چگونه یک ماشین عملیات بازاریابی روغن کاری شده ، تجارت را به جلو سوق می دهد

thumbnail

با تغییرات زیادی که بر تیم های بازاریابی در سراسر صنعت تأثیر می گذارد ، تنظیم استراتژی های داخلی برای چابک تر ، کارآمدتر و همسو شدن بهتر در سازمان ، عامل اصلی تأثیر واقعی تجارت است.

جنیفر سالزویدل ، مدیر ارشد عملیات بازاریابی و توانمندسازی در پلی ، یک شرکت فروشنده ، گفت: “فشار بیش از هر زمان دیگری وجود دارد که هر دلار ما سرمایه گذاری می کند حداکثر تأثیر را در آنچه ما می خواهیم از ابتکارات بازاریابی خود خارج کنیم ، داشته باشد.” فناوری همکاری “ما دائماً در حالت برنامه ریزی برای کار مهم بعدی هستیم که باید انجام شود و در این برنامه ریزی ، مطمئناً باید بدانیم که چگونه این برنامه ها را خیلی سریع فعال کنیم.”

بازاریابی به عنوان کنترل مأموریت فعالیت می کند

در Poly ، فعالیت های بازاریابی به عنوان یک مرکز برتری راه اندازی شده است ، که به گروه اجازه می دهد تا در تغییر دنده با هر تغییر سازمان ، هر فرصت فشرده کسب و کار چابک باشند و با این وجود هنوز هم به سیستم های همیشه روشن که تیم گسترده به آنها اعتماد می کنند ، بپردازیم.

Salzwedel در کنفرانس MarTech اخیر گفت: “ما اساساً در پشت صحنه حل مشکلات سخت و اطمینان از بازاریابی خود برای انجام ماموریت های موفق هستیم.” “و هنگامی که آنها همانطور که انتظار داریم پیش نمی روند ، ما تیمی هستیم که آنها برای کمک به حل این مشکلات به آنها کمک می کنند.”

یکی از راه هایی که Poly توانسته است بسیار چابک باشد به دلیل ساختار بنیادی داده است که نه تنها یک منبع حقیقت در سیستم عامل مدیریت پروژه خود دارد ، در این مورد Workfront ، بلکه در طبقه بندی قوی شرکت برای سازماندهی کار.

وی گفت: “ما كار خود را به روشهایی روشن می كنیم كه تیمهای مختلف یا تولیدكنندگان دیدگاههایی دارند كه به طور خاص برای آنها مرتبط است ، بنابراین آنها می توانند به شیوه ای كه ما كار خود را سازماندهی می كنیم و از این دیدگاهها تصمیم می گیریم ، فرو روند.”

مطالب مرتبط  بازاریابان به کنفرانس های حضوری اواخر سال 2021 امیدوار هستند

این شرکت همچنین از تقویمهای مشترک و بازدیدهای مختلف گزارش برای تیم های خاص استفاده می کند.

یک گزارش خاص بار ترافیک مدیران پروژه را به یک مدیر ترافیک نشان می دهد. بنابراین ، در هر لحظه از زمان ، مدیر ترافیک می تواند ببیند که یک مدیر پروژه خاص چه وقت بیشتر از دیگران کار می کند. این فرصت را به مدیران می دهد تا تعادل کار را بهتر انجام دهند.

کارایی + سرعت

سالزویدل گفت: “من معتقدم اگر روی كارآیی سرمایه گذاری كنید سرعت نتیجه می دهد.”

برای این کار ، به این معنی است که شما به روشی برای مدیریت اولویت ها و سپس مکانیزمی برای اندازه گیری نسبت به این اولویت ها نیاز دارید. Poly برای انجام این کار از چندین داشبورد و فرم ورودی در سیستم عامل مدیریت پروژه خود استفاده می کند.

راه دیگر برای بهبود کارایی جستجوی فرصت های ادغام در مجموعه بازاریابی است.

“دو ادغام کلیدی که ما هم اکنون با Workfront در حال اجرای آن هستیم ، ادغام Adobe DAM است که به تولیدکنندگان ما امکان می دهد تا یکپارچه سازی پروژه و کنترل نسخه بی نظیر را با انواع مزایای آن داشته باشند. و سپس مورد دوم با ارائه دهنده حافظه ترجمه ما است. بنابراین ، می توانید تصور کنید که اتوماسیون محلی سازی برای تیم جهانی ما محوری باشد. “

اتوماسیون همچنین می تواند کارایی ایجاد کند ، هرچند سالزودل نسبت به استفاده بیش از حد از آن هشدار داد.

وی گفت: “ما زمان مناسبی را صرف اتوماسیون گردش کار در جایی که منطقی باشد می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که” زمان دقیق “فعال شده است تا تولیدکنندگان بدانند که روی چه چیزی آماده است.” “ما آنها را با این لیست های شسته شده عظیم از چیزهایی که در بشقاب آنها است انجام نمی دهیم … ایجاد اضطراب در مورد 1000 چیز آینده. اما ما همه چیز را درست زمانی که آماده رسیدگی هستند ، در دام آنها قرار می دهیم. “

مطالب مرتبط  نحوه بهینه سازی صفحه دانش محلی Google خود

Salzwedel گفت که هنگام کار با تیم های چند کاره ، مهم است که هم تیمی مورد حمایت تیم ops باشد.

“ما پزشکان بازاریابی بودیم و تمایل داشتیم که به دیدن چیزهای علمی علاقه مند باشیم و بخواهیم مطالعه کنیم و به نتایج نگاه کنیم. ما نسبت به آنچه بازاریاب ها مخالف هستند و می توانند به زبان آنها صحبت کنند بسیار همدل هستیم. “

همسو شدن با تیم ها

برای مبتدیان ، کاری که پلی در ایجاد یک طبقه بندی گسترده برای سازماندهی کارها به دسته ها انجام داد ، در ایجاد همسویی بهتر اساسی بود.

“ما در شناسایی اهداف بازار و ابتکارات بازاریابی به زبان آنها با متخصصان موضوع خود بسیار نزدیک کار کرده ایم. اگر یک نام کد برای یک پروژه وجود داشته باشد ، ما از آن استفاده خواهیم کرد. اگر روش خاصی وجود داشته باشد که آنها بخواهند در مورد چگونگی تقسیم و تکه بندی اولویت های کاری خود فکر کنند ، ما از آن استفاده خواهیم کرد. صحبت کردن با زبان آنها و قرار دادن آن در دست آنها از این طریق تفاوت بزرگی ایجاد می کند. “

اما داشتن یک مدل اولویت بندی که نه تنها با استراتژی خرید به بازار منطبق باشد بلکه از استراتژی تنظیم شده توسط رهبری اجرایی نیز برخوردار باشد ، ضروری است.

یکی از راه های انجام این کار ایجاد دیدگاهی است که نحوه تراز شدن منابع با برنامه های اولویت دار را ردیابی کند.

وی گفت: “این یک لنز عالی برای ما است و یک تعادل دهنده است تا اطمینان حاصل شود که ما تلاش خود را صرف می کنیم و منابع خود را برای چیزهایی که مهمترین تجارت هستند قرار می دهیم.”

The post چگونه یک ماشین عملیات بازاریابی با روغن کاری خوب تجارت را پیش می برد appeared first on موتور جستجوگر سرزمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top