نیازهای مشتریان و رفتار خرید آنها با سرعت بیشتری نسبت به همیشه تغییر می کند. بهینه سازی کمپین های رسانه ای پرداخت شده شما دیگر بخشی از برنامه ریزی های سه ماهه نیست. اکنون چابکی و سازگاری بی سابقه ای برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و رشد ROI بازاریابی شما لازم است.
اگر مشتریان شما جستجوی خود را به صورت آنلاین شروع می کنند و برای انجام معاملات خود مرتباً با شغل شما تماس می گیرند ، اطلاعات انگشت شماری از بهینه سازی تبلیغات را در نوک انگشتان خود دارید که در مکالمات شما با آنها مخفی است. دریابید که چگونه می توانید از نرم افزار ردیابی مکالمه و آنالیز مکالمه استفاده کنید تا به این منبع جدید از داده های شخص اول ضربه بزنید تا عملکرد Google Ads خود را بهینه کنید.
بیشتر بدانید. امروز برای “چگونه می توان ROI تبلیغات Google خود را با ردیابی تماس و تحلیل گفتگو” ، ارائه شده توسط Invoca ثبت نام کنید.
پست چگونه می توان ROI تبلیغات Google خود را با ردیابی تماس و تجزیه و تحلیل مکالمه تقویت کرد ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.