چگونه Autodesk بازاریابی خود را برای ایجاد هماهنگی برای مدیریت عملکرد بهتر انجام داد

thumbnail

Autodesk با چالشی روبرو شد که بسیاری از بازاریابان با آن آشنا هستند. تیم هایی که در رشته های مختلف خود خبره بودند – بازاریابی کانال ، بازاریابی منطقه ای ، بازاریابی صنعتی و غیره – در غیاب یک برنامه مدیریت عملکرد بازاریابی قوی ، به سیلوها تبدیل شده اند. در مورد همه این ابتکارات هیچ دیدگاه واحدی در مورد چگونگی هزینه بازاریابی بر اهداف برنامه وجود نداشت.

غلبه بر trifecta نقطه درد

به طور خلاصه ، این شرکت با سه چالش عمده روبرو شد:

  1. تیم های مختلف بازاریابی در سیلوها فعالیت می کردند.
  2. پیگیری هزینه های بازاریابی ضعیف بود.
  3. تیم بازاریابی قادر به پیگیری هزینه ها برای عملکرد نبودند.

در یک سخنرانی اخیر در کنفرانس مجازی MarTech ، Autodesk’s Zoe Marquardt ، مشاور این شرکت در مدیریت عملکرد بازاریابی (MPM) ، توضیح داد که چگونه این شرکت با ایجاد یک برنامه MPM موفق به مقابله با این سه مشکل مرتبط شد.

ماركوارد گفت: “بدون خراب كردن آن سیلوها ، نمی توانید به جایی برسید كه هزینه های خود را به صورت یكپارچه در كارزارها ردیابی كنید.” “شما حتی نمی توانید کمپین های یکپارچه ای را در سراسر شرکت توسعه دهید.”

همسویی و اتحاد برای موفقیت در MPM

با اتخاذ این ابتکار ، Autodesk چهار هدف داشت:

  1. برای دیدن دید بیشتر در تاکتیک های بازاریابی و عملکرد آنها.
  2. برای اطمینان از هم ترازی ، یک فرایند برنامه ریزی سه ماهه را با یک بررسی در سطح فرمان فعال کنید.
  3. برای تعریف انتظارات برای اجرای سه ماهه بعدی و هزینه کردن.
  4. برای اینکه شرکت بتواند در صورت برآورده شدن انتظارات پس از اجرا اعتبار سنجی کند.

“ما موفق شده ایم [these objectives] مارکوارت گفت. “البته ، ما همیشه به دنبال بهبود و ایجاد اهداف هستیم تا دید بیشتری در تاکتیک های بازاریابی و عملکرد آنها داشته باشیم.”

برای کمک به آن ، آودودسک نرم افزار Allocadia MPM را تصویب کرد ، و با جلب نظر همه گروه های بازاریابی در سراسر شرکت برای استفاده از این سیستم عامل ، توانسته است نمای کلی از مبارزات و تاکتیک های شرکت را بدست آورد.

مارکوارت می گوید این شرکت تاکتیک ها را با مبارزات و عملکرد با استفاده از این نرم افزار مرتبط می کند ، و همچنین می تواند داشبوردهای متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف سازندگان در داخل شرکت تنظیم کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200818

اکنون Autodesk جلسات برنامه ریزی فصلی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که همه هزینه ها با اهداف اصلی شرکت همسو است.

“این یک چیز است که بتوانید تاکتیک های خود و عملکرد آنها را ردیابی کنید ، چیز دیگری است که بتوانید پس از آن به افرادی که در حال تنظیم استراتژی در سطح بالاتر هستند برگردید و بگویید ، … می دانید ، این منطقی است؟ به نظر می رسد این کار خوب انجام شده است ، اما آیا واقعاً با اهداف تجاری ما مطابقت دارد؟ “” او گفت. “بنابراین ما این کار را به صورت فصلی و با یک تیم راهنما انجام می دهیم.”

در هر جلسه سه ماهه ، بازاریابان با انتظارات مشخص شده برای اعدام و هزینه های سه ماهه بعدی وارد می شوند ، این امر باعث می شود تیم راهنما راحت تر وارد شده و آن تصمیمات را تأیید کند.

علاوه بر این ، جلسه برنامه ریزی فصلی زمانی است که باید در سه ماهه گذشته بررسی کنیم و ببینیم آیا مبارزات و تاکتیک ها در واقع همانطور که انتظار می رود عمل می کنند.

“بیش از اعدادی که برای یک چهارم انتظار داشتید یک چیز است ، اما درک واقعی آن چیز دیگری است چرا مارکوارت گفت: “و البته ، برای انجام این کار ، هنگام اجرای استراتژی بازاریابی ، باید مخاطبان ، کمپین های خود و هر آنچه در آن تقاطع است را درک کنید.”

اندازه گیری آنچه که نامشهود بود

در جلسات سه ماهه و به طور منظم ، بازاریاب ها به آلوکادیا می روند و داشبورد خلاصه عملکرد بازاریابی را مشاهده می کنند.

ماركوارت گفت: “این نوع از نمونه اولیه كمی MPM در Autodesk است.” “زیرا این همان نقطه ورود به برنامه MPM و اجرای بازاریابی است که یک سال پیش غیرممکن بود.”

مارکوارت خاطرنشان می کند که در سمت چپ داشبورد هزینه های برنامه ریزی شده جمع شده توسط کمپین را نشان می دهد. در سمت راست ، کاربران می توانند با کلیک بر روی نمودارهای عملکرد عملکرد تولید تقاضا ، کمپین ها را مشاهده کرده و هزینه ای را که باعث عملکرد آن شده است ، صرف کنند.

هر بازاریاب در برنامه سه ماهه خود برای یک کارزار و اینکه چه مقدار هزینه خواهد شد ، وارد می شود ، سپس اطلاعات مربوط به این تاکتیک به مرحله اجرا می رسد ، و نتایج و واقعیاتی که برای تغذیه خلاصه داشبورد مجدداً وارد می شوند.

مطالب مرتبط  نحوه تهیه استراتژی تبلیغاتی تجارت الکترونیکی خود برای Q4 نامشخص

مارکوارت گفت: “بنابراین ما واقعاً این دیدگاه جامع را داریم.” “کل نگر به این معنا که بازاریابی در Autodesk را پوشش می دهد و کل نگرانه به این معنا که روند شروع و خاتمه زمانی را که یک بازاریاب در حال برنامه ریزی است و سپس دیدن نتایج و سپس تطبیق عملکرد از آنجا را پوشش می دهد.”

مارکوارت می گوید داشبورد و چندین داشبورد دیگر مربوط به آن ، چارچوبی است که شرکت ایجاد کرده است.

Allocadia یک م componentلفه اصلی است و در آن رابط ، بازاریابان تاکتیک هایی را ایجاد می کنند – اجرای رسانه ای پولی ، پخش اینترنتی یا هر نوع اجرای دیجیتال بازاریابی – و سپس بسته به نوع فعالیت آن ، آن را به نرم افزار خارجی متصل کنید .

اگر این یک فعالیت Salesforce باشد ، می تواند به Marketo برود. یک رسانه اجتماعی یا پولی پرداخت شده ، روندی داخلی را طی می کند و سپس به فروشندگان مختلفی که شرکت از آنها استفاده می کند – Google Ads ، LinkedIn و غیره ارائه می دهد.

از آنجا که همه این فعالیت ها از آلوکادیا نشات گرفته اند ، هرکدام دارای شناسه آلوکادیا هستند ، بنابراین باید همه چیز را به دریاچه داده و سپس به Power BI برگردانند تا بتوانند تصویر کلی را ببینند. این یک فرآیند خطی نیست. مارکوارت آن را مانند تار عنکبوت توصیف می کند ، رشته هایی که به جاهای مختلف می روند.

وی گفت: “اما تا زمانی که بتوانیم همه چیز را به شناسه آلوکادیا وصل کنیم ، در آخر می توانیم آن را به یک نمای منسجم برگردانیم.” “و این در واقع همان جایی است که تیم تجزیه و تحلیل ما وارد می شود و بر اساس داده هایی که ما با این شناسه منحصر به فرد ارائه کرده ایم و این گزارش های عمیق و عمیق را تولید می کند.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه MPM Autodesk ، نسخه درخواستی جلسه MarTech را مشاهده کنید.

The post چگونه Autodesk بازاریابی خود را جهت ایجاد هماهنگی برای مدیریت عملکرد بهتر انجام داد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top