چگونه COVID-19 ممکن است SERP را برای همیشه تغییر دهد

thumbnail

آنچه که به عنوان یک صفحه هشدار ساده شروع شده است به پربارترین مجموعه اطلاعات مستقیم گوگل SERP تاکنون دیده می شود. پوشش Google-SERP تحت تأثیر COVID-19 فقط یک جانور با دسترسی آسان از یک منبع داده نیست ، بلکه همچنین به آنچه دائمی می تواند برای SERP … بطور دائم نگاه کند ، نگاهی ناخوشایند است.

منحصر به فرد بودن COVID-19 SERP

SERP Google بسیاری از نمایش داده شد که مستقیماً با COVID-19 مرتبط است (به عنوان مثال ، هر چیزی که از آن مرتبط است) را نشان می دهد ویروس کرونا به درمان کووید 19) به دو روش اساسی بی نظیر است:

  1. مقدار داده های خام ارائه شده فقط یک مقدار پوچ داده وجود دارد که Google در این SERP ها ارائه می دهد. Google به شما نشان می دهد شکلی از موارد COVID-19 در موقعیت مکانی شما (و همچنین در کل جهان) به عنوان یک لهجه به یک نقشه جهانی از شیوع بیماری همه گیر. البته ، گوگل این فرصت را به شما می دهد تا برای دیدن کامل تجزیه و تحلیل داده های COVID-19 که در SERP نشان داده شده است ، به جلو کلیک کنید. این گواهی است مبنی بر اینکه چقدر سخت گوگل می تواند مستقیماً فشار دهد اگر واقعاً بخواهد. این هم بسیار جذاب و هم بسیار ترسناک در همان زمان.
  2. عملکرد منوی سمت چپ. در حالی که سمت راست این SERP “COVID-19” حاوی “دانش” است ، سمت چپ دارای ویژگی های خاصی است. در اینجا Google یک منوی چسبنده به ما می دهد (به عنوان مثال ، هنگامی که شما به پایین SERP می روید) شما را دنبال می کند که به عنوان روشی برای عمیق تر کردن جنبه های مختلف بیماری همه گیر استفاده می شود. با کلیک بر روی گزینه مشخص ، SERP كلی اختصاص داده شده به بررسی جنبه خاص COVID-19 را نشان می دهد.

در حالی که می توانم درباره پیامدهای گوگل در ارائه اطلاعات مستقیم در SERP صحبت کنم ، عملکرد در سمت چپ صفحه است که واقعاً توجه من را به خود جلب کرده است زیرا فکر می کنم برخی از بزرگترین مشکلاتی را که گوگل پیش رو دارد حل می کند.

عملکرد COVID-19 SERP برخی از بزرگترین مشکلات Google را برطرف می کند

شخصی سازی مسئله ای دشوار است. هنگام تلاش برای هدف قرار دادن یک کاربر خاص ، تعادل زیادی وجود دارد. این برای ما به عنوان بازاریاب صادق است و برای Google نیز صادق است. گوگل مدتهاست که با مشکلات مربوط به شخصی سازی روبرو شده است. مثال اصلی این بحث و جدال جنجالی است که گوگل در مورد شخصی سازی نتایج جستجو که منجر به حباب فیلتر شده است ، با آن روبرو شده است. نوامبر 2020 چندان دور نیست ، بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که مسئله و ادعاهای نتایج “مغرضانه” مجدداً سر خود را عقب بیندازند که انتخابات ایالات متحده همه گیر شود.

در عین حال شخصی سازی Google را در یک دوره برخورد با یکی دیگر از “آرزوهای نتیجه جستجو” خود قرار می دهد – تنوع. به عنوان ابزاری برای هدف قرار دادن کاربری کاربران خود ، Google ، غالباً غیر از این ، با ارائه مجموعه متنوعی از نتایج ، اهداف مختلفی را ارائه می دهد. شخصی سازی بیش از حد و تنوع شدید نتایج جستجو آشکارا در رأس یکدیگر قرار دارد. شما به سادگی نمی توانید هر دو را داشته باشید. در SERP فضای کافی وجود ندارد. شما در حالی که به شدت هدف قرار دادن یک کاربر با تنها 10 نتیجه در حال صحبت کردن هستید در مورد نشان دادن تنوع مؤثر در تنوع صحبت می کنید. این تقریباً غیرممکن است.

بنابراین چگونه گوگل این مسئله را حل کرده است؟ با عملکردی که در سمت چپ صفحه برای نمایش داده شد COVID-19 مشاهده می کنید.

بیایید دو مشکلی را که قبلاً آورده ام بپذیریم ، حباب فیلتر و برخورد که شخصی سازی و نتیجه گیری است ، مسئله دیگری را به این مخلوط اضافه کنیم و ببینیم عملکرد منحصر به فرد COVID-19 SERP دزد دریایی عالی است.

مشکل شخصی سازی با ورودی کاربر حل می شود

بزرگترین فیل سفید هنگام بحث درباره شخصی سازی در نتایج جستجو ، حباب فیلتر نیست و همچنین نبرد بزرگی برای تنوع در مقابل شخصی سازی نیست. بلکه شخصی سازی آن است. من مدتهاست که در صابون قرار گرفته ام و می گویم ، همیشه فریاد می زنم که شخصی سازی نهایی که Google پس از آن وجود دارد ، بدون ورود کاربر امکان پذیر نیست.

مطالب مرتبط  هفته آینده به طور رایگان در نمایشگاه بازاریابی شرکت کنید!

من اهمیتی نمی دهم که گوگل با چه اندازه هوشمند شود و در ارائه نتایج شخصی شده چقدر عالی باشد ، Google هرگز نمی تواند بداند کاربر در یک لحظه خاص پس از چه چیزی است (که تا حدی دلیل آن است که حتی با شخصی سازی پیشرفته نمی تواند تنوع نتیجه را کنار بگذارد) . تنها راهی که گوگل می تواند سطح شخصی سازی مورد نیاز خود را ارائه دهد با استفاده از کنترل کاربر بر SERP است. با اجازه دادن به کاربر به Google می گویند که چه می خواهد و با اجازه دادن به گوگل این امکان را به آنها می دهد.

حال ، چگونه می توانید کنترل کاربر را بر SERP انجام دهید؟

من نمی دانم ، چگونه یک منوی چسبنده در سمت چپ صفحه که به کاربر اجازه می دهد صدای مورد نظر خود را فیلتر کند ، چگونه است؟

تصور کنید که جستجو کرده اید برنامه ریزی املاک. (من اخیراً فهمیدم که اراده من از زمانی که از ایالات متحده خارج شدم بی فایده است.) چیز زیادی وجود دارد که می توانید با این پرس و جو منظور کنید. آیا به دنبال اطلاعاتی در مورد پایان مالی هستید؟ آیا به اطلاعات مالیاتی احتیاج دارید؟ اگر این دومی باشد در کدام ایالت حضور دارید زیرا هر ایالت در ایالات متحده قوانین مختلفی دارد؟

در این مثال ، ممکن است Google به رفتار گذشته من نگاه کند و فکر کند که من به دنبال یک وکیل محلی هستم تا به من کمک کند تا در امور قانونی “املاک من” حرکت کنم. که این کار را هنگام اجرای جستجو انجام می دهد (اگرچه در مورد من سابقه جستجوی قبلی ندارم):

با این حال فرض کنید که علی رغم جستجوهای قبلی من واقعاً می خواهم اطلاعات مالی داشته باشم. در آن صورت ، محلی محلی که من می گیرم کاملاً بی ربط است و اکنون باید نتیجه را برای انتخاب و انتخاب آنچه می خواهم یا فکر کردن از یک جستجوی تصفیه شده تر برای اجرا و فکر کردن در مورد چگونگی انتخاب کردن است ، کم کنم.

حال تصور کنید من یک SERP داشتم که در سمت چپ صفحه منو چسبنده ای داشت که به من اجازه می دهد SERP مربوط به وکلای محلی ، خدمات مالی و غیره را ببینم. قصد

من این کار را یک قدم جلوتر برمی دارم. هر کاربر فقط یک هدف ندارد. چقدر کارآمد خواهد بود اگر Google به من اجازه دهد بین گزینه های مختلف منو به جلو و عقب برگردد تا بتوانم بدون نیاز به اجرای چندین سؤال ، بتوانم برگه هایی را برای نتایجی که روی چندین هدف وارد شده باشد باز کنم؟ بنابراین اگر می خواستم یک وکیل محلی را جستجو کنم و نکات مالی را مطالعه کنم ، می توانم هر دو را با همان جستجو انجام دهم!

به سادگی ، منوی چسبنده گوگل برای نمایش داده شد COVID-19 سطح جدیدی از ورودی کاربر را به SERP می بخشد. این فوق العاده است

فضای بیشتر از کارآموزان شخصی سازی جلوگیری می کند

در این مرحله ، می بینید که چگونه داشتن یک منوی چسبناک ، مانند آنچه در COVID-19 SERP دیده می شود ، از برخورد بین شخصی سازی و تنوع نتیجه جلوگیری می کند. تضادی که هم شخصی سازی فوق العاده ای است و هم تنوع در بین نتایج ، عمدتاً به دلیل فضا یک مشکل است. شما نمی توانید هر دو خواسته را با فضای محدودی که SERP تنها به کاربر ارائه می دهد ، به اندازه کافی برآورده کنید.

عملکرد منوی سمت چسبنده به شما امکان می دهد پرس و جو را با هدف تجزیه کنید. این امکان را به Google می دهد تا با استفاده از انرژی متناسب با مجموعه متنوعی از نتایج ، کاربر را در SERP اولیه هدف قرار دهد. در عوض ، گزینه های موجود در این فهرست تنوع در نظر گرفته شده برای ارائه Google را نشان می دهد.

مطالب مرتبط  SEL 20200825

یعنی ، منوی چسبنده به Google این امکان را می دهد تا در یک تقسیم بندی موضعی مبتنی بر قصد شرکت کند. این می تواند خود را از راه های مختلفی نشان دهد. اگر جستجو کنید خرید بیمه اتومبیل Google می تواند هر آنچه را که فکر می کند مربوط به SERP اولیه باشد ، به شما پیشنهاد می دهد. سپس می تواند براساس قصد تقسیم شود.

در این حالت ، می توانم یک منوی جانبی را که شامل برگه ای است که می خواند تصور کنم سیاست ها را مقایسه کنید در آنجا نتیجه هایی را مشاهده می کنید که آنچه را که در انواع مختلفی از بیمه نامه ها وجود دارد مقایسه کرده اند. من همچنین می توانم یک برگه با عنوان تصور کنم بررسی خط مشی جایی که می توانید نظرات مربوط به شرکتهای بیمه مختلف و سیاستهای آنها را بخوانید. اگر نیازی به تحقیق در مورد این مقطع نیست ، ممکن است روی آن کلیک کنید خرید خط مشی جایی که تمام سایتهایی که یک خط مشی ارائه می دهند ظاهر می شوند.

من فکر می کنم شما رانش من.

هیچ چیز حباب مانند منوهای جانبی چسبنده را فیلتر نمی کند

آخرین ، اما نه مهم ، یک منوی جانبی که چسبیده این امکان را برای Google فراهم می کند تا از هرگونه انتقاد حباب فیلتر جلوگیری کند. در چنین سناریویی ، Google مجبور نیست مستقیماً نگران نتایج حاصل از SERP باشد که بیشتر تعصب کاربر را تأیید می کند. منوی جانبی به Google این امکان را می دهد تا شخصی سازی کامل کند. تمام Google باید انجام دهد تکمیل سطوح شدید شخصی با مجموعه گسترده ای از مطالب است که از طریق منوی جانبی قابل دسترسی است.

سناریوی حباب فیلترترین حالت ، تعصب سیاسی را تصور کنید. حتی اگر به صورت فرضی ، یک تاریخچه جستجو به سمت یک حزب سیاسی خاص نتیجه شود که منجر به تعصب تأیید شود ، مشکلی نخواهد بود. شما می توانید آن را حدس بزنید ، گوگل می تواند با تکمیل دیدگاه از طریق آن ، سطح شخصی سازی را خاموش کند!

شما ممکن است مجموعه ای از نتایج اولیه را داشته باشید که به سمت یک چشم انداز سیاسی معین شیب دارند. با این حال ، گوگل می تواند به راحتی این موضوع را با یک نگاه گسترده تر به موضوع از طریق منوی جانبی تکمیل کند. در این حالت ، تمام Google باید کاری کند که زبانه ای را بخواند همچنین در اخبار بسیار شبیه به آن در جعبه خبری چند چرخ دستی خود در تلفن همراه:

این یک راه حل آسان است که نه تنها تضمین می کند Google نگاهی متعادل به مباحث حساس را ارائه می دهد ، بلکه همزمان سفر کاربر را به روش های جدید (که جنبه قابل توجهی دیگر از مانترا Google نیز دارد) گسترش می دهد.

در آنجا آن را دارید ، عینیت نتیجه جستجو که سفر کاربر را گسترش می دهد – دو پرنده با یک سنگ!

SERP چند وجهی در حال آمدن است (فکر می کنم)!

SERP همانطور که اکنون است از بسیاری جهات قدیمی است. کل ساختار ساختاری است که برای دوره متفاوتی از مصرف محتوای دیجیتال طراحی شده است. هرچه Google در درک آنچه در آنجا وجود دارد بهتر عمل می کند و آنچه را که اکنون می فهمد بهتر می شود نیاز به راه حل های خلاقانه ای برای رفع برخی مشکلات جدی دارد.

بدیهی است ، من نمی توانم آینده را پیش بینی کنم. اما تصور کردن که Google قالب جدیدی را برای SERP طراحی کرده است برای من دشوار است و به شکلی که در بالا گفته ام به فکر پیامدهای آن نیستم. این فرمت و عملکردی که Google برای SERP های COVID-19 خود از آن استفاده می کند یا تفاوت دیگری – صفحه نتیجه ای که امکان دسترسی به کاربر را فراهم می کند – برای من غیرقابل اجتناب است.

پست چگونه COVID-19 ممکن است SERP را برای همیشه تغییر دهد ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top