چگونه VF Corp دید مشتری واحد را به واقعیت تبدیل کرد

thumbnail

هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد و برای تحقق بخشیدن به دیدگاه منفرد مشتری به بنیادی مستحکم از مردم ، فرآیند و فناوری نیاز دارد. اما از حیطه احتمال خارج نیست. این سه نکته مهم در جلسه اخیر در کنفرانس MarTech با حضور ریم Seghairoun از شرکت پوشاک چند برند VF Corp و Cory Munchbach از Customer Data Platform BlueConic است.

در این جلسه ، مونچ باخ از Seghairoun پرسید که چگونه VF Corp ، مادر اصلی مارک هایی مانند Timberland ، Vans و Smartwool ، به دنبال یک Platform Data مشتری است. (هشدار تخریب: در نهایت انتخاب شراکت با BlueConic انجام شد.)

از کجا شروع کنیم

Seghairoun با بیان اینکه VF با استفاده از موارد استفاده از آن شروع شد ، گفت: “تقریباً یک سال و نیم تقریباً دو سال پیش ، ما در جستجوی فناوری منطبق با اهداف مشتری مداری ما بودیم و در نهایت CDP را انتخاب کردیم.” از یک تکنولوژی خاص در ذهن داشته باشید. “و از آن زمان سفر ادامه داشته است.”

Seghairoun خاطرنشان کرد که هر شرکتی که 100٪ دیجیتال نباشد و از ابتدا شروع کند ، چالش برخورد با زیرساخت های داده موجود خود را خواهد داشت.

“ما قطعاتی از این پازل را در محل خود داشتیم. بنابراین ما با بررسی شکاف ها و آنچه می خواستیم در آینده پیاده کنیم شروع کردیم. ” به طور خاص ، VF به دنبال فناوری بود که بتواند از تجزیه و تحلیل پیشرفته مشتری پشتیبانی کند و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی مصرف کننده را برطرف کند. این شرکت به دنبال راه حلی بود که استفاده از آن آسان باشد و با فرهنگ شرکت سازگار باشد. VF در حالی که همیشه مشتری مداری را در جلو و مرکز خود نگه می داشت ، ساختمان در مقابل خرید را در نظر گرفت.

از آنجا که VF مارک های مختلفی را اداره می کند و از طریق تجارت الکترونیکی و همچنین فروشگاه های خرده فروشی فعالیت می کند ، Seghairoun گفت که بسیار مهم است که یک راه حل CDP برای نوع یکپارچه سازی یکپارچه که این شرکت برای تأمین مشتریان خود تلاش می کند ، مجاز باشد.

مطالب مرتبط  ویدئو: پم اوگست در اتوماسیون سئو و نقشه های XML

“BlueConic’s CDP توانایی ادغام داده های مشتری از فروشگاه ها و همچنین کانال های آنلاین را دارد. این برنامه بسیاری از API های موجود و از پیش ساخته شده را دارد که به ما امکان می دهد تا به کانالهای مختلفی که با گذشت زمان می آیند و می آیند متصل شویم. “او گفت ، با اشاره به اینکه ادغام با خدمات مشتری برای VF نیز مهم است.

عرضه بسیار آگاهانه

مونچ باخ رویکرد بسیار عمدی VF را هنگام ارائه فناوری CDP در داخل شرکت توصیف کرد ، این کار با یک مارک شروع می شود و سپس به سایر محصولات گسترش می یابد و استفاده از سیستم عامل را ادامه می دهد.

سغیرون گفت: “ما مارک های خود را بررسی کردیم و یکی را انتخاب کردیم که به نظر می رسد با مشکلات تازه ای روبرو است.” “بنابراین ، اگر شما می خواهید ، میوه کم آویز داشتیم. ما می خواستیم وارد آنجا شویم و در حالی که CDP را امتحان می کنیم از مارک تجاری حمایت کنیم. “از آنجا که اولین بار چنین بستری به شرکت وارد می شد.

وی ادامه داد: “به همین دلیل ما در ابتدا انجام یک مارک را انتخاب کردیم.” “اما همچنین به ما این امکان را داد تا مردم را با این ابزار آشنا کنیم و همچنین تیم فناوری را با آن آشنا کنیم و ببینیم که آیا پیاده سازی قبل از اینکه مقیاس بندی کنیم واقعا خوب پیش می رود. به طور کلی ، ما دوست داریم از این طریق به فناوری های جدیدتر نزدیک شویم. ”

با گذشت زمان ، VF چیزهای زیادی در مورد چگونگی استفاده تیم های داخلی از داده ها از CDP و بهترین راه برای کارکنان در اجرای جدید آموخته است.

“مراقبت از جبهه داده ها – دانستن اینکه شما چه نوع داده ای را می خواهید وارد کنید ، چگونه می خواهید آن را وارد کنید – استراتژی کردن این کار زودتر از زمان ، می تواند زمان زیادی را بخرد وقتی که به اجرای CDP می رسد ،” گفت سغیرون. “چیز دیگری که ما آموختیم این است که واقعاً کاربران شما را از همان ابتدا در سفر قرار دهیم ، می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد. همانطور که ما این اجرا را انجام دادیم ، بیشتر و بیشتر شروع به یادگیری کردیم و فکر می کنم در درک نوع نقش هایی که برای انجام هر کاری مفید هستند ، بهتر شده ایم. “

مطالب مرتبط  4 چیزهایی که در مورد مناقصه خودکار در طول همه گیری یاد گرفتیم

چگونه موفقیت را بسنجیم

مونچ باخ همچنین در مورد چگونگی اندازه گیری موفقیت موفقیت فن آوری در VF صحبت کرد. وی گفت: “یكی از مواردی كه تیم تیمبرلند هنگام اجرای آنها مورد توجه من قرار گرفت ، این بود كه آنها چقدر در مورد نحوه اندازه گیری تأثیر این افزودنی بر روی پشته فن آوری خود متفكر بودند.” آنها در مورد بازده هزینه ، بازده گردش کار و توانایی آنها در ارائه سفر بهتر مشتری مورد نظر خود فکر کردند.

Seghairoun کمی بیشتر در مورد رویکرد شرکت به اشتراک گذاشت و گفت: “هنگامی که ما در حال ارزیابی میزان اجرای یک محصول برای ما هستیم ، به نوعی به سه چیز نگاه می کنیم – یکی البته بازدهی. آیا واقعاً در کاهش هزینه های داخلی کار بهتری انجام می شود؟ سپس مورد دوم ، اما مهمترین آن این است که آیا با اهداف مشتری مداری ما همسو است؟ آیا به ما امکان می دهد آن رابطه عالی را داشته باشیم و تجربه ای را که می خواهیم در اختیار مصرف کنندگان خود قرار دهیم فراهم می کند؟ فکر می کنم درآمدزایی به طور طبیعی به عنوان قسمت سوم و به صورت ارگانیک به وجود می آید اگر با دو قسمت اول خوب کار کنید. “

پست چگونه VF Corp دید مشتری را به یک واقعیت تبدیل کرد اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top