چگونه می توان از گزینه های جدید هدفگذاری شرکت LinkedIn Ads برای تقویت نسل سرب B2B استفاده کرد

thumbnail

هیچ راز نیست که هدف قرار دادن آگهی LinkedIn برای B2B بهترین نتیجه در آنجا است و فقط کمی شیرین تر شده است. هفته گذشته ، LinkedIn دو شکل جدید از هدفگذاری شرکت منتشر کرد ، و آنها از طریق آن به محاکمه نمی روند – هر دو عالی هستند و برای حساب های ما مفید خواهند بود.

انواع جدید هدف گذاری آگهی ، دسته بندی شرکت و نرخ رشد شرکت است.

دسته شرکت

دسته بندی شرکت در تبلیغات LinkedIn یک لیست سرپرستی از Forbes ، Fortune و LinkedIn است. فوربس و فورچون لیست های خود را به صورت عمومی منتشر می کنند ، و این برای کسی که در LinkedIn آسان است می تواند لیست را به راحتی در لیست مخاطبان مطابق جمع کند و در اختیار هر تبلیغ کننده ای قرار دهد. بدیهی است که نسخه های LinkedIn از آنجا که تولید داخلی می شوند ، کاملاً ساده هستند.

این لیست در حال حاضر کمی محدود است ، اما LinkedIn می تواند در آینده به تقویت آن ادامه دهد. به عنوان مثال ، بسیار عالی خواهد بود که دارای Inc. 5000 ، لیست های S&P 500 و غیره باشید.

اگر نماد سؤال از نوع هدف را برای سرنخ چگونگی عملکرد هدف قرار دهید ، LinkedIn می گوید:

“به اعضای خود بر اساس طبقه بندی شرکت خود دسترسی پیدا کنید. دسته بندی شرکت ها بر اساس نشریات و لیست های صنعت تعریف می شوند که شرکت ها را به بخش های خاصی از بازار گروه بندی می کنند. “

گزینه هایی که در این جنبه هدف گذاری پیدا خواهید کرد عبارتند از:

  • نوآورانه ترین شرکت های جهان Forbes
  • Fortune 100 شرکت در حال رشد سریع (در سراسر جهان)
  • Fortune 500 (ایالات متحده)
  • Fortune Global 500 (در سراسر جهان)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (استرالیا)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینک شده (برزیل)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (کانادا)
  • شرکت های برتر ویراستاران اخبار لینکدین (چین)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (فرانسه)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (آلمان)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (هند)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (ژاپن)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینک شده (مکزیک)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (انگلستان)
  • شرکتهای برتر ویراستاران اخبار لینکدین (ایالات متحده)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (استرالیا)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (برزیل)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (کانادا)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (چین)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (فرانسه)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (آلمان)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (هند)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (ژاپن)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (مکزیک)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (هلند)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (انگلستان)
  • راه اندازی برتر ویرایشگران اخبار لینکدین (ایالات متحده)
مطالب مرتبط  گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google فیلترهای دستور العمل را دریافت می کند

ما سالها با گذشتن از تکرارهای LinkedIn به لیست Fortune 500 دسترسی داشتیم تا بتوانیم آن را به عنوان یک بخش سفارشی Beta فعال کنیم ، اما دسترسی عمومی به این لیست به همراه سایر لیست های جدید اضافی خارق العاده برای بازاریابان است.

نرخ رشد شرکت

نوع هدف گذاری لینک شده بعدی که من به خصوص به دلیل چگونگی تولید آن نرخ رشد شرکت از آن هیجان زده هستم.

گزینه های این جنبه هدف گذاری عبارتند از:

  • شرکت های رشد منفی
  • 0٪ – 3٪ رشد شرکت
  • 3٪ – 10٪ رشد شرکت
  • 10٪ – 20٪ رشد شرکت
  • 20٪ + رشد شرکت

نماد سوال را روی نوع هدف قرار دهید و حباب اطلاعات LinkedIn می گوید:

“براساس نرخ رشد سالانه کارکنان که مربوط به شرکتشان هستند ، به اعضا برسید. نرخ رشد برای یک شرکت با مقایسه تعداد کل کارمندان اخیر در مقایسه با یک سال قبل مشخص می شود. “

این دقیقاً توضیح نمی دهد که چرا این موضوع بسیار ویژه است ، اما بگذارید این حقیقت را توضیح دهیم.

اندازه شرکت نوعی هدفگذاری است که ما از سال 2008 به LinkedIn دسترسی داشتیم ، و بسیار مفید است. با این حال ، هنگام ایجاد صفحه توسط مدیر پیوند صفحه اعلام می شود. به ندرت به روز می شود ، یا برای صحت بررسی می شود. بسیاری از شرکت ها حتی یک صفحه شرکت راه اندازی نکرده اند ، بنابراین وقتی از این نوع هدف گیری استفاده می شود ، کارکنان آنها به سادگی از کار خارج می شوند.

سطل های فعلی اندازه شرکت در LinkedIn به تعداد کارمندان زیر است:

  • خودم فقط
  • 1-10
  • 11-50
  • 51-200
  • 201-500
  • 501-1k
  • 1k-5k
  • 5k-10k
  • 10k +

هدفگذاری نرخ رشد جدید شرکت به احتمال زیاد از این داده ها بدست نمی آید ، زیرا اگر ریاضی را انجام دهید ، پرش در سطل های اندازه فعلی در LinkedIn با حداقل اندازه 60-90٪ برابر خواهد بود زیرا بسیار بزرگ هستند. به علاوه ، شما در معرض همه نادرستی های آنها به طور مداوم به روز می شوید.

این هدف گذاری جدید احتمالاً از تعداد پروفایل های واقعی کارمندان حاصل شده است که شرکت را به عنوان کارفرمای خود ذکر کرده اند. این یک شماره دشوار است که بتوانید اندازه کل شرکت خود را با دقت پایه گذاری کنید. این به دلیل عواملی مانند شرکت های یقه آبی است که تقریباً به اندازه شرکت های یقه سفید از LinkedIn استفاده نمی کنند ، بنابراین اختلاف بزرگی بین اندازه واقعی شرکت و اندازه شرکت قابل مشاهده برای LinkedIn وجود دارد.

مطالب مرتبط  استفاده از صدا پلاک خورده است - در حال حاضر

اما برای محاسبه نرخ رشد بسیار عالی عمل می کند! هر دو صنعت یقه آبی و یقه های سفید تقریباً دقیق هستند. بیایید بگوییم ، یک شرکت یقه آبی تنها 33٪ نیروی کار خود را در LinkedIn دارد و یک شرکت با اندازه سفید با هم مقایسه ای با 95٪ از نیروی کار خود را با پروفایل دارد. وقتی LinkedIn می بیند که در حال حاضر هر شرکت 3٪ کارمندان بیشتری دارد ، در هر دو مورد بازهم نماینده است.

من دوست دارم که این داده ها قابل مشاهده باشند ، داده های رفتاری از LinkedIn ، به جای LinkedIn منتظر سرپرست صفحه شرکت هستند تا به یاد بیاورد که بیاید و آن را به روز کند. این همچنین داده هایی است که فقط LinkedIn در اختیار دارد ، و من طرفدار عظیمی از LinkedIn هستم که از داده های اختصاصی آن استفاده می کند (که آنها شروع به انجام آن می کنند) ، همانطور که توسط نسخه اخیر هدفمندی صفات اعضا مشهود است ، که این امکان را برای ما فراهم کرد. مشارکت کنندگان مکرر ، مسافران مکرر ، افراد متقاضی کار ، افرادی که به آموزش باز می شوند ، و براساس دستگاه ترجیحی دستگاه.)

این داده های معتبری است که فقط LinkedIn در اختیار دارد و سلطنت آن را به عنوان پادشاه هدف قرار دادن B2B تسویه می کند.

چطور می تونی از اون استفاده کنی؟

من فکر کرده ام که هدف گذاری جدید می تواند در مواقعی مانند:

  • هدف قرار دادن Fortune 500 فقط با پیشنهادات سازمانی
  • هدف قرار دادن رهبری منابع انسانی و C-suite از شرکتهای با رشد بالا با پیشنهادات تجاری در املاک و مستغلات ، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که فضای خود را از بین نبرند و به دنبال فضای اداری بزرگتری باشند
  • شرکتهای پر رشد را با پیشنهادهایی که دارای بازاری یا اختلال در بازار باشد هدف قرار دهید ، زیرا حرکت کنندگان و شیکرها احتمالاً بودجه و قدردانی از اختلال را دارند.
  • شرکتهای با نرخ رشد منفی را محروم کنید که احتمالاً محصول / خدمات شما از بودجه های سنتی فراتر رود

در کل ، من از این بروزرسانی جدید هدفمندی هیجان زده هستم زیرا هر دو جنبه مفید هستند و من هیچ نقصی در نحوه تولید آنها نمی بینم.

کار عالی LinkedIn! با تشکر از ادامه نوآوری ، بنابراین بازاریابان ما می توانند منجر به کیفیت بالاتر شوند.

The post چگونه می توان از گزینه های جدید هدفگذاری شرکت LinkedIn Ads برای تقویت نسل سرب B2B استفاده کرد ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top