بیاموزید که چرا محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یکی از م mostثرترین راه ها برای ایجاد یک SEO و استراتژی تبدیل طولانی مدت بسیار موفق است.
این گزارش از Shopper Approved مربوط به مهمترین اشکال UGC ، نحوه جمع آوری UGC بیشتر و نحوه استفاده از آن برای بهبود چشمگیر نتایج جستجوی ارگانیک و پولی شماست. ببینید که UGC چگونه می تواند همه KPI های بازاریابی جستجوی شما را بهبود بخشد:
- رتبه بندی صفحه را افزایش دهید
- نرخ کلیک Google Ads را تا 20٪ افزایش دهید
- افزایش ترافیک ارگانیک تا 400٪
- افزایش نرخ تبدیل تا 75٪
بیشتر بدانید. برای بارگیری “به انبار بازاریابی دیجیتال مراجعه کنید”نحوه بهینه سازی SEO با UGC.“
پست نحوه بهینه سازی SEO با محتوای تولید شده توسط کاربر اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.