ژنرال Z که کمتر از یک سوم مصرف کنندگان از تحریم تبلیغات فیس بوک آگاه هستند ، مشغول به کار هستند

thumbnail

اکنون نزدیک به 1000 تبلیغ کننده وجود دارند که رسماً تحریم تحریم تبلیغات فیس بوک را متوقف کرده اند. سازمانهای پشت پرده این کمپین برای تبلیغ تحریم و اهداف آن ، برندهایی را لابی کرده اند ، اما تلاش های اندکی برای ایجاد آگاهی و پشتیبانی عمومی صورت گرفته است.

در جستجوی احساسات مصرف کننده است. برای تعیین احساسات مصرف کننده نسبت به تحریم ، من بین 30 ژوئن – 5 ژوئیه نظرسنجی از مصرف کننده Google را از بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی انجام دادم (برای اینکه ببینم کاربران فیسبوک هستند آیا صفحه نمایش نمی گرفتم.) سؤال تنها این بود: “کدام بهترین توصیف می کند احساسات شما در مورد تحریم تبلیغ کنندگان در فیس بوک “توقف نفرت برای سود؟” به آنها چهار انتخاب تصادفی داده شد: “من از تحریم آگاه نبودم” ، “تأیید” ، “رد” و “مطمئن نیستم که چگونه نسبت به آن احساس می کنم”.

کدام یک به بهترین وجه احساسات شما را در مورد تحریم تبلیغ فیس بوک “توقف نفرت برای سود” بیان می کند؟

منبع: بررسی مصرف کننده گوگل ، (تعداد = 1100 بزرگسال آمریکایی 7/30 – 7/5)

بزرگترین گروه (38.8٪) از پاسخ دهندگان گفتند که آنها از تحریم آگاهی ندارند. پس از آن ، 29.4٪ گفتند كه آنها مطمئن نیستند كه چگونه در مورد آن احساس كردند. با این حال ، “مطمئن نیست” خود نیز حاکی از عدم دانش یا آگاهی ناقص است. در میان باقی مانده تقریبا یک سوم ، 19.3 were طرفدار بودند ، در حالی که تقریبا 12.5 dis مخالفت کردند.

مطالب مرتبط  Amazon Posts: تجربه خرید مبتنی بر خوراک در آمازون

مردان ژنرال Z که بیشتر از همه طرفدار تحریم هستند. نظرسنجی های مربوط به مصرف کنندگان Google اطلاعات جمعیتی را استنباط می کند ، بنابراین ممکن است کاملاً دقیق نباشد. با این حال ، مردان هر دو تأیید کننده (22٪) و مخالفت (17٪) از تحریم نسبت به زنان بودند ، که تعداد بیشتری از آنها (44٪) گفتند که از آن بی اطلاع هستند.

براساس سن ، افراد با بالاترین آگاهی از تحریم 25 – 34 سال بودند ، در حالی که 55 تا 64 سال کمترین آگاهی داشتند. بالاترین تأیید تحریم مربوط به افراد 18 تا 24 ساله بود ، هرچند که این 65 سال و بالاتر یک ثانیه بسیار نزدیک بودند. بالاترین میزان عدم پذیرش مربوط به افراد در گروه سنی 45 تا 54 سال بود. به طور کلی ، مردان ژنرال Z پشتیبان ترین کارزار بودند.

در یک نظرسنجی جداگانه ، ناشناس از 53 کارمند فیسبوک که هفته گذشته توسط Blind انجام شده بود ، سطح بالایی از پشتیبانی (68٪) برای دستورالعملهای محتوای جدید این شرکت و همچنین رهبری مارک زاکربرگ (83٪) یافت. با این حال ، 42 درصد همچنین نسبت به مارک های تبلیغاتی از فیس بوک ابراز نگرانی کرده اند.

چرا اهمیت می دهیم گروه پشت کارزار “Stop Hate for Profit” لیستی از تغییرات و توصیه های سیاستی را که می خواهید تصویب شده باشد ، درج می کند. طبق گزارش ها ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ معتقد است که تبلیغ کنندگان ناامید به زودی بازگشت خواهند کرد و بعید است که حداقل در این مقطع ، پیشنهادات را به طور کامل پذیرفته باشند.

مطالب مرتبط  آیا طرح افشای آگهی Google فعال خواهد شد؟

با کمال تعجب ، نزدیک به 70٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی مصرف کنندگان Google یا از تحریم آگاه نبودند و یا نسبت به نحوه احساس آنها اطمینان نداشتند که می تواند یک شکست روابط عمومی برای کمپین تلقی شود. این کنجکاوی است که چرا با توجه به موفقیت این کمپین با تبلیغ کنندگان ، تلاش بیشتری برای دستیابی به مصرف کنندگان صورت نگرفته است.

آگاهی از مصرف کننده محدود به معنای برندهایی است که تبلیغات خود را در فیس بوک در ماه ژوئیه ادامه می دهند ، ممکن است عواقب و ننگی نداشته باشند ، که ممکن است با آگاهی عمومی و پشتیبانی بیشتر از این کمپین وجود داشته باشد.

مربوط:

  • تحریم تبلیغات فیس بوک: میزان موفقیت چگونه خواهد بود؟
  • تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک
  • بروزرسانی شده: مارک ها واکنش فیس بوک و پاسخ زاکربرگ را تحریم می کنند

The post کمتر از یک سوم مصرف کنندگان از تحریم تبلیغات فیس بوک آگاه هستند ، ژنرال Z که بیشترین مشارکت را دارد ، برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top