چگونه کانال خود را در Roku شروع کنیم و برجسته شویم: یک راهنمای جامع

thumbnail

Roku با تقریبا 40 میلیون حساب فعال محبوب ترین پلت فرم تلویزیونی متصل در جهان است. پیش بینی می شود این تعداد حتی بیشتر شود ، که همچنین درآمد تبلیغاتی را که سالانه دارندگان کانال Roku جمع می کنند نیز افزایش می دهد. روند آماری ، اثربخشی و سادگی تجارت با Roku عامل اصلی جذب توزیع کنندگان محتوا به سیستم عامل است – و تبلیغ کنندگان آن را دنبال می کنند.

متأسفانه ، چیزی به عنوان ناهار رایگان وجود ندارد. ایجاد کانال معمولاً برای راه اندازی کار کافی نیست. برخی از دارندگان کانال از سخت ترین قسمت – تبلیغات – صرف نظر می کنند و به رشد ارگانیک یا ظاهر شدن در موارد برجسته Roku اعتماد می کنند. با این حال ، این استراتژی ذاتاً بی تأثیر است. مطمئناً ، کانال ها در صورت جذب کننده بودن و مرتباً بارگذاری محتوای اصلی ، در نهایت مخاطب پیدا می کنند. اما اینکه آیا این نرخ رشد اهداف تجاری را برآورده می کند ، بحث کاملاً دیگری است.

ارتقا channel یک کانال موضوعی پیچیده ، با مشکلات و خطرات احتمالی است که نیاز به توجه به جزئیات دارد. هنوز هم این علم موشک نیست. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که برای اجرای موفقیت آمیز یک کانال Roku چه کاری لازم است. برای تبلیغ چیزی ، ابتدا باید چیزی ایجاد کنید. بنابراین قبل از شروع تبلیغات کانال ، بیایید ابتدا دو روش معمول ایجاد کانال Roku خود را بررسی کنیم.

راه حل پیش فرض: ناشر مستقیم از Roku

همانطور که هر پلتفرم CTV که به خود احترام می گذارد ، Roku ابزارهای خاص خود را برای توسعه برنامه ها از ابتدا دارد. در مرحله اول ، آنها وظیفه خود را در اختیار توزیع کنندگان محتوا می دانند تا عملکرد توسعه برنامه را عملی کنند. و ثانیا ، یکی از اهداف اصلی Roku تسهیل این روند است تا بتواند محتواسازان با کیفیت را به همراه مخاطبان خود جذب کند.

Direct Publisher ابزاری مستقل است که به طور خاص برای سازندگان محتوا طراحی شده است. این منظور به منظور تسهیل پیکربندی کانال و فرآیندهای انتشار است تا کاربران عادی با حداقل تخصص بتوانند همه چیز را به تنهایی تنظیم کنند. با این وجود ، هنوز هم به برخی دانش فنی و کمک به توسعه دهندگان نیاز دارد تا کارها به روشی درست پیش برود. قبل از اینکه سرانجام از مزایای یک برنامه اختصاصی بهره مند شوید ، باید با موارد زیر روبرو شوید:

  1. ناشران باید محتوای خود را در یک سرویس میزبانی شخص ثالث مانند CDN (شبکه تحویل محتوا) یا OVP (بستر ویدئویی آنلاین) بارگذاری کنند. پرونده ها باید با الزامات Roku مطابقت داشته باشند. به عنوان مثال ، فیلم ها باید در قالب های خاص باشند و رمزگذاری نشده باشند ، در عین حال منحصر به فرد یا دارای مجوز برای جلوگیری از نقض حق چاپ هستند.
  2. محتوای بارگذاری شده باید در خبرمایه کانال شما ضمیمه شود. فید تمام داده های مورد نیاز برای اطمینان از نمایش صحیح در Roku را جمع آوری می کند. این شامل اطلاعات کاتالوگ مانند شناسه ها ، توضیحات ، عناوین ، URL هایی است که در آن محتوا میزبانی می شود و غیره. خوراک در کد JSON یا MRSS پیکربندی شده است ، بنابراین حداقل این بخش به مهارت های اولیه برنامه نویسی نیاز دارد.
  3. مارک برنامه جدید نیز به عهده صاحب کانال است. شما باید تمام دارایی های لازم مربوط به تصاویر را در اندازه ها و قالب های مناسب آماده کنید. این شامل آرم ها ، صفحه های پاشش ، تصاویر کوچک ، عکس های صفحه و غیره است. همچنین باید نحوه تنظیم طرح مطالب ، متن و رنگ پس زمینه ، موارد برجسته و سایر جزئیات رابط کاربری خود را بفهمید.

توسل به توسعه کانال های سفارشی

همانطور که باید در زمینه های دیجیتالی پیچیده وجود داشته باشد ، متخصصان و شرکت های اختصاصی نیز وجود دارند که خوشحال می شوند در ازای هر گونه مشکل با یک قیمت مناسب به شما کمک کنند. این بدان معناست که امکان واگذاری کلیه این مسئولیت ها به شرکت های سازنده کانال حرفه ای Roku وجود دارد.

مطالب مرتبط  برای پیروزی در آمازون ، Google باید بیشتر از "Bing of تجارت الکترونیکی" باشد

اگرچه برای اطمینان از چیدمان و عملکرد صحیح به زمان زیادی احتیاج دارید ، اما این روش در مقایسه با Publisher Direct از Roku برای مشتریان بی دردسر است اما یک روش گران تر است. یک برنامه سفارشی در صورت داشتن مشخصات دقیقاً متناسب با مشخصات دقیق آن است. به علاوه ، به توسعه دهندگان اجازه می دهد ویژگی های اضافی را که از طریق انتشار مستقیم ناشر مستقیم در دسترس نیستند ، اضافه کنند. اگر هدف شما بزرگ شدن است ، باید از این روش استفاده کنید زیرا ابزار پیش فرض محدود است. نگاهی به برنامه های Netflix یا Spotify بیندازید. آنها بدون مهندسی سفارشی نمی توانند کار کنند.

در عین حال ، توسعه کامل برنامه از ابتدا به استخدام آژانس یا توسعه دهنده نیاز دارد. این ، به نوبه خود ، شامل هزینه های توسعه دهنده ، و همچنین هزینه های نگهداری و میزبانی می شود. توسعه سفارشی معمولاً ماهها به طول می انجامد و همیشه خطر کم عملکردی از طرف پیمانکاران شخص ثالث وجود دارد.

نحوه عملکرد کانال شما

همانطور که به طور گسترده ای تصدیق می شود ، تولید یک محصول خوب فقط 30٪ از آن چیزی است که موفقیت را تعیین می کند و شاید بتوان 10٪ آن را به شانس نسبت داد. 60٪ دیگر نحوه فروش آن است. دقیقاً مانند هر محصول دیگری که در بازار است ، برنامه های Roku فقط در صورت تبلیغ هوشمندانه عملکرد خود را انجام می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، فقط ایجاد کانال و انتظار درآمد کلان از همان ابتدا غیر واقعی است. شما یا خودتان استراتژی بازاریابی را تدوین می کنید و یا متخصصان خارجی را برای این کار اختصاص می دهید. به هر حال ، باید محتوا را تبلیغ کرد ، به ویژه در ابتدای کار. در اینجا چند روش برای انجام آن آورده شده است.

  1. بستر تبلیغاتی بومی Roku. این ابزاری برای بازاریابان است که تبلیغات را تنظیم می کند و آماری جامع در مورد عملکرد آنها ارائه می دهد. این با مدل های مختلف پرداخت مانند CPI ، CPM یا CPC کار می کند ، برنامه ریزی آگهی و هدف گذاری اساسی را امکان پذیر می کند. با این حال ، عملکرد آن گاهی اوقات فاقد انعطاف پذیری است ، که باعث می شود تبلیغ کنندگان به دنبال راه حل های دیگر باشند.
  2. ثبت نام بستر بازاریابی بستر تبلیغات بومی Roku تنها فرصت صاحبان کانال نیست. Allroll یک گزینه کاملاً مناسب برای تبلیغ کنندگان و ناشران محتوا در Roku است. این سه قالب تبلیغات اساسی را ارائه می دهد: چرخ فلک (متحرک) ، بنر (ثابت) و غیر قابل رد شدن (فیلم) تبلیغات در جریان. یکی از مزایای مهم Allroll اطمینان از نصب 60٪ برنامه بیشتر در مقایسه با بستر تبلیغات بومی با همان قیمت (حداکثر 20000 نصب روزانه) است. با دستیابی به تبلیغاتی که بیش از 1.5 میلیون بیننده و کاربران برنامه های از راه دور هوشمند را پوشش می دهد ، چنین نتیجه ای افزایش می یابد. از طریق Allroll ، دارندگان کانال می توانند بینندگان را بر اساس مکان ، علایق و سابقه مشاهده خود هدف قرار دهند. علاوه بر این ، این شرکت در حال کار بر روی راه اندازی یک محصول فرعی برای ردیابی عملکرد کمپین نسل بعدی است.
  3. استراتژی های بازاریابی چریکی. اگر بودجه کمی دارید ، یک سری روشهای هنری برای تبلیغ برنامه Roku شما وجود دارد. بیشتر آنها کاملا رایگان هستند ، با این وجود اجرای آنها مدت زمان زیادی طول می کشد. به عنوان مثال ، شما می توانید با سایر سازندگان محتوا برای “همجوشی کانال” همکاری کنید ، که در اصل به معنای تبادل فیلم و “افزودن این کانال” پیوندها بین یکدیگر است. یا ، می توانید با ارسال به روزرسانی های کانال ، تیزرهای کوتاه و پیش پرده ها ، محتوای خود را از طریق رسانه های اجتماعی (به طور عمده فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام) تبلیغ کنید. ایجاد یک کانال اختصاصی YouTube نیز ایده خوبی برای تبلیغ محتوای Roku شما است و اگر درست انجام شود می تواند به شما کمک کند جریان ترافیک قابل توجهی ایجاد کنید.
مطالب مرتبط  آیا کسب و کار شما آماده استفاده از تبلیغات LinkedIn است؟

مشاوره عمومی در مورد مدیریت یک برنامه CTV / OTT

  • محققان رفتاری پیشنهاد می کنند که بینندگان CTV تمایل دارند هنگام تماشای محتوای CTV خود از “صفحه نمایش دوم” (عمدتا تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی) استفاده کنند. این روند چند وظیفه ای باعث شد برخی از توسعه دهندگان برنامه Roku بینندگان را ترغیب کنند تا با “صفحه نمایش دوم” خود تعامل کنند تا تجربه مشاهده را افزایش دهند. به عنوان مثال ، این می تواند برای رای گیری تعاملی در جریان پخش برنامه های گفتگو یا به عنوان یک ابزار واقعیت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. به هر ترتیب ، آزمایش با کاربران با افزودن محتوای اضافی به روال معمول مشاهده آنها از طریق صفحه های دوم ، به کسی آسیب نمی رساند.
  • چند بار تماشای یک برنامه از تلویزیون را شروع کرده اید ، اما به یک دلیل یا دلیل دیگر ، می خواهید آن را در جای دیگری به پایان برسانید؟ برای ارائه گزینه های بیشتر به کاربران برای مشاهده محتوای آنها ، برنامه خود را در چندین سیستم عامل CTV راه اندازی کنید. توانایی تعویض سریع بین صفحه ها و محیط ها بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
  • اگر محتوای متنوعی را که برای مخاطبان مختلف در نظر گرفته شده از طریق برنامه خود توزیع می کنید ، ارزش این را دارد که قابلیت قابلیت تغییر حساب را برای دسته بندی آسان محتوا فعال کنید. این امر به ویژه برای خانواده های بزرگ و کسانی که نیاز به کنترل والدین دارند برای جلوگیری از مشاهده محتوای حساس توسط کودکان بسیار مفید است.
  • فراموش نکنید که تماشای محتوای ویدیویی در تلویزیون ، دسک تاپ ، موبایل یا صفحه نمایش رایانه لوحی کاملاً متفاوت است. برنامه هایی که عمدتا در صفحات بزرگتر که چند متر از کاربر فاصله دارند استفاده می شوند ، همیشه متفاوت از تماشای گوشی های هوشمند در دامان هستند. این بدان معنی است که شما باید تفاوت در درک قلم را بخاطر بسپارید ، کیفیت تصویر / نسبت سرعت بارگذاری را بهینه کنید و عناصر کنترل را به طور جداگانه برای هر نوع دستگاه تنظیم کنید.

به طور خلاصه ، دیگر این سوال وجود ندارد که آیا سازندگان محتوا باید کانالهای Roku خود را تنظیم کنند. سوال این است که چگونه این کار را به کارآمدترین روش انجام دهیم. از دیدگاه ما ، کانال های جدید یا کوچک ابتدا باید وظیفه را به متخصصان Allroll اعتماد کنند یا قبل از رسیدن به جریان مناسب ترافیک ، استفاده از گزینه های تبلیغاتی رایگان را در نظر بگیرند. در آن زمان ، زمان مناسب مشارکت با Roku است تا بتوانید بیشترین استفاده را از ابزار تبلیغات خدمات شخصی خود ببرید.

دارندگان کانال برای دستیابی به عملکرد مطلوب باید فعال باشند. یک تن از تکنیک های تبلیغاتی وجود دارد ، از جمله فعالیت های رایگان انجام شده از طریق شبکه های اجتماعی ، ایمیل یا تبلیغات متقابل. اما بدون شک کارآمدترین روش شامل تبلیغات هدفمند است.

پست چگونه می توان کانال خود را در Roku شروع کرد و برجسته شد: یک راهنمای جامع ابتدا در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top