چگونه 9 به روزرسانی اصلی Google برای کسب و کار من در سال 2020 می تواند به شما کمک کند به بازگشت مجدد کنید

thumbnail

تا زمانی که همه گیر COVID-19 در زندگی ما باقی بماند ، مشاغل آجر و ملات یک غلتکی برای باز کردن مجدد ، تعطیلی موقت ، پیروزی و شکست را تجربه می کنند. در طول راه ، مشخص است که آنها برای محافظت از اعتبار خود باید لیست های Google My Business (GMB) خود را از نزدیک نظارت کنند. در ماه های اخیر ، ما دیده ایم که گوگل چندین ویژگی را برای کمک به مشاغل در واکنش به بیماری همه گیر با بروزرسانی GMBs خود با اطلاعات مربوطه که بر عملکرد آنها تأثیر می گذارد ، راه اندازی کرد. بیایید نگاهی دقیق تر به این ویژگی ها و نحوه مشاهده مشاغل بیندازیم.

به طور موقت بسته شد

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

معرفی یک ویژگی موقت بسته ، باعث می شود که مشاغل ، تمایز بین تعطیلی دائمی و موقت را ، مانند مورد COVID-19 ، تمیز دهند. قبل از برخورد همه گیر ، مشاغل نیاز به راهی داشتند تا بتوانند موقعیت مکانی موقت را تعطیل کنند ، مثلاً یک تجارت فصلی است که برای زمستان تعطیل است. این بیماری همه گیر باعث شد Google به این ویژگی بسیار مورد نیاز پاسخ دهد. این احتمال وجود دارد که به طور موقت بسته شده برای ماندن در اینجا باشد. البته ، مشاغل باید اگر از این ویژگی استفاده کنند ، اگر همه گیر باعث بسته شدن موقت دیگری شود ، اما همانطور که در بالا گفته شد ، استفاده از آن را برای سایر مواقع که مکان شما بسته است ، در نظر بگیرید.

محدودیت های زنجیره ارسال Google حذف شده است

ویژگی Google Posts – که از لحاظ فنی به عنوان Posts with Google شناخته می شود – این امکان را برای سازمان هایی فراهم می کند که لیست های GMB را به روز کنند و پانل های دانش خود را با محتوای پویا مانند رویدادهای ویژه ، تغییر ساعت ها ، پیشنهادات ویژه یا افتتاح یک مکان جدید به روز کنند. از نظر تاریخی ، Google به زنجیره‌ها (مشاغل با بیش از 10 مکان) اجازه نداده است تا پستهای Google را به صورت خودکار در چندین مکان منتشر کنند. اما با درگیری همه گیر ، گوگل این محدودیت را برطرف کرد تا برای کسب و کارهایی که دارای چندین مکان هستند ، پاسخ دادن به مشتریان با به روزرسانی های مهم را آسان تر کنند. توصیه می کنم از ماندگاری این ویژگی استفاده کنید. از پستها عالمانه برای ارتقاء فروش تعطیلات ، تبلیغات و رویدادهای ویژه استفاده کنید ، ضمن اینکه به شما در مورد پروتکل هایی که دنبال می کنید به مشتریان اطلاع دهید تا بتوانید با خیال راحت این فعالیت های سایت را مجاز کنید در بعضی مقاطع ، من معتقدم که Google محدودیت های زنجیره ای را دوباره برقرار می کند.

نوع جدید COVID-19

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

این نوع ارسال COVID-19 شرکتی را قادر می سازد تا محتوای مربوط به COVID-19 را ارسال کرده و آن را برجسته در GMB شما ظاهر کند. هنگامی که ارسال می شود ، آن را به عنوان اطلاعات مرتبط با COVID-19 که در کسب و کار شما تأثیر می گذارند ، برچسب گذاری شده اند. چنین پستهایی همیشه برجسته تر از سایرین ظاهر می شوند. بنابراین بیایید یکشنبه دوشنبه بگوییم که شما یک نوع COVID-19 Post را به اشتراک می گذارید و سپس در سه شنبه از Google Posts استفاده می کنید تا یک پیشنهاد استاندارد را به اشتراک بگذارید. نوع COVID-19 بالاتر از پست استاندارد شما ظاهر می شود. بدیهی است که COVID-19 Post Type تا زمانی که بیماری همه گیر زندگی ما را مختل می کند ، باقی خواهد ماند. استفاده از آن را به نفع خود ادامه دهید – به عنوان مثال برای این نکته که مکان شما خدمات تست COVID-19 را ارائه می دهد. اما بخاطر داشته باشید که COVID-19 Post Type را هنگامی که دیگر نیازهای شما را برطرف می کند ، حذف نکنید.

مطالب مرتبط  شرکت در SMX 23-24 ژوئن ... به صورت رایگان!

ویژگی ها و نمایشگرهای GMB جدید

Google ویژگیهای جدیدی را برای مشاغل اضافه کرده است تا وانتهای جانبی و تحویل بدون تماس ، که برای رستورانها و خرده فروشان ضروری است ، اضافه کنند. آنچه من را به ویژه مورد علاقه قرار می دهد نحوه نمایش آنهاست – بسیار برجسته در صفحه دانش شما. نه تنها این خصوصیات بالاتر از برابر ، بلکه گوگل وجود آنها را با یک علامت چک یا X نشان می دهد که این ویژگی را حتی بیشتر نمایان می کند. اگر این ویژگی ها در دسترس شما هستند ، استفاده از آنها بسیار مهم است. و اطمینان حاصل کنید که آنها دقیق هستند. به احتمال زیاد به ویژه با افزایش محبوبیت وانت در بین زنجیره های بزرگ ، این ویژگی ها دائمی خواهند بود. موارد مشابه این احتمالاً برای صنایع دیگر نیز ظاهر می شود.

به روز رسانی ویژگی های آگهی خدمات محلی

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

مشاغل منطقه خدماتی مانند بالگردها و مشاغل مربوط به نگهداری منازل الزامات ویژه ای دارند. به عنوان مثال ، آنها باید برای مشتریان خود توضیح دهند که چگونه در هنگام بازدید از خانه از سلامت خود محافظت می کنند. خوشبختانه ، گوگل نیازهای خود را با یک ویژگی تبلیغ محلی ارائه داده است که باعث می شود مشاغل این نوع اطلاعات ضروری را به اشتراک بگذارند. اگر از تبلیغات محلی خدمات استفاده می کنید ، از این ویژگی ها برای اطمینان به مشتریان خود اطمینان حاصل کنید که می توانند به شما اعتماد کنند تا به سلامتی و امنیت آنها احترام بگذارند.

پیوندهای Telehealth و COVID-19

شرکت من با بسیاری از سیستم های مراقبت های بهداشتی کار می کند ، و در ماه مارس ، یکی از اولین مواردی که آنها به ما گفتند این بود: “ما باید جلوی ورود مردم به مکانها و مراکز اورژانس خود را بگیریم ، مگر اینکه آنها کاملاً مجبور به انجام چنین کاری باشند.” البته این به این دلیل است که مراجعه به بیمارستان در هنگام بیماری همه گیر ، خطر سلامتی را ایجاد می کند. خوشبختانه ، گوگل با اجازه دادن به سیستم های مراقبت های بهداشتی از پیوندهای برجسته GMBs خود با گزینه های مراقبت آنلاین و اطلاعات در مورد دریافت اطلاعات در مورد COVID-19 بدون نیاز به مراجعه به یک مرکز پزشکی ، به این نیاز پاسخ داد. این گزینه ها برای سیستمهای مراقبت بهداشتی که از قبل تحت کنترل درآمده اند ، کمکی کرده است. اگر شما هم یکی از آنها هستید ، کاملاً لازم است این ویژگی ها را برای کار کردن در اختیار شما قرار دهید.

پیوندهای پشتیبانی و اهدا

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

Google به مشاغل اجازه داده است تا اطلاعاتی را در مورد چگونگی حمایت انجمنهایشان از قبیل خرید کارت هدیه یا کمک مالی ارائه دهند. مطمئناً این گزینه ها برای آینده قابل پیش بینی باقی خواهد ماند زیرا مشاغل آجر و ملات از طریق اقتصاد رکود اقتصادی می جنگند. اگرچه فروش خرده فروشی پس از فاجعه مارس و آوریل رو به رشد است ، اما مشاغل آجری و خمپاره می خواهند اوضاع سخت را تجربه کنند ، به ویژه اگر ایالات مجدداً جایگاه های پناهگاه را در مکان خود بازگردانند. از استفاده از پیوندهای پشتیبانی خجالت نکشید. شما بیش از هر زمان دیگری به جوامع خود احتیاج دارید ، و مشتریان شما مایل هستند هرچقدر که می توانند کمک کنند.

ساعات ثانویه

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

مشاغلی که ساعات کار ویژه ای ارائه می دهند ، راهی برای انتشار آن ساعات ثانویه در GMB خود ندارند. اما با در دست گرفتن COVID-19 ، گوگل پا را فراتر گذاشت. در هفته‌های اخیر ، Google از انتشار ساعات ثانویه پشتیبانی کرده است. به عنوان مثال یک فروشگاه مواد غذایی می تواند ساعت کار خود را برای پذیرایی از افراد دارای نیازهای ویژه تطبیق دهد ، از جمله خرده فروشان که هر روز یک ساعت به طور انحصاری برای سالمندان خرید می کنند.

مطالب مرتبط  تبلیغات مایکروسافت گزینه های تبدیل به نمای را از طریق "شامل در تبدیل" اضافه می کند

این ویژگی از بین نمی رود. مشاغل بسیار زیادی قبل از سال 2020 درخواست ویژگی را داشتند ، به خصوص اینکه فروشگاه های بزرگ جعبه های بزرگ ساعتهای خاصی را در اختیار شما قرار می دهند.

ویژگی های نقشه های ایمنی به روز شده است

تصویری از تلفن همراه

توضیحات به صورت خودکار تولید می شود

Google برای کمک به افراد در استفاده از برنامه ، مسیرها و زمانهایی را که باعث می شود سفر ایمن تر شود ، Google Maps را اصلاح کرده است ، به عنوان مثال یک قطار مسافرتی توصیه شده یا مسیر رانندگی که از شلوغی جلوگیری می کند. ویژگی ایمنی همچنین به افرادی که به سایتهای تست COVID-19 می روند متمرکز شده است: Google Maps اکنون هشداری را به افراد یادآوری می کند که صلاحیت و دستورالعمل های تأیید را برای جلوگیری از دور شدن یا ایجاد فشار اضافی در سیستم مراقبت های بهداشتی محلی ، یادآوری کنند.

اگر در یک محیط شهری صاحب مشاغل هستید ، برای ترغیب مشتریان به سفر به مشاغل خود ، به مشتریان خود از این ویژگی اطلاع دهید. اگر یک مرکز آزمایش ارائه می دهید ، اطمینان حاصل کنید که از ویژگیهای مورد بحث در اینجا برای برقراری ارتباط صلاحیت و دستورالعمل تسهیلات استفاده می کنید ، زیرا بازدید کنندگان شما ممکن است لیست GMB شما را پس از درخواست گوگل بررسی کنند.

محتوای تصویری در GMB شما

هنگامی که از این ویژگی های مربوط به COVID-19 استفاده می کنید ، از مهمترین ویژگی های GMB غافل نشوید: محتوای تصویری. ویدیو و تصاویر به زبان سن بصری ما صحبت می کنند و مدتی است که گوگل این امکان را برای مشاغل فراهم کرده است که چنین محتوا را در GMB خود بارگذاری کنند. این بسیار مهم است که مشاغل تصاویر خود را به روز کنند:

  • به معنای واقعی کلمه پروتکل های ایمنی خود را نشان دهید ، مانند کارمندان که ماسک و دستکش دارند.
  • به نظر می رسد اکنون مشتریان با شما چه کاری انجام می دهند – مانند تصاویر مشتریهایی که از فضاهای مشخص استفاده می کنند تا در هنگام ایستادن در خط در ایستگاه بازرسی ، مسافت اجتماعی را انجام دهند یا مشتریانی که در رستوران ها با شش فوت از یکدیگر قرار دارند.
  • تجارت خود را با چهره های خندان و خوشآمدگویی بشریت کنید. لبخند گرم از طریق ماسک می درخشد!
  • ویدیو را در نظر بگیرید تا بتوانید از تسهیلات خود به مشتریان گشت و گذار کنید و به آنها نشان دهید که چگونه مکان شما پیکربندی شده است تا یک خرید امن و دلپذیر از خرید را ارائه دهد.

این ذهن را غافلگیر می کند که در نظر بگیرد که در ماه ژوئیه ، ما فقط یک ماه به نیمه دوم پریشان ترین سال تاریخ اخیر رسیده ایم. یک جاده طولانی در انتظار است. برای دستیابی به آن طرف ، کسب و کارها باید از هر ابزاری سرمایه گذاری کنند. خبر خوب این است که مشتریان شما به GMBs شما توجه می کنند. تحقیقات شرکت ما نشان می دهد که بازدیدها و کلیکهای GMB دوباره رشد کرده است. مردم می خواهند با شما تجارت کنند و از لیست GMB شما برای انجام این کار استفاده می کنند. اطمینان حاصل کنید که انتظارات آنها را مدیریت کرده و از شغل خود پشتیبانی می کنید.

پست چگونه 9 به روزرسانی مهم Google My Business در سال 2020 می تواند به شما کمک کند دوباره بجای اول برگشتن در موتور موتور جستجو.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top