چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]

thumbnail

coronavirus بر رفتار جستجو تأثیر گذاشته است به روشهایی که ممکن است تاکنون غیرقابل تصور باشد ، و نوسانات باعث عدم اطمینان برای مشتری و ویژگی های وب ما شده است.

لیلی ری ، گفت: “من همچنین فکر می کنم که رفتارهای جستجو به شدت تغییر می کنند.” دو هفته گذشته لزوماً نشانگر آنچه در شش ماه آینده خواهیم دید نیست. ” اقدامات احتیاطی ایمنی افراد را در خانه نگه می دارد ، این امر تا حد زیادی بر آنچه آنها به دنبال آن هستند و همچنین نحوه انجام این جستجوها تأثیر گذاشته است.

“مردم مانند:” آیا می توانم ضد عفونی کننده دستی را از خانه تهیه كنم؟ “یا” آیا می توانم از محصولات تمیز كننده طبیعی استفاده كنم؟ “یا وقت بیشتری را با حیوانات خانگی یا بچه هایشان بگذرانم ، بنابراین به نظرم راه هایی برای تغییر وجود دارد در رفتار جستجو ، “ری گفت و اظهار داشت كه سازمان ها باید در نظر داشته باشند كه محصولات یا خدمات آنها در طی چند ماه آینده به عنوان رفتار کاربر می تواند با شرایط سازگار شود.

مطالب مرتبط  ارسال پیام متنی مؤثرترین کانال بازاریابی است که بیشتر مارک های خرده فروشی از آن استفاده نمی کنند

برای اطلاعات بیشتر از الکسیس ساندرز مرکل در مورد تغییر روندهای جستجو که بر مشتریان آژانس وی و مشاوره پدرو دیاز از APIs3 در مورد چگونگی سازمان های آسیب دیده باید اولویت های خود را به سمت داخل بپیوندند ، آماده کنید تا یک اقتصاد پس از COVID را آماده کنید.

مطالب مرتبط  تحریم تبلیغات فیس بوک: میزان موفقیت چگونه خواهد بود؟

برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید

همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • تطبیق استراتژی خود برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک
  • کاخ سفید از ما می خواهد که از طرحواره برای اعلامیه های COVID-19 استفاده کنیم
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • یک اسکریپت ساده برای مقایسه رفتار جستجو قبل و در حین COVID-19

The post چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top