توانایی کار در خانه کمک به مشاغل ماندن در کار است زیرا جهان همچنان به یافتن راه هایی برای غلبه بر COVID-19 می پردازد. برای برخی از مشاغل ، این یک نعمت مختلط است زیرا کارکنان غیرمتمرکز آنها اکنون باید داده هایی را ایجاد کنند که به دلیل تغییر غیر منتظره در محیط های کاری ، ممکن است به اندازه قابل اطمینان نباشند.
وی گفت: “یک مورد که تقریباً بیش از B2C در B2B مشاهده کرده ایم ، این است که اکنون داده های تحلیلی وحشتناک است ، زیرا ناگهان شرکت های B2B شما که 10 ، 20 ، 30،000 کارمند دارند در خانه هستند ، وارد وب سایت شرکت شما می شوند. و تمام فیلترهای IP شما از بین رفته اند. “
از آنجا که دستگاههایی که کارمندان در خانه از آنها استفاده می کنند ممکن است مانند رایانه های داخلی فیلتر نشود ، تجزیه و تحلیل وب سایت های شرکت ممکن است افزایش ترافیک از کارکنان داخلی خود را گزارش دهد ، غیرقابل تشخیص از مشتری های آینده است. در نتیجه ، ممکن است نرخ تبدیل حتی اگر حجم تبدیل ها دست نخورده باقی بماند ، کاهش یابد.
میشل مورگان با اشاره به اینکه برخی شرکت ها کارمندان را با رایانه های جدید به خانه فرستاده اند ، گفت: “بسته به اینکه شما چگونه مردم را هدف قرار می دهید ، تقریباً غیرممکن است.” وی گفت: “این هیچ چیزی در آن نیست ، هیچ رفتاری در جستجو ندارد ، وارد آن نمی شود [sites that use cookies]، بنابراین اکنون شما واقعاً نمی توانید هدف بگیرید [some customers] زیرا این فقط یک ماشین کاملاً جدید است. “
چرا اهمیت می دهیم معیارهای سایت و کوکی ها داده های ارزشمندی را ارائه می دهند که به مبارزات ما اطلاع می دهد ، اما برای برخی از شرکت ها ، ممکن است داده ها توسط متغیرهای معرفی شده در هنگام پاسخگویی کشور به شیوع COVID-19 ، ابر شوند. اگرچه دوره پاسخگویی همه گیر اولیه آغاز شده است ، ممکن است مشاغل نیاز داشته باشند انتظارات خود را درباره آنچه داده ها به آنها می گوید بازنشانی کنند ، به خصوص وقتی ایالات شروع به بازگشایی مجدد می کنند و کارمندان به محل کار خود باز می گردند. سیگنال های آفلاین ، مانند تماس تلفنی یا فعالیت برای نقل قول ، می توانند با ادامه این تغییرات ، به آگاهی از استراتژی های کمپین شما کمک کنند.
با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:
- برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
- از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]
- خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
- همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.
اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus
- 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
- حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه
- خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
- هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود
The post نحوه کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.