چگونه می توان از یک پیشنهاد SEO برنده استفاده کرد و از سکوت کردن “نه” جلوگیری کرد

thumbnail

بیایید یک داستان معمولی در مورد چگونگی عملکرد فرآیند گودبرداری بگیریم. سارا ، مدیر عامل یک آژانس جستجوگرها موفق ، از طریق یک دوست مشترک به مدیرعامل یک شرکت موفق تجارت الکترونیکی دیگر معرفی می شود.

او تیم خود را تجمع می کند و از طرف زوم با مشتری ملاقات می کند. آنها مکالمه فوق العاده ای دارند و هردو از شروع همکاری مشترک بسیار هیجان زده هستند.

سرشار از خوش بینی ، سارا بهترین همکاران خود را به طرح پیشنهادی روشنگری سئو اختصاص می دهد. آنها رقبا را تجزیه و تحلیل می کنند ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام می دهند ، از فرصت ارگانیک استفاده می کنند و یک استراتژی منحصر به فرد در مورد چگونگی دستیابی به نتایج چشمگیر شکل می دهند.

روز ارائه فرا می رسد ، و تیم تجارت الکترونیک دور هم جمع می شوند و مرتباً با هر اسلاید گره می زنند. در پایان آن ، همه احساس عالی می کنند. سارا هیجان زده است.

چک کردن ایمیل ها متضرر شدن برای سارا نبود. او به سرعت همه آنها را اسکن کرد و به دنبال تأیید شروع پروژه است.

او تقریباً دو هفته این کار را انجام می دهد و با هر روز ، اعتماد به نفس او کاهش می یابد. هیچ پاسخی از مشتری بالقوه در دست نیست.

پیگیری بی نتیجه است. چه چیزی می تواند از او بپرسد؟ چرا نمی خواهند کمپین سئو را دنبال کنند یا نه؟ با این “خاموش” خیر؟

دانستن اینکه چه چیزی باعث عدم تمایل مشتریان می شود

اگر چند مشتری را قبلاً اسیر کرده اید ، احتمالاً وضعیت مشابهی را تجربه کرده اید. این احساس یک پیروزی است اما ارتباطات به تعویق می افتد. مشخص نیست که آیا شما باید پیگیری کنید یا نه. و حتی اگر پیگیری می کردید ، چه می پرسید؟

آنها نگرانی خاصی را مطرح نکرده اند و یا صریحاً این پیشنهاد را رد نکرده اند. باید چیزی باشد که در وهله اول آنها را به آژانس شما منتقل کند.

آنها زمان برگزاری جلسات را سرمایه گذاری کرده اند و حتی ممکن است حساب تحلیلی خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین تاکنون اشاره ای به اعتماد سازی وجود دارد.

اگر این معضل از آنها ناشی شود که اعتماد به نفس مبتنی بر «احساس روده» در جلسات ایجاد می کنند ، اما فاقد دانش کافی برای قضاوت در مورد نتایج پیش بینی شده در پایان هستند یا خیر.

آنها می خواهند مطمئن شوند که بهترین تصمیم منطقی را می گیرند – اما نمی توانند.

توضیح استدلال در هر نقطه از داده ها و عمل ، و استدلال از اصول اول ، باید جای کمتری برای تردید و بیشتر برای تفکر انتقادی بگذارد.

بیایید مراحلی را که می تواند به یک پیشنهاد SEO بپیوندد و چگونگی ایجاد شفافیت و انتقال اعتماد با استفاده از داده های گرانول در طول مسیر ، بررسی کنیم.

چه چیزی به یک پیشنهاد SEO می رود؟


1. درک عمیقی از صنعت نشان دهید

تحقیقات کلید واژه تحقیقات کلمات کلیدی اولین قدم برای بهتر شناختن مشتری و صنعت آنها است.

کل کیفیت زمین بستگی به انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قادر به توضیح اصول تصمیم خود دارد.

همراه با تخصص شما در انتخاب دقیق مواردی که می دانید برای بهینه سازی با ارزش هستند ، شما در حال ساخت نمونه کارها برای کلمات کلیدی هستید. اما این ممکن است برای مشتری شما چالش برانگیز باشد.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

بعضی اوقات ، صاحبان مشاغل روش دیگری برای توصیف تجارت خود دارند. بنابراین آنها می توانند برای هر عبارت دیگری که می خواهند مارک تجاری آنها با آنها ارتباط داشته باشد ، نمایش داده شوند.

شما می توانید با توصیف این دلیل که منطقی نیست برای بهبود نمایش داده برای سؤالاتی که کلمات کلیدی پیمایشی هستند و پیوندهای سایت را ایجاد می کنند ، به مشتری خود کمک کنید تا روی عادتهای جستجوی کاربران نهایی تمرکز کند. در ادامه ، برای درک بیشتر چرا پیگیری می کنید که چرا گروههایی را که همان نتایج جستجو را تنظیم کرده اند و بخشی از همان موضوع هستند ، گروه بندی کرده اید.

بررسی اجمالی رقبا. مشتریان ممکن است بدون توجه به دیدگاه ارگانیک خود ، از سایر شرکتها که اقدام به فروش خدمات و محصولات مشابه می کنند ، در نظر بگیرند. آنها حتی ممکن است مخالف باشند که یک وب سایت یا شرکتی خاص در صنعت آنها است ، اما شما داده های جانبی خود را در اختیار دارید. شما فقط شرکت هایی را انتخاب کرده اید که بیشترین برداشت را برای گروه انتخاب شده از کلمات کلیدی دریافت می کنند – و با جستجو در Google به راحتی قابل تأیید هستند.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

نمرات دید متفاوت ، صحنه را برای فرصت چه می کند. گرچه غیرممکن است پیش بینی آینده را حفظ کند ، اما نتایج کنونی دقیق است.

مطالب مرتبط  3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند

اگر یک رقیب قبلاً به موفقیت دست یافته باشد ، نشان می دهد که یک فرصت اساسی وجود دارد.

2. عملکرد تقسیم فعلی SEO را با تقسیم ترافیک ارگانیک بر اساس نام تجاری و غیر برند تنظیم کنید

نتیجه سئو افزایش ترافیک ارگانیک است. این باعث می شود بسیاری از افراد هر زمان که بخواهند عملکرد سئو را اندازه بگیرند به سمت ترافیک ارگانیک روی بیایند.

تعداد کل ترافیک ارگانیک شامل بازدیدهای ارگانیک و غیر مارک های غیر مارک است. با این وجود ، تنها ترافیک غیر مارک است که به بهینه سازی موتور جستجو به آن وابسته است و به آن وابسته است.

ممکن است مشتری شما بطور شهودی این موضوع را درک کند ، اما ابزار لازم برای مطالعه داده ها را ندارد. اگر این دو را تقسیم کنید ، فرایند ارزیابی را روی سئو متمرکز می کنید. این همچنین نشان می دهد که شما برای فعالیتهای بازاریابی که قبلاً انجام شده بود ، اعتبار نمی گیرید ، بنابراین ترس دیگری را حذف می کند که می تواند مشتری را مشکوک کند.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

به علاوه ، این ممکن است اولین باری باشد که مشتری می تواند انگشت خود را در این باره نشان دهد که مارک تجاری آنها چه میزان درآمد خود را به همراه دارد ، سوالی که احتمالاً مدتها با آن دست و پنجه نرم کرده اند.

3. پیش بینی واقع گرایانه ای ارائه دهید که قابل درک و تأیید باشد

برآورد تأثیر از نظر کلیک و تبدیل به جای رتبه بندی

از دید مشتری ، همه پیشرفتهای در مشاهده فقط یک هدف نهایی دارند – افزایش عملکرد تجاری آنها.

کلیک ، معاملات تجارت الکترونیکی یا اهداف راهی هستند که مشاغل از آنها پیگیری می کنند. با انتقال رتبه های بهتر به کلیک و تبدیل ، کمپین SEO را به واقعیت اداره یک تجارت گره می زنید.

رمزگشایی تأثیر تغییر رتبه در کلیک و تبدیل می تواند در ابتدا به عنوان یک فرمول ساده برای مشتری به نظر برسد.

با این وجود ، با در نظر گرفتن حجم جستجو ، روند سال به سال که بر داده های گذشته تأثیر می گذارد و CTR های در حال تغییر پویا ، کار و اندیشه زیادی نشان می دهید.

برای انجام این کار ، شما باید به یک لایه پایین تر نیز دسترسی پیدا کنید – نحوه نمایش نتایج برای هر کلمه کلیدی Google و چگونگی تأثیر تغییرات در ویژگی های جستجو بر نرخ کلیک از طریق آن.

نه تنها این ، بلکه ظهور تلفن همراه قطعات بیشتری را نیز به این معما می بخشد.

“ده پیوند آبی” به نفع ترکیبی از ویژگیهای جستجو و نتایج ارگانیک کاهش یافته است. به عنوان مثال ، جستجوی “هتل ها در پاریس” ویجت هتل و حداقل دو تبلیغ را در Google ایجاد می کند. رسیدن به اولین نتیجه ارگانیک بیش از سه پیمایش کامل طول می کشد.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

با استفاده از یک مدل CTR متغیر برای هر SERP ، شما این امکان را از دست می دهید که این روش را می توان به عنوان بیش از اندازه در نظر گرفت و مشتری را در معرض پیچیدگی های بهینه سازی ارگانیک مدرن قرار داد.

با افزودن نوسانات ماهانه در حجم جستجو و روند سالیانه ، بلوک های ساختمان را برای یک پیش بینی جامع داده محور تنظیم می کنید.

نحوه عملکرد ترافیک آنها را با و بدون تبلیغات SEO جستجو کنید

مگر اینکه مشتریان شما وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده باشند ، آنها در حال حاضر در موتورهای جستجو قرار می گیرند.

با رفتن به مایل اضافی و برای اولین بار ایجاد و ارائه یک پیش بینی بر اساس ترافیک فعلی آنها و روندهای جستجو که ممکن است روی آنها تأثیر بگذارد ، شما پایه و اساس شفافیت و فرضیات به راحتی قابل تحقیق را تعیین می کنید.

با برجسته کردن تفاوت بین ترافیک موجود ، پیش بینی شده و اضافی و تبدیل ها ، یک قطعه شک و تردید را حذف می کنید – اگر با برنامه SEO نتوانم از پس آن بروم ، چه اتفاقی می افتد؟

انتظارات را تنظیم کرده و سئو را با پیش بینی کسب و کار مشتری هماهنگ کنید

در حالی که برخی از مشتریان می دانند که SEO بیشتر از دو سرعت یک ماراتن است ، برای برخی دیگر ، این می تواند اولین تلاش آنها برای تلاش برای بهبود دید باشد.

با تأیید اینکه ماههای اول تأثیر کمتری خواهد داشت اما با پیشرفت کمپین انتخاب می شود ، شما از همان ابتدا شفاف هستید.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

پیش بینی دوازده ماهه به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند پیش بینی فروش خود را انجام دهند و آنها را در بالای فرصت SEO جای دهند.

آنها به جای برخورداری از SEO به عنوان یک تاکتیک مستقل ، اکنون می توانند این کمپین را به عنوان یک فعالیت اساسی در کارهای روزمره خود تصور کنند.

مطالب مرتبط  Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند - آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟

از جمله فصلی امکان برنامه ریزی بهتر موجودی را فراهم می کند و یک بار دیگر ثابت می کند که شما به موفقیت بلند مدت آنها متعهد هستید.

آنها همچنین می توانند در مورد عادات مصرف کنندگان بیاموزند و شاید ، در آینده حتی در تصمیم گیری در مورد کسب و کار حتی بیشتر به اطلاعات جستجو اعتماد کنند.

4- بودجه سئو را با معادل PPC مقایسه کنید

آیا کمپین سئو ارزش آن را دارد؟ این سؤال ممکن است هنگام تصمیم گیری نهایی ذهن شخص را پشت سر بگذارد.

با آوردن یک منبع حقیقت خارجی در قالب چقدر هزینه اجرای یک کمپین جستجو پولی در سبد کلمات کلیدی دقیق ، شما برجسته می کنید که چقدر ارزش دارد که سایر شرکتها بتوانند اولین نتایج را بدست آورند.

این اجازه می دهد تا مشتری تحقیقات مستقل خود را انجام داده و اعتماد بیشتری به نتیجه پیش بینی شده داشته باشد. نه تنها این ، بلکه آنها اکنون برای قیمت گذاری شما نیز دارای یک نقطه مرجع هستند.

5- با بحث در مورد ردیابی عملکرد ، شفافیت را بیان کنید

از آنجایی که اکنون در قسمت داخلی و خارج از پیش بینی حرکت کرده اید ، هنوز یک چیز دیگر وجود دارد که ممکن است مشتری را در یک حلقه گیر کند.

آیا آنها می توانند در هنگام تحویل به آژانس شما اعتماد کنند؟ آیا آنها می توانند پیشرفت خود را بررسی کنند؟

آنها نمی توانند فقط حساب آنالیز خود را بارگذاری کرده و تأثیر آن را ببینند – نتایج ترکیبی از کلمات کلیدی مارک دار و نام تجاری نیست.

شما می توانید توضیح مفصلی در مورد چگونگی عملکرد گزارشگری در رابطه با هدف تعیین شده و آنچه در معیارهایی وجود دارد که دید آنها را توصیف می کند ارائه دهید.

پیشنهادات SEO: چالش خاص آنها و چگونگی جلوگیری از خاموش شدن شماره

قدم گذاشتن آن با قدم جلوتر و شامل هدف در قرارداد می تواند هرگونه ترسی را که هنوز در آنها وجود دارد برطرف کند.

جسورانه است ، اما آیا ارزش آن را ندارد که کارهای روزانه آژانس خود را با نتایج مشتری خود مطابقت دهید؟

چگونه به مشتریان خود کمک کنیم تا به جای سکوت ‘نه’ با صدای بلند ‘بله’ بگویند

شک و تردیدهایی را که می تواند در ذهن آنها ایجاد شود با توضیح هر فرضیه و پشتیبان گیری از آن با شواهد از بین ببرید ، موارد زیر را انجام دهید:

  • درک عمیقی از صنعت نشان دهید.
  • با تقسیم ترافیک نام تجاری و غیر برندی ، واقعیت را در عملکرد فعلی سئو آنها تعیین کنید.
  • پیش بینی واقع گرایانه ای ارائه دهید که قابل درک و تأیید باشد.
  • بودجه سئو را با PPC معادل آن مقایسه کنید.
  • شفاف سازی را با بحث در مورد ردیابی عملکرد بررسی کنید.

عبور دقیق از همه این مراحل دشوار است. ما آن را دریافت می کنیم. به همین دلیل ما نسخه جدیدی از ماژول پیش بینی سئو برنده “جوایز جستجو” را راه اندازی کرده ایم.

این به شما کمک می کند تا در طول هر یک از این اقدامات ، به جز یک عمل انجام دهید پاتوق دریافتی بعد از جشن 10مین بسته بسته معامله خود در یک ماه.

روش پیش بینی ما بیش از چهار سال است که توسط صدها مشتری برای تعیین اهداف واقع بینانه و بهبود نقاط آنها با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل ما یک قدم جلوتر رفتیم.

ما یک سازنده پیشنهادی سئو ایجاد کردیم که داده های SEOmonitor را با سادگی Google Slides می سازد و نمونه هایی از دنیای واقعی را از دیگر آژانس های جستجوگرها در سراسر جهان در یک رابط بصری و کشویی ارائه می دهد.

اما این تنها بخشی از کاری است که ما انجام می دهیم. ما SEOmonitor را برای کمک به شما در دستیابی ، مدیریت و حفظ مشتریان بیشتر آژانس خود طراحی کرده ایم.

به ما و صدها مشتری آژانس سئو بپیوندید تا در زمینه ایجاد شفافیت و اندازه گیری بیشتر در صنعت سئو شرکت کنند. برای آزمایشی اینجا کلیک کنید که از شما درخواست کارت اعتباری نمی کند ، اما دسترسی کامل به این سیستم عامل را به شما می دهد.

نکته برتر: نحوه پیگیری بدون بی حوصلگی

به جای اینکه فقط از مشتریان شلوغ بپرسید که آیا آنها وقت داشتند پیشنهاد شما را بررسی کنند ، چرا کمی وقت نگذارید تا از منظر موجود در صنعت ارگانیک خود بگذرید و به دنبال تغییرات مهمی باشید که حتی ممکن است از آنها آگاهی نداشته باشید – اما!

با استفاده از سیگنال ، می توانید به راحتی آن بینش هایی را که می تواند به شما کمک کند دوباره مکالمه را با مشتریان بی قید خود باز کنید.

The post How to make a پیشنهادی برنده SEO و جلوگیری از سکوت “نه” برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top