کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]

thumbnail

“ما می بینیم. . . کیتلین مک گرو ، استراتژیست SEM در PMG ، در جلسه بازاریابی تجارت دیجیتال ما در Live با موتور جستجو لند گفت: “بسیاری از مارک ها کارهایی را انجام می دهند که قبلاً انجام نداده اند ، و این واقعاً کاری است که کار می کند.” مارک های شاهد تخفیف های عمیق تری در محصولاتی ارائه می دهند که به طور معمول کاهش نمی یابند تا به شاخص های کلیدی عملکرد نزدیک به سطح عادی خود نزدیک شوند.

نام تجاری لوازم جانبی Groove Life همچنین رویکردی خلاف آنچه بسیاری از بازاریابان در این روزها در نظر دارند ، بود: “ما دوست داشتیم ،” خوب ، ما این خلاقیت را بدست آوردیم ، ما در حال برنامه ریزی برای انجام فروش هستیم ، پس بیایید فقط این کار را بطور کامل انجام دهید ، “و این کار فوق العاده ای انجام شد ، بنابراین جالب بود که حتی یک چیز جدید که هرگز واقعاً خوب آزمایش نمی کردیم ، واقعاً خوب انجام شود.”

“ما با احتیاط سعی در کشف کردن چگونگی حفظ یک نسبتاً جامد کرده ایم [marketing] صرف ، “تونی ورر ، معاون تجارت الکترونیکی در گروه علاقه ، در مورد جهت هدایت مشتری ، گفت:” فقط به اندازه کافی که در ترکیب با آن پیام رسانی جدید ، جلو را حفظ کنیم. ” تحقیقات داخلی گروه Integer نشان داده است که برندهایی که با تلاشهای بازاریابی خود در دوران رکود اقتصادی “تاریک” می شوند ، پس از تثبیت اقتصاد ، زمان سختی بیشتری را به دست می آورند.

مطالب مرتبط  خرده فروشان می توانند حساب های PayPal و Google Merchant Center خود را پیوند دهند

چرا اهمیت می دهیم COVID-19 برخی از فرضیات و الگویهایی را که بسیاری از استراتژی های بازاریابی روی آنها بنا شده است ، مختل کرده است. در حالی که بسیاری از اصول بازاریابی یکسان باقی مانده است ، اکنون وزن آنها متفاوت است: به عنوان مثال ، لحن و پیام رسانی همیشه مورد توجه بوده است ، اما به احتمال زیاد مخاطبان اکنون نسبت به آنها حساس تر هستند.

با تغییر اوضاع ، رفتارهای مصرف کننده به سرعت در حال پیشرفت است ، بنابراین آنچه در سال گذشته یا حتی هفته گذشته کار کرده است ، ممکن است این هفته کار نکند. بازاریاب های تجارت دیجیتال برای شناسایی فرصت هایی که در آنجا وجود دارد ، باید به طور مداوم داده های خود را ارزیابی کرده و با رویکردهای جدید آزمایش کنند. در حالی که کتاب پخش بازاریابی قبل از همه گیر ممکن است هنوز مفید واقع شود ، نباید استراتژی های شما را در این زمان تحریک دیکته کند.

مطالب مرتبط  آیا زمان گوگل اسکاتلند است؟

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای قسمت کامل اینجا کلیک کنید
  • ROI عاطفی باید یکی از شاخص های کلیدی عملکرد شما در طول COVID باشد [Video]
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه قسمتهای Live ما با موتور جستجو در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است
  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]
  • تبلیغ کنندگان ، زرق و برق های خوش بینی را هشدار می دهند ، دوباره هزینه خود را شروع می کنند

The post فهرست پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top