چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]

thumbnail

توانایی کار در خانه کمک به مشاغل ماندن در کار است زیرا جهان همچنان به یافتن راه هایی برای غلبه بر COVID-19 می پردازد. برای برخی از مشاغل ، این یک نعمت مختلط است زیرا کارکنان غیرمتمرکز آنها اکنون باید داده هایی را ایجاد کنند که به دلیل تغییر غیر منتظره در محیط های کاری ، ممکن است به اندازه قابل اطمینان نباشند.

وی گفت: “یک مورد که تقریباً بیش از B2C در B2B مشاهده کرده ایم ، این است که اکنون داده های تحلیلی وحشتناک است ، زیرا ناگهان شرکت های B2B شما که 10 ، 20 ، 30،000 کارمند دارند در خانه هستند ، وارد وب سایت شرکت شما می شوند. و تمام فیلترهای IP شما از بین رفته اند. “

از آنجا که دستگاههایی که کارمندان در خانه از آنها استفاده می کنند ممکن است مانند رایانه های داخلی فیلتر نشود ، تجزیه و تحلیل وب سایت های شرکت ممکن است افزایش ترافیک از کارکنان داخلی خود را گزارش دهد ، غیرقابل تشخیص از مشتری های آینده است. در نتیجه ، ممکن است نرخ تبدیل حتی اگر حجم تبدیل ها دست نخورده باقی بماند ، کاهش یابد.

مطالب مرتبط  ویدئو: مایکل لویتس در حال رشد یک سایت پس از به روزرسانی الگوریتم

میشل مورگان با اشاره به اینکه برخی شرکت ها کارمندان را با رایانه های جدید به خانه فرستاده اند ، گفت: “بسته به اینکه شما چگونه مردم را هدف قرار می دهید ، تقریباً غیرممکن است.” وی گفت: “این هیچ چیزی در آن نیست ، هیچ رفتاری در جستجو ندارد ، وارد آن نمی شود [sites that use cookies]، بنابراین اکنون شما واقعاً نمی توانید هدف بگیرید [some customers] زیرا این فقط یک ماشین کاملاً جدید است. “

چرا اهمیت می دهیم معیارهای سایت و کوکی ها داده های ارزشمندی را ارائه می دهند که به مبارزات ما اطلاع می دهد ، اما برای برخی از شرکت ها ، ممکن است داده ها توسط متغیرهای معرفی شده در هنگام پاسخگویی کشور به شیوع COVID-19 ، ابر شوند. اگرچه دوره پاسخگویی همه گیر اولیه آغاز شده است ، ممکن است مشاغل نیاز داشته باشند انتظارات خود را درباره آنچه داده ها به آنها می گوید بازنشانی کنند ، به خصوص وقتی ایالات شروع به بازگشایی مجدد می کنند و کارمندان به محل کار خود باز می گردند. سیگنال های آفلاین ، مانند تماس تلفنی یا فعالیت برای نقل قول ، می توانند با ادامه این تغییرات ، به آگاهی از استراتژی های کمپین شما کمک کنند.

مطالب مرتبط  Google در تست جدید فونت تیتر تبلیغ را منفجر می کند

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • از پایین به بالای قیف ، COVID-19 در حال پرت کردن استراتژی های B2B است [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • 4 غذای آماده برای بازاریابان محتوا در زمان COVID-19
  • حل هویت مصرف کننده – مهمتر از همیشه
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • هنگامی که لیست Google برای کسب و کار من تبدیل به زندگی شما می شود

The post نحوه کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top