چگونه Google بخشهای صفحه را نمایه سازی می کند و معنی آن برای سئوکاران چیست

thumbnail

امروز گوگل تعداد زیادی از تغییرات را در جستجو اعلام کرد ، یکی از تغییراتی که می خواستیم در آن عمیق تر شویم مربوط به اعلامیه نمایه سازی گذر بود.

آنچه گوگل اعلام کرد. Google ارسال کرد که اکنون می تواند نمایه سازی مبتنی بر عبور را مدیریت کند. Google نوشت: “جستجوی بسیار خاص می تواند دشوارترین کار برای انجام درست باشد ، زیرا گاهی اوقات تنها جمله ای که به سوال شما پاسخ می دهد ممکن است در عمق یک صفحه وب دفن شود. ما اخیراً در رتبه بندی پیشرفت بزرگی کرده ایم و هستیم اکنون می تواند نه تنها صفحات وب ، بلکه قسمتهای جداگانه از صفحات را فهرست بندی کند. با درک بهتر ارتباط متغیرهای خاص ، نه فقط صفحه کلی ، می توانیم اطلاعات مورد نیاز سوزن در انبار را پیدا کنیم. این فناوری در حالی که ما آن را در سطح جهانی گسترش می دهیم ، 7 درصد از جستجو در همه زبانها را بهبود می بخشد. ”

لطفا بصری Google این تصاویر را برای نشان دادن تغییر ارائه داده است:

با استفاده از قابلیت های جدید برای درک متن ، Google می تواند درک کند که متن خاص (R) بیشتر از یک صفحه گسترده تر در آن موضوع (L) مربوط به یک پرسش خاص است.

در ویدئو ، گوگل این را در علامت 18:05 گفته است. “ما اخیراً دستیابی به موفقیت دیگری انجام داده ایم و اکنون می توانیم نه تنها صفحات وب ، بلکه مقاطع جداگانه از آن صفحات را فهرست بندی کنیم. این به ما کمک می کند تا آن سوزن را در انبار کاه پیدا کنیم زیرا اکنون کل آن یک گذرگاه مرتبط است. بنابراین ، به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک چیز زیبا مانند “چگونه می توانم تشخیص دهم پنجره های خانه من شیشه UV است” را جستجو کنید. این یک س prettyال بسیار مشکل است و ما صفحات وب زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم که در مورد شیشه UV و اینکه شما به یک فیلم خاص نیاز دارید صحبت می کنیم ، اما هیچ یک از اینها واقعاً به شخص ساده کار کمک نمی کند. الگوریتم جدید ما می تواند دقیقاً در این قسمت از انجمن DIY كه به این س answersال پاسخ می دهد ، بزرگنمایی كند. ظاهراً ، شما می توانید از بازتاب شعله برای گفتن و نادیده گرفتن بقیه پست های صفحه که چندان مفید نیستند ، استفاده کنید. اکنون ، شما نمی خواهید این پرسش را لزوماً انجام دهید ، اما همه ما گاهی اوقات به دنبال چیزهای بسیار خاصی می گردیم. و از ماه آینده ، این فناوری 7 درصد از جستجو در همه زبانها را بهبود می بخشد و این فقط آغاز است. “

مطالب مرتبط  جستجوی Google به کاربران کمک می کند تا بازی های ورزشی زنده ، نمایش های تلویزیونی خطی را پیدا کنند

بخشهای نمایه سازی Google یا بخشهایی از صفحات؟ ما از Google س askedال کردیم که آیا Google اکنون قسمت یا بخشهای صفحه را فهرست بندی می کند. گوگل نیست سخنگوی Google به ما گفت که Google هنوز در حال فهرست بندی صفحات کامل است اما سیستم های Google هنگام تعیین آنچه بیشترین ربط را دارد در مقایسه با آنچه قبلاً عموماً به آن صفحه نگاه می کردیم ، محتوا و معنی آن را در نظر می گیرند.

این بیشتر یک تغییر رتبه در مقابل تغییر نمایه است. بنابراین نمایه سازی در اینجا تغییری نکرده است. این بیشتر یک تغییر در رتبه بندی است ، نحوه رتبه بندی Google بر اساس آنچه در صفحه وب شما پیدا می کند. Google ، این را دوباره تکرار می کنم ، ایندکس نمی کند که قسمت های جداگانه صفحه را فهرست بندی کند. با این حال بهتر است در آنچه در صفحه است ، منطقه بندی کنید و برای اهداف رتبه بندی ، سطح آن قسمت ها را بهتر ببینید.

Google در اینجا به چه سیگنالهایی نگاه می کند. بنابراین قبلاً ، سیستم های Google برخی از “سیگنال های قوی تر درباره یک صفحه – به عنوان مثال ، عناوین صفحه یا عناوین – را بررسی می کردند تا بفهمند بیشترین نتایج مربوط به یک سeryال است. گرچه اینها هنوز فاکتورهای مهمی هستند ، اما این سیستم جدید برای شناسایی صفحاتی که دارای یک بخش جداگانه هستند و به ویژه با درخواست شما مطابقت دارند مفید است ، حتی اگر بقیه صفحه مربوط به موضوعی کمی متفاوت یا به طور کلی کمتر مرتبط باشد. “Google به ما گفت .

برچسب های سرصفحه مهمتر هستند؟ آیا این به معنی برچسب های هدر یا معادل آن اکنون از اهمیت بیشتری برخوردار است؟ Google در این مورد پاسخی برای من نداشت. اما من گمان می کنم در حالی که برچسب های عنوان سیگنال های بسیار مهمی هستند ، اما ممکن است هنگام باز شدن عنوان ، عناوین مهمتر باشند. باز هم ، گوگل به طور کلی در مورد سیگنال های رتبه بندی خاص صحبت نمی کند و گوگل در مورد عناوین به عنوان یک سیگنال رتبه بندی اظهار نظر نکرد.

گوگل به ما گفت که آنها “همیشه درک کلمات کلیدی و عباراتی در اسناد داشته اند ، اما اغلب مواردی مانند عنوان صفحه سیگنال های بسیار قوی بودند که به ما کمک می کردند تا بهترین صفحات را به طور کامل ارائه دهیم.” اکنون Google می تواند آن “سوزن در انبار کاه” را پیدا کند و براساس اطلاعات موجود در معابر ، مهمترین نتیجه را به نمایش بگذارد. باز هم ، گفتن اینکه کدام سیگنال های خاص در اینجا مهم هستند ، گفتن سخت است.

مطالب مرتبط  ملاقات های عجیب Google و Firefox همکاری "جستجوی پیش فرض" خود را تمدید می کنند

قطعه های ویژه این چه تفاوتی با قطعه ویژگی ها دارد ، جایی که Google بخشی از محتوای شما را به عنوان پاسخ در بالای نتایج جستجوی Google نشان می دهد. گوگل گفت “سیستم های آن از طریق درک قسمتهای مختلف ارتباط هر سند وب را تعیین می کنند. از طرف دیگر ، قطعه های ویژه مرتبط ترین قسمت را در سندی مشخص می کنیم که به طور کلی تشخیص داده ایم مربوط به درخواست است. “

این بیشترین کاربرد را دارد گوگل گفت: “این برای پرسش هایی مفید است که در آن مقدار مشخصی از اطلاعات شخص مورد نظر در یک قسمت از صفحه پنهان شده است که لزوماً موضوع اصلی آن صفحه نیست.” .

بگذارید بگوییم کسی جستجو می کند [how does BERT work in google search]، قبلاً ممکن است Google یک سری از نتایج را برگردانده باشد که به نظر می رسد در کل مرتبط هستند. شاید Google اخباری درباره BERT که به جستجوی Google می آمد را بازگردانده باشد. این خبر ممکن است در واقع مستقیماً به این س answerال پاسخ ندهد.

اکنون اگر یک صفحه واقعاً گسترده دارید که در مورد آن است ، بگذارید بگوییم که چگونه جستجوی Google کار می کند ، و در آن صفحه گسترده ، یک بخش BERT وجود دارد که در واقع نحوه کار BERT را توضیح می دهد. حتی اگر بقیه صفحه خیلی مناسب نباشد و آن صفحات دیگر BERT و جستجوی Google مرتبط تر به نظر برسند ، سیستم های جدید Google می توانند آن بیت را بزرگنمایی کرده و آن صفحه را بالاتر قرار دهند.

اواخر امسال زنده می رود. گوگل گفت این اواخر امسال شروع به کار می کند و در ایالات متحده با زبان / مکان بیشتری برای دنبال کردن به زبان انگلیسی آغاز می شود. به محض اینکه این مورد در سطح جهانی اجرا شود ، این امر در حدود 7٪ از سeriesالات جستجوی Google تأثیر می گذارد.

پست چگونه Google معاملات یک صفحه را نمایه سازی می کند و معنی آن برای سئوکاران اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top