چگونه می توان یک پانل دانش برای نام تجاری خود ، حتی بدون ویکی پدیا دریافت کرد

thumbnail

قابلیت مشاهده در نتایج جستجو می تواند تعیین کند که کاربران از طریق سایت شما کلیک می کنند یا از یک رقیب بازدید می کنند. کسب پانل دانش یکی از راه هایی است که می توانید شانس به نفع شما را یادآوری کنید و به همان اندازه املاک و مستغلات نتیجه جستجو را درخواست کنید که مایل به ارائه Google است. پانل های دانش همچنین می توانند جستجوگرها را با سازمان شما آشنا کرده و آنها را به منابعی که ممکن است به دنبال آنها باشند از قبیل شماره خدمات مشتری ، پروفایل های اجتماعی یا حتی محبوب ترین محصولات شما اشاره کنند.

اگرچه ممکن است راهنمایی غالب ایجاد یک صفحه ویکی پدیا به منظور دستیابی به یک صفحه دانش باشد ، بیش از یک روش وجود دارد. در حالی که این راهنما در درجه اول به گوگل ارجاع می دهد ، این پیشنهادات به طور کلی در صفحه های دانش در نتایج جستجوی بینگ نیز اعمال می شود.

پانل دانش چیست؟

پانل های دانش ، جعبه اطلاعات است که هنگام جستجو کاربر برای یک موجودیت (که می تواند یک شخص ، مکان ، سازمان ، رویداد و غیره باشد) که در نمودار دانش Google است ، Google نمایش می دهد.

نمودار دانش (دانش نمودار) در ماه می 2012 راه اندازی شد ، سیستمی است که برای درک حقایق در مورد موجودات و روابط بین موجودات طراحی شده است. برای قدرتمندسازی پانل های دانش و همچنین نتایج جستجوی سنتی استفاده می شود.

نمودار دانش از منابع مختلفی اطلاعات کسب می کند. ویکی پدیا متداولترین منبع در پانل های دانش است. هنگامی که اطلاعات منبع تغییر می کنند ، پانل های دانش به صورت خودکار به روز می شوند.

نوع اطلاعات نمایش داده شده در یک صفحه دانش می تواند متفاوت باشد. در اینجا مثالی از آنچه به طور معمول در رایانه های شخصی و موبایل به نظر می رسد آمده است:

پانل دانش دسک تاپ مایکروسافت (سمت چپ) و آن پانل دانش موبایل (سمت راست) است.

SEO از داشتن پانل دانش سود می برد

“شما یک بیلبورد دارید. . . تونی ادوارد ، مدیر در Tinuiti ، به موتور جستجوگر زمین گفت: “شما شامل آرم شما ، نشانی اینترنتی وب سایت ، اطلاعات مربوط به شغل خود یا اگر شخصی هستید ، هستید” هستید. واقعاً به افراد کمک می کند تا با برند شما آشنا شوند. “

“به محض مشاهده یك صفحه دانش [on a brand search]جیسون بارنارد ، که خود را “نام تجاری SERP” در Kalicube توصیف می کند ، گفت: “آنها معتبر هستند”.

اعتباری که مخاطبان با صفحات دانش مرتبط هستند ممکن است نتیجه شرط باشد. “بخت و اقبال 500 شرکت تقریباً به طور خودکار دریافت می کنند [a Knowledge Panel] زیرا آنها پوشش بسیار زیادی دارند. بنابراین ، اگر مصرف کنندگان آموزش ببینند که و. . . آنها آن را نمی بینند [when they search for a smaller business]ادوارد گفت: “ممکن است سطح اطمینان وجود داشته باشد.”

آنها کمک می کنند تا سازمان شما در نتایج جستجو متمایز شود و می تواند کاربران را به سمت سایت شما راهنمایی کند (و از نتایج جستجوی رقابتی یا تبلیغات دیگری که برای شرایط نام تجاری شما نشان می دهد).

پانل های دانش همچنین بینشی در مورد چگونگی درک برند شما از برند به عنوان یک نهاد ارائه می دهد.

“اگر [Google] صنعت اشتباهی دارد ، شما فوراً می توانید آن را ببینید. . . و اقدامات اصلاحی را انجام دهید. ”

نقل قول های موجود در پانل های دانش (هم شما و هم رقبای شما) برخی از منابعی را که گوگل به آن اعتماد دارد فاش می کند ، و اشخاص وابسته ای که در قسمت “افراد نیز جستجو می کنند” را در پایین صفحه دانش نشان می دهند ، می توانید نگاهی اجمالی به بارنارد گفت ، جایی که Google شما را در نمودار دانش قرار می دهد.

پیوندهای اجتماعی درون صفحه دانش شما می توانند کاربران را به حسابهای اجتماعی شما نشان دهند.

و ، داشتن یک پانل دانش دارای مزایای خاص صنعت است. به عنوان مثال ، پنل دانش REI یک چرخ فلک از محبوب ترین محصولات خود را نشان می دهد ، در حالی که مجله نیویورک تایمزپانل دارای بخش “جوایز” و “می نویسد درباره” است.

چگونه ادعای پنل دانش خود کنید

اگر یک پنل دانش برای نام تجاری شما از قبل ظاهر می شود وقتی کاربران به جستجوی کلمات کلیدی برند شما می پردازند ، می توانید با کلیک بر روی دکمه “ادعای این صفحه دانش” که در انتهای پانل قرار دارد ، پنل را ادعا کنید.

دکمه “ادعای این صفحه دانش” را ، همانطور که در پایین پنل های دانش ناشناس مشاهده می شود ، نشان می دهد.

جزئیات بیشتر در مورد نحوه تکمیل فرایند را می توان در مقاله ما یافت نمودار دانش خود را ادعا کنید: در اینجا چگونه است.

چه می شود اگر پنل دانش برای نام تجاری من نمایش ندهد؟

اگر هیچ پانل دانش برای اصطلاحات برند شما ظاهر نمی شود ، به این معنی است که تجارت شما هنوز به اطلاعات مهمی از اطلاعات قابل اعتماد برای Google برای نمایش پانل دانش منجر نشده است.

API جستجوی نمودار دانش Google می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا ببینید Google چگونه نام تجاری شما (یا مارک رقیب شما) را به عنوان یک نهاد مشاهده می کند.

سازمان های متعددی ، از جمله Kalicube Barnard ، جستجوی نمودار دانش را از طریق وب سایت های خودشان در دسترس قرار می دهند.

برای به دست آوردن یک پانل دانش برای نشان دادن نام تجاری خود ، باید حضور خود را در نمودار دانش گسترش دهید. یکی از راه های انجام این کار ، ایجاد حضور در سیستم عامل ها و سایت هایی است که گوگل معمولاً از آن در پانل های دانش استفاده می کند – ویکی پدیا ، لینکدین ، ​​Crunchbase ، رویترز و بلومبرگ تنها چند نمونه هستند. داشتن صفحه در این سیستم عامل ها و دریافت ذکر از سایت های معتبر یا انتشارات می تواند به “آموزش” Google در مورد برند شما کمک کند و شما را به سمت توده مهم و ضروری برای ایجاد یک صفحه دانش سوق دهد.

مطالب مرتبط  بعدی در MarTech Live: اتوماسیون بازاریابی در کجای Martech Stack شما قرار می گیرد؟

استفاده از ویکی پدیا برای ورود به نمودار دانش

به گفته Kalicube ، بیش از 50 درصد استنادها در پانل های دانش برای شرکت های آمریکایی به ویکی پدیا منتسب می شود. در حالی که داشتن صفحه ویکی پدیا شانس شما برای به دست آوردن یک صفحه دانش را به شدت افزایش می دهد ، برای به دست آوردن پانل دانش نیازی به داشتن صفحه ویکی پدیا ندارید.

قوانین ویکی پدیا در دستورالعمل های ویکی پدیا آمده است که “نوشتن مقاله در مورد خود یا سازمان شما تضاد منافع ایجاد می کند ، و چنین مقالات اغلب حتی اگر اندکی نامناسب حذف شوند”. هرگونه روابط خارجی ، از جمله آژانس ایجاد صفحه ویکی پدیا به نمایندگی از مشتری ، تضاد منافع محسوب می شود.

حتی بدون تضاد منافع ، سازمان ها باید دستورالعمل های قابل توجه ویکی پدیا را رعایت کنند ، که می گوید: “یک شرکت ، شرکت ، سازمان ، گروه ، محصول یا خدمات قابل توجه است اگر در چندین منبع ثانویه قابل اعتماد که مستقل است ، دارای پوشش قابل توجهی باشد. از موضوع. “

جدول ویکی پدیا برای ارزیابی پنج مؤلفه ای که منبع ثانویه قابل اطمینان را تشکیل می دهند.

منابعی که برای نشان دادن قابل توجه بودن استفاده می شود باید هر پنج معیار ارائه شده در بالا را رعایت کند ، در غیر اینصورت ویراستاران ویکی پدیا ممکن است منبع را ناکافی بدانند ، و این باعث می شود سازمان شما برای یک مقاله واجد شرایط نباشد. اگر سازمان شما به اندازه کافی برای مقاله خود قابل توجه است ، می توانید با ارسال منابع و درخواست یک ویراستار مستقل از ایجاد تضاد منافع جلوگیری کنید.

برخی از آنها با تبدیل شدن به کاربران خودکار تأیید شده ، می توانند مقالات ویکی پدیا را برای مشتری یا سازمان خودشان ایجاد کنند. کاربران تأیید شده تأیید شده می توانند مقالاتی را ایجاد کنند ، اما برای دستیابی به این وضعیت شما باید از طریق برخی حلقه ها پرش کنید: اگر حداقل چهار روز قدمت داشته باشند ، حساب های “تأیید شده” در نظر گرفته می شوند و حداقل 10 ویرایش را به دائرالمعارف انجام داده اند. اگر می توانید یک کاربر تأیید شده خود باشید ، می توانید با تأمین منابع تأیید اعتبار و چسباندن به دستورالعملهای ایجاد صفحه ویکی پدیا ، احتمال تأیید صفحه خود را افزایش دهید.

تمام تخم مرغهای خود را در یک سبد نگذارید. علاوه بر این که عدم امکان جستجوی نام تجاری خود را دارید یا رد نمی شوید ، تمرکز نزدیک بر ویکی پدیا برای هدایت تلاش های پنل دانش شما می تواند منجر به حضور شما در نمودار دانش به مقاله ویکی پدیا شود.

اگر مقاله ویکی پدیا شما حذف شد ، این امکان وجود دارد که پانل دانش شما نیز از بین برود ، می گویند بارنارد و ادوارد.

بارنارد گفت: “من گفتن كه” دسترسی به نمودار دانش بسیار آسانتر از آن است كه وارد ویكی پیمان شوید ، “من می گویم ، بارنارد می گوید ،” اگر قابل توجه نیستید نمی توانید به ویکی پدیا اعتماد کنید. ”

در بخشهای بعدی روشهای دیگری برای گسترش ورودی دانش دانش شما بحث خواهد شد. در صورت امکان ، شما باید از تمام این روش ها ، از جمله دنبال کردن مقاله ویکی پدیا خود ، استفاده کنید تا احتمال به دست آوردن پانل دانش افزایش یابد.

راه های دیگر به نمودار دانش

سایت شما. بارنارد گفت: “سایت شما منبع اطلاعاتی در مورد خودتان است ،” شما باید Schema را در سایت خود قرار دهید ، باید آن را تمیز ، صحیح و Google کنید تا همه شواهد تأیید کننده را در جهت همه شواهد تأیید کننده قرار دهد. می گویند. ”

وی افزود: “اگر به مرور زمان ، شما حقیقت و صحت داشته باشید ، گوگل تمایل دارد بیشتر و بیشتر به شما اعتماد کند.”

سایت شما باید شامل بخش مفصلی “درباره ما” باشد که توضیح می دهد شما چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و مدیران سطح C خود را معرفی می کنید ، با پیوندهایی از نشریات مربوطه که ادعاهای شما را تأیید می کند.

سازمان شمای در آرم ، پروفایل های اجتماعی و سایر اطلاعات مربوط به شما پیوند می زند.

ادوارد همچنین توصیه می کند صفحات ویکی پدیا (بیشتر در مورد زیر) و ویکی پدیا را با استفاده از خاصیت داده ساختاری SameAs مشخص کنید. این به موتورهای جستجو می گوید که سازمان شما همان URL هایی است که در آن خاصیت به آن اشاره شده است.

Barnard پیشنهاد می کند تا با استفاده از داده های ساخت یافته در سایت شما و یا داده های ساختاری شده ، از آنچه او “تخته های فنر” می نامد ، استفاده کند تا موتورهای جستجو را در مورد رابطه بین برند شما و سایر نهادها آگاه سازد.

وی گفت: “شرکت های دیگر ، مردم ، کتاب ها ، رویدادها -” تخته سنگ “هر موجودیتی است که در حال حاضر در نمودار دانش است که شما با آن رابطه قوی یا جدید دارید.”

تجسم داده های ساختاری Barnard برای اتصال چندین نهاد برای نمودار دانش استفاده شده است.

در مثال بالا ، بارنارد برای اتصال پادکست ، میهمان خود و خودش ، اپیزود پادکست خود را با رویداد Schema مشخص کرد تا داده های نمودار دانش را بر روی اشخاص ذکر شده گسترش دهد.

مطالب مرتبط  بینگ ارسال URL ، مسدود کردن URL و کنترل خزیدن را به ابزارهای جدید وب مستر مهاجرت می کند

Wikidata Wikidata مخزنی از داده های ساخت یافته است که پروژه های ویکی مدیا را تغذیه می کند (مانند ویکی پدیا) و با دسترسی به مجوز دامنه عمومی در دسترس همه قرار دارد. در سال 2015 ، گوگل Freebase را مخفی کرد ، مخزن منبع باز که در آن زمان به توانمندسازی نمودار دانش کمک کرده و داده های خود را به Wikidata منتقل می کند.

ایجاد یک ورودی Wikidata یک فرایند ساده تر از ایجاد مقاله ویکی پدیا است ، اما هنوز دستورالعمل های قابل توجه وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

بانکهای اطلاعاتی تجارت سایتهایی مانند LinkedIn و Crunchbase در پانل های دانش نیز ذکر شده است. ایجاد حضور در این سیستم عامل ها ساده است ، اما حفظ اطلاعات به روز و مداوم هنوز مهم است.

از آنجا که این سایتها به مارک ها اجازه می دهند تا صفحات خود را ویرایش کنند ، اطلاعات آنها ممکن است به نمودار دانش اضافه شود ، اما ، بدون اینکه منابع بیشتری برای اثبات آن اطلاعات ارائه دهند ، بعید است که آنها بتوانند یک پانل دانش را ضمانت کنند.

بارنارد گفت: “اگر به Crunchbase ، LinkedIn و سایت شخصی خود اعتماد داشتید ، بدیهی است که شما اطلاعات شخصی خود را تأیید می کنید ، و خیلی دور نمی شوند.”

شخص ثالث ذکر می کند. “گوگل از ویکی پدیا به شدت هدایت می شد ، اما ما دیده ایم که نمودارهای دانش فقط از سایتهای با اقتدار بالا کشیده می شوند.” ادوارد گفت ، با اشاره به اینکه ، اگرچه این اکثر موارد نیست ، “ما مواردی را دیدیم که دانش دانش ظاهر می شود ، اما شرکت دارای صفحه ویکی پدیا نیست ، به این معنی که آنها در سایت های شخص ثالث دارای اشاره های قوی بودند. “

سایتهایی که انتشار مطبوعات را به صورت گسترده منتشر می کنند مسیری آسانتر برای طی کردن است ، اما آنها به طور معمول فاقد اقتدار هستند و همانطور که در انتشارات معتبر در صنعت شما ذکر شده است ، به اندازه تلاش های صفحه دانش شما انجام نمی دهند.

صحبت در کنفرانس های صنعت و نوشتن برای نشریات در صنعت می تواند شما را در سایت های شخص ثالث نیز ذکر کند ، این به شما کمک می کند تا ادعاهایی را که قبلاً در سایت شخصی خود ایجاد کرده اید پشتیبان بگیرید.

مشخصات GMB ادوارد گفت: “انتظار ندارید كه صفحه دانش محلی به طور كلی ظاهر شود ، زیرا این امر محلی است ، اما ممكن است بر روی صفحه نمایش دانش با مارك بزرگتر كه به صورت جهانی ظاهر می شود ، تأثیر بگذارد.”

راه‌اندازی نمایه Google برای کسب و کار من در این زمینه جایگاهی در نمودار دانش خواهد گرفت و یک صفحه دانش محلی را برای شما فراهم می کند. اگرچه هیچ جا به اندازه صفحه ویکی پدیا قابل توجهی نیست ، اما می تواند شما را در جهت درست سوق دهد.

پانل های دانش بنیان را برای منابع بیشتر بررسی کنید. بینگ منابع داده را در پایین پانل های دانش خود ، همانطور که در زیر آورده شده است ، لیست می کند.

پاورقی صفحات دانش بینگ بینگ به کاربران می گوید از چه منبع داده ای برای جمع آوری پانل دانش استفاده شده است.

می توانید پانل های دانش بنیان سایر نهادهای موجود در بخش خود را ارزیابی کنید تا ببینید چه منابعی از نمودار دانش بینگ اطلاع دارند. این به شما امکان می دهد تا در جهت ایجاد حضور خود در آن منابع تلاش کنید و اگر Google از این منابع نیز استفاده می کند ، می توانید ورود دانش دانش خود را در هر دو موتور جستجو تقویت کنید.

برای موفقیت طولانی مدت از نمودار دانش تغذیه کنید

هنگامی که یک صفحه دانش را بدست آوردید و / یا ادعا کردید ، Google اطلاعات بیشتری را که در درون آن قرار دارد کنترل بیشتری به شما ارائه می دهد.

با این حال ، برای اطمینان از صحت پانل دانش شما به نگهداری منظم نیاز است. شناخته شده است که گوگل می تواند اطلاعات را در پانل های دانش بر اساس منابعی که از نمودار دانش تغذیه می کنند ، تغییر دهد.

بازخورد (از طریق پیوند “بازخورد خاکستری” در پایین صفحه دانش) می تواند وضعیت را اصلاح کند ، اما “حتی اگر انسان آن را تغییر دهد ، اگر سردرگمی در آنجا وجود داشته باشد. . . این ماشین احتمالاً فقط آن را به عقب برگرداند. ” به جای پرداختن به علائم ، با شناسایی منبع و تماس با آنها برای اصلاح اطلاعات ، به ریشه مشکل بروید.

“Google به دنبال حقایق است. . . و اگر این را بخاطر بسپارید ، می خواهید مانند Google كه فرزند خود را آموزش می دهید ، به Google آموزش دهید ، “و اگر من كودك را تربیت می كنم ، باید آن را به زبانی كه آن را می فهمد ، به فرمت آگاه كنم. می تواند هضم شود و سپس توسط چندین منبع دیگر که به آن اعتماد دارد تأیید شود. “

The post چگونه می توان یک پنل دانش برای نام تجاری خود بدست آورد ، حتی بدون ویکی پدیا برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top