کاهش “قابل توجه” عبارات جستجوی گزارش شده توسط Google که در دستگاه ها و قالب های تبلیغاتی مشاهده می شود [Report]

از زمان تغییر Google برای محدود کردن س searchالات جستجوی گزارش شده به آگهی دهندگان در سپتامبر ، از نظر تغییر گزارش شده است. گزارشی در این هفته از آژانس عملکرد Tinuiti ، با نگاهی به ده ها حساب مشتری بزرگ ، نشان داد که “سهم قابل توجهی” در سهم هزینه اختصاص داده شده به جستجوهای جستجو در قالب های آگهی و انواع دستگاه وجود دارد.

به عنوان مثال ، سهم تبلیغات متنی دسکتاپی منتسب به سوالات جستجو ، از آگوست تا سپتامبر 24 درصد از 98٪ به 74٪ کاهش یافته است. هیچ ترکیب قالب آگهی دستگاه بیش از 76٪ هزینه در گزارش های عبارات جستجو در ماه سپتامبر به خود اختصاص نداده است. کمپین های خرید نسبت به تبلیغات متنی در انواع دستگاه ها ، سهم هزینه کمتری نسبت به درخواست های جستجو نسبت داشتند.

سeriesالات جستجوی قابل انتساب در حساب های Google Ads
برای بزرگنمایی کلیک کنید. تصویر: گزارش معیار Tinuiti Google Ads ، Q3 2020.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا این تغییر برای تبلیغ کنندگان چالش است و چرا ممکن است برای تبلیغ کنندگان در بازارهای جذاب تر حادتر باشد. Google عبارات جستجو را گزارش نمی دهد مگر اینکه آنها توسط “تعداد قابل توجهی از کاربران” به عنوان بخشی از تلاش برای حفظ حریم خصوصی آن در Google جستجو شده باشند. تبلیغ کنندگان فعال در بازارهایی که به طور طبیعی حجم جستجو کمتری دارند ، ممکن است داده های جستجوی کمتری را نسبت به آنهایی که در بازارهای انبوه با حجم جستجوی بیشتری فعالیت می کنند ، ببینند. (توجه داشته باشید ، هرگاه پرسشی به آستانه قابل توجهی برسد ، Google شروع به گنجاندن آن در گزارش های جستجوی آگهی دهندگان می کند.)

مطالب مرتبط  چگونه در دنیای "جستجوهای صفر" زنده بمانیم

هزینه واریانس تبدیل در این گزارش همچنین بررسی شد که آیا تفاوت در هزینه هر تبدیل برای پرس و جوهای منتسب و غیر انتسابی وجود دارد یا خیر. این یافته است که هزینه هر کلیک کلیک تبلیغات متنی که به درخواست های جستجو نسبت داده نشده است بسیار بیشتر از آن است که نسبت داده شده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، تفاوت برای کمپین های خرید بسیار ناچیز بود ، زیرا آنها در مقایسه با تبلیغات متنی سهم بیشتری از سeriesالات قابل انتساب نداشتند.

تینویتی نتیجه گیری می کند که تفاوت در هزینه هر تبدیل برای تبلیغات متنی “به احتمال زیاد به دلیل تفاوت اختلاف در انواع سeriesالات موجود در گزارش های سeryال است” مانند سeriesالات نام تجاری نسبت به سeriesالات غیر مارک. همچنین لازم به یادآوری است که هزینه بیشتر برای هر تبدیل لزوماً به معنای پایین آمدن مشتری نیست. شما ممکن است کاملاً مایل باشید در صورت خرید بیشتر یا خرید کالاهای با حاشیه بالاتر ، هزینه بالاتری را برای به دست آوردن آن مشتری بپردازید. اما نیاز به تجزیه و تحلیل تأثیر بدون داده های پرس و جو می تواند احساس کند شما کور پرواز می کنید و توانایی بهینه سازی برای س thoseالات موجود را ندارید و کار نمی کنند.

برای بزرگنمایی کلیک کنید. منبع: گزارش معیار Tinuiti Google Ads ، Q3 2020.

چگونه می توان کلمه کلیدی و مدیریت عبارت جستجو خود را برای کاهش قابلیت مشاهده درخواست جستجو جستجو کرد

با گسترش مداوم انواع نزدیک ، مدیریت عبارت جستجو به یکی از جنبه های مهم مدیریت کمپین تبدیل شده است. Tinuiti خاطرنشان کرد ، سeriesالاتی که به عنوان گزینه های نزدیک نسبت داده می شوند ، 41٪ از کلیک های دقیق مسابقه را در سه ماهه دوم سال 2020 تشکیل می دهند در مقایسه با 12٪ در سال 2016.

مطالب مرتبط  واقعیت افزوده شروع به رانندگی می کند: مشارکت محصول AR خریدهای موبایل را در eBags افزایش می دهد

مدیریت س Searchالات جستجو چالش برانگیزتر می شود ، البته وقتی سهم بیشتری از سeriesالات گزارش نشده باشد. بنابراین ما باید تاکتیک های خود را برای دور نگه داشتن مسابقات ضعیف توسعه دهیم و به جای اضافه کردن منفی به طور عمده بر اساس سوالات گزارش شده ، یک روش پیش از انکار را انتخاب کنیم.

مطمئناً ، شما همچنان می خواهید گزارشات «شرایط جستجو» را کاملاً زیر نظر داشته باشید ، اما برای کمک به کاهش هدر رفت احتمالی و گسترش لیست های کلمات کلیدی منفی به جای داده های جستجوی کامل ، به پیشنهادات خودکار ، «جعبه های افراد نیز می پرسند» و جستجوهای مرتبط مراجعه کنید در نتایج جستجو و استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن انواع نزدیک که مطابقت ندارند. گزارشات پرسش و پاسخ کمپین تبلیغاتی مایکروسافت ممکن است بتواند برخی از خلاsهای گزارش دهی Google Ads را نیز پر کند. سپس می توانید لیست های همیشه سبز منفی را که می توانند در کمپین های جدید و فعلی یا حساب های مشابه اعمال شوند ، تهیه کنید.

پست “قابل توجه” در عبارات جستجوی گزارش شده توسط Google که در دستگاه ها و قالب های تبلیغات مشاهده می شود [Report] اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top