نویسی یا پرچم را در تبلیغات استاندارد نشان داده است. در صورت ادامه مصرف بیشتر و بیشتر تقاضای آنلاین ، باعث تأخیر در حمل و نقل در طول همه گیری ، برجسته سازی سریع یا رایگان ارسال پیشنهادات در تبلیغات شما می تواند یک نتیجه واقعی باشد.

یادداشت ها به صورت پویا ظاهر می شوند و از خوراک محصول شما و حساب مرکز Google Merchant Center خارج می شوند.

بهینه سازی جدید مشتری در خرید هوشمند

همچنین از چهارشنبه ، تبلیغ کنندگان می توانند فعالیتهای خرید هوشمند را برای دستیابی به مشتری جدید با اهداف تبدیل بهینه کنند.

ارزش تبدیل برای مشتریان جدید ، مبلغ ارزش خرید و ارزش مشتری جدیدی است که شما تعیین کرده اید. ارزش ترکیبی به یک خرید ساخته شده توسط یک مشتری جدید منتسب است. “Google در صفحه راهنمایی خود در مورد این موضوع توضیح می دهد.

مطالب مرتبط  20201019 SEL مختصر

Google با یکی از دو روش مشتریان جدیدی را جذب می کند. اگر ردیابی تبدیل برای ردیابی موارد پیش بینی شده تنظیم شده باشد ، بر اساس 540 روز گذشته فعالیت تبلیغاتی و خریدهای پیگیری شده ، به طور خودکار مخاطبی را تنظیم می کند. همچنین می توانید برچسب خود را برای کنترل بیشتری بر مشتریانی که Google در مقابل بازگشت حساب می کند ، اضافه کنید.

قالب و فیلم تبلیغاتی همهجانبه

گوگل همچنین اعلام کرده است که ممکن است از اواخر سال جاری نمایش تبلیغات خرید هوشمند در قالب جدید را آغاز کند.

تبلیغات تبلیغات هوشمندانه تبلیغات تبلیغات همه جانبه بر روی تبلیغات کمپین های هوشمند Google
قالبهای تبلیغاتی خرید هوشمند قابل مشاهده در اواخر سال جاری است.

“همانگونه که کمپین های خرید هوشمند می توانند پیشنهادات و جایگاه ها را بهینه کنند ، فرمی که محصولات در آن نمایش داده می شود نیز به نیازهای مشتریان پاسخ می دهد. ما در حال اضافه کردن ویژگی های تصویری بیشتری برای کمک به مشتریان هستیم تا بتوانند خرده فروشان بیشتری را کشف کنند ، گزینه ها را کشف کنند و افرادی را که می خواهند با آنها خرید کنند ببندند. ”

“برای مثال ، بیایید بگوییم مشتری در حال جستجوی ایده های مبلمان در وب سایت ها و برنامه ها است. آنها ممکن است یک تبلیغ نمایش ویدیویی را از کمپین خرید هوشمند یک خرده فروش مشاهده کنند ( تصویر در سمت راست) برای نمایش محصولات مرتبط در آن لحظه. پس از تحقیقات بیشتر ، مشتری گزینه های خود را کاهش می دهد و شروع به جستجو به طور خاص برای “صندلی های جانبی” می کند. آنها ممکن است یک تجربه غوطه وری تر و قابل مشاهده تر با چرخ و فلک محصولات مرتبط ترین خرده فروشان را تجربه کنند. (تصاویر سمت چپ و وسط)، سخنگوی افزود.

مطالب مرتبط  Tripadvisor لیست های جدید ، شهرت و داده های جدید را برای کمک به هتل ها و رستوران ها برای دستیابی به بینش ، تقویت دید ارائه می دهد

چرا اهمیت می دهیم

با به روزرسانی در تبلیغات جستجوی پاسخگو که گوگل نیز چهارشنبه اعلام کرده است ، این به روزرسانی ها برای خرید هوشمند نشان می دهد که فرمت های یادگیری ماشین و نوع کمپین ها همان جایی هستند که همه چیز به آن هدایت می شود. تبلیغ کنندگان باید بدانند که چگونه می توانند کنترل هایی مانند ارزش تبدیل جدید خرید مشتری را به کار گیرند تا اطلاعات بیشتری را در مورد اتوماسیون کسب کنند و آنها را مؤثرتر جلوه دهند.

The post کمپین های خرید هوشمند حاشیه نویسی حمل و نقل ، کنترل مناقصه “مشتری جدید” برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top