چگونه DuckDuckGo (و مایکروسافت) از تجارت گسترده تبلیغات گوگل بهره مند می شوند

thumbnail

DuckDuckGo یک موتور جستجو است که در سال 2008 با تمرکز بر محافظت از حریم خصوصی جستجوگران تاسیس شد ، به طور مشخص نتایج جستجو را به طور کامل به همه جستجوگران نشان می دهد و از ساختن مشخصات کاربران خودداری می کند. حجم جستجوی آن طی سالها به طور پیوسته افزایش یافته است و در اکتبر سال 2020 تقریباً 60 میلیون پرسش روزانه داشت.

این افزایش می تواند شواهدی بر اثبات عدم سلطه گوگل برای ظهور رقبا باشد و اینکه موتور جستجوی متمرکز بر حریم خصوصی کاربران می تواند در ایجاد یک تجارت واقعی موفق باشد. با این حال ، موتورهای جستجوی کوچکتر مانند DuckDuckGo از شبکه گسترده تبلیغ کنندگان مناقصه تبلیغات جستجوی گوگل بهره مند می شوند. در اینجا نحوه

موتورهای کوچکتر برای جلب تبلیغات تبلیغات گوگل به سهولت تکثیر کمپین متکی هستند

دومین تجارت جستجوگر بزرگ در ایالات متحده ، Microsoft Advertising ، بر اساس تعداد جستجوی Yahoo و Bing و همچنین سایر شرکای جستجو از جمله DuckDuckGo ساخته شده است. طبق آمار استاتیستا ، بینگ و یاهو به ترتیب حدود 3.5x و 5 برابر بیشتر از DuckDuckGo ترافیک جستجوی ارگانیک دارند.

مزیت استفاده از پلتفرمی مانند Microsoft Advertising برای DuckDuckGo این است که مایکروسافت می تواند با حجم انبوه خود ، تبلیغات بیشتری نسبت به DuckDuckGo در این مرحله از تجارت خود ، جذب کند. دلیل این امر این است که علاوه بر هزینه کلیک های جستجوی واقعی پرداخت شده ، مدیریت کمپین ها در سیستم عامل های مختلف به صورت زمان و تلاش بیشتر برای راه اندازی آن کمپین ها و بهینه سازی صحیح آنها نیز هزینه دارد. بنابراین ، با پیوستن به شبکه Microsoft Advertising ، DuckDuckGo می تواند از آگهی دهندگان دلار آگهی کسب کند که اگر به مدیریت کاملاً جداگانه ای نیاز نداشته باشد ، نمی تواند با سودآوری تبلیغاتی را در DuckDuckGo راه اندازی کند.

با این حال ، این امر در مورد Microsoft Advertising نیز صدق می کند ، که به ابزارهای خاص خود اختصاص داده شده است و هدف آن آسان ساختن هرچه بیشتر تکرار مبارزات Google در سیستم عامل های آن است. برای نقل ادبیات خود مایکروسافت در Google Import:

مطالب مرتبط  بینگ به صفحات نتایج جستجو CDC coronavirus self checker chatbot را اضافه می کند

‘اگر در حال حاضر از Google Ads استفاده می کنید ، می توانید با وارد کردن تبلیغات خود به طور مستقیم در Microsoft Advertising ، در وقت زیادی صرفه جویی کنید.” هرچه زمان بیشتری برای مدیریت تبلیغات خود صرف کنید ، می توانید بیشتر روی خدمت به مشتریان خود تمرکز کنید. “

در هنگام وارد کردن کمپین های تبلیغاتی مایکروسافت به Google چنین قابلیتی وجود ندارد ، زیرا گوگل به عنوان موتور جستجوی غالب ، می تواند بزرگترین تبلیغات را در ایالات متحده به خود جلب کند.

مایکروسافت تبلیغات می داند ، اگرچه حجم کل خواص در شبکه آن کاملاً معنی دار است ، اما اگر تفاوت های قابل توجهی در نحوه راه اندازی و مدیریت کمپین ها نسبت به Google وجود داشته باشد ، بسیاری از مشاغل به اندازه کافی در سیستم عامل آن فعال نخواهند بود. باز هم ، راه اندازی و مدیریت کمپین زمان بر است ، و اگر تبلیغ کنندگان بتوانند با تمرکز بر Google فقط در 90٪ از فرصت جستجوی پرداخت شده استفاده کنند ، اگر تنها انتقال این کمپین ها و تنظیمات به Microsoft آسان نباشد ، بسیاری از آنها فقط در Google راه اندازی می شوند. تبلیغات. مایکروسافت این موضوع را درک می کند ، به همین دلیل ابزاری مانند Google Import وجود دارد.

DuckDuckGo ، به عنوان عضوی از شبکه تبلیغات مایکروسافت ، از مزایای مایکروسافت برای تبلیغ نسخه برداری تبلیغات گوگل از تبلیغات گوگل در پلتفرم خود به آسانی برخوردار است. اگر DuckDuckGo برای راه اندازی سیستم عامل خود اقدام می کرد ، احتمالاً باید یک ابزار وارداتی مشابه برای انتقال از طریق کمپین های Microsoft Ads یا خود Google ایجاد کند تا بتواند مجموعه تبلیغاتی را که تاکنون از تجارت آن بهره مند شده است ، حفظ کند.

مطالب مرتبط  تصویب CDP فقط آغاز کار است: چگونه والدین Fingerhut یک فرایند پردازش موفقیت آمیز را برنامه ریزی کردند

نتیجه

هدف از این ستون جلب توجه در مورد حریم خصوصی جستجوگر یا جوانب مثبت و منفی موقعیت جستجوی غالب Google نیست. این صرفاً برای بسته بندی اقتصادی است که چگونه موتورهای جستجوی کوچکتر قادر به کسب درآمد از نتایج خود هستند و این که تا چه حد عمدتاً به آسان شدن تبلیغات گوگل برای دسترسی به جستجوگران در آن خواص با حداقل موانع ممکن اعتماد کرده است.

گوگل خود نیز ظاهراً از این ترتیب بهره مند می شود به این معنا که می تواند به رقبای کاملاً قابل دوامی اشاره داشته باشد که حتی بدون حجم گسترده گوگل قادر به کسب درآمد در جستجو هستند. اکنون که با تحقیقات DOJ در مورد سلطه جستجوی خود روبرو شده است ، این مورد برای گوگل حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بهتر یا بد ، حجم جستجوی غالب Google داده بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا در تولید نتایج جستجو استفاده کند و با فرصت بیشتر تبلیغ کنندگان بیشتری را به سیستم عامل خود جذب کند. خود یاهو که اکنون بخشی از Microsoft Advertising است ، به طور غیر مستقیم تصدیق کرد که این چرخ فلک می تواند چقدر قدرتمند باشد ، زمانی که تصمیم گرفت برای ایجاد برخی از تبلیغات خود که تا اوایل سال 2019 ادامه داشت ، مجدداً با یک قرارداد در سال 2015 با Google وارد شود.

اینکه آیا گوگل از موقعیت خود برای سو positionاستفاده بیشتر از رقابت سو ab استفاده کرده است یا خیر ، سوال پیچیده تری برای روز دیگر است. در حال حاضر ، به نظر من حداقل واضح است که سایر موتورهای جستجو تا حدی به پایگاه تبلیغات Google اعتماد کرده اند تا به تبلیغات تجاری خود کمک کنند. این حتی در مورد DuckDuckGo نیز صادق است.

پست چگونه DuckDuckGo (و مایکروسافت) از تجارت گسترده گوگل سود می برند اولین بار در موتور جستجوگر سرزمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top