چگونه می توان جستجوی نیروی محرکه در این “نرمال جدید”

thumbnail

همانطور که بازاریاب ها با پاسخگویی به رفتارهای متغیر مصرف کننده و خواسته های جدید بازار سازگار می شوند ، جستجو نقش مهمی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. تبلیغات جستجوی پولی همیشه مانع عملکرد در رکودهای اقتصادی بوده است. مارک هایی که در زمان های چالش برانگیز به طور موثر در جستجو سرمایه گذاری می کنند ، موقعیت بهتری دارند تا سهم بازار را افزایش دهند ، در دسته های جدید گسترش یافته و وارد بازارهای جدید شوند.

مطالب مرتبط  فروشگاه های فیس بوک: بعد از پخش مستقیم با Live Engine Land

سردبیر موتور جستجوگر زمین ، جینی ماروین ، و مدیر بازاریابی Adthena ، اشلی فلچر ، در مورد چگونگی ادامه جستجو برای حفظ وضعیت MVP در “حالت عادی” امروز و چگونگی استفاده از جستجو برای آگاهی از استراتژی بازاریابی گسترده تر سازمان خود تا سال 2021 بحث خواهند کرد.

این وبینار را از دست ندهید! ثبت نام امروز برای “چگونه می توان نیروی محرکه را در این” عادی جدید “جستجو کرد ،” ارائه شده توسط Adthena.

مطالب مرتبط  با "برنامه آزمایشی جدید" ، Google دوباره تبلیغات را در پروفایل های محلی کسب و کار آزمایش می کند

پست چگونه می توان جستجوی نیروی محرکه در این “نرمال جدید” برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top