چگونه می توان از پنل های دانش محصول Google بیشترین بهره را برد

thumbnail

پانل های دانش محصول ممکن است اولین جایی باشد که خریداران با اطلاعاتی در مورد محصولی که به آن علاقه دارند روبرو می شوند – و ممکن است هرگز نیازی به ترک پانل دانش برای انجام تحقیقات خود ، خواندن بررسی ها یا مقایسه قیمت ها نداشته باشند. این امر باعث می شود پنل محصول از نظر ارائه اطلاعات احتمالی به مشتریان بالقوه برای تصمیم گیری در مورد اینکه قصد خرید دارند و احتمالاً از چه کسانی خریداری شود ، به خط مقدم تبدیل شود.

در پنل محصول ، مارک ها و تولیدکنندگان می توانند اطلاعات مربوطه را به راحتی برای خریداران در دسترس قرار دهند و خرده فروشان این فرصت را دارند که این خریداران را به صفحات جزئیات محصول خود جلب کنند. این راهنما به تولیدکنندگان ، خرده فروشان و آژانس هایی که با آنها کار می کنند مروری کلی در مورد روش هایی که می توانند در ایجاد صفحات محصولات خود برای اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و افزایش احتمال فروش ، کمک کنند ، ارائه می دهد.

پانل های دانش محصول چیست؟

پانل های دانش اطلاعات مربوط به موجودیت ها را در نمودار دانش سازمان می دهند و نمایش می دهند. آنها معمولاً در سمت راست نتایج جستجوی دسک تاپ Google و Bing و در بالای نتایج در تلفن همراه ظاهر می شوند.

پنل دانش محصول Google همانطور که در دسک تاپ (چپ) و تلفن همراه (راست) نشان داده می شود.

پانل های دانش محصول نوعی پانل دانش است که به طور خاص برای محصولات طراحی شده است. تفاوت آنها با پانل های دانش مارک و پانل های دانش محلی از این جهت است که توسط یک شرکت تجاری قابل ادعا نیستند و ویژگی هایی که در این پانل ظاهر می شود با هدف کمک به کاربران در پیمایش در مراحل پیش خرید سفر مشتری خود مانند خواندن نظرات و مقایسه آنها است. قیمت.

مزایای SEO پنل های دانش محصول

آندره ولپینی ، مدیرعامل WordLift ، گفت: “به طور کلی ، یک پنل دانش محصول ، یافتن اطلاعات توسط جستجوگران را بسیار آسان می کند و ما می توانیم فرض کنیم که در نهایت این ممکن است به فروش بیشتری تبدیل شود.” شرح محصول ، ویژگی ها ، عکس ها و بررسی ها از اجزای مشترک پانل های دانش محصول (KP) هستند و می توانند به مشتریان بالقوه کمک کنند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند یک محصول خاص را بخرند.

بسیاری از KP های محصولات حاوی قیمت و پیوند به صفحات توضیحات محصول از فروشندگان مختلف هستند ، که به کاربران امکان می دهد قیمت ها را با یک نگاه مقایسه کرده و برای تکمیل خرید خود به سایت یک خرده فروش مراجعه کنند. وی گفت: “پانل های دانش محصول یک فروشگاه یک مرحله ای در جستجوی Google هستند” ، افزود که خرده فروشان “به احتمال زیاد می خواهند آنجا باشند زیرا این پنجره دیگری است که می توانید برای افشای پیشنهاد خود استفاده کنید.”

ایوان کرک پاتریک ، معاون VP ، خرید و مدیریت خوراک گفت: “برای تولید کننده ، من می گویم بزرگترین مزیت آن رایگان و بزرگ بودن آن است ، به خصوص در یک دستگاه تلفن همراه – کاملاً بر صفحه نتایج جستجو در آنجا تسلط دارد ، و واقعاً باعث جذب مشتری می شود. در تینویتی

اطلاعات موجود در KP محصول از بازرگانان ، تولید کنندگان و داده های ساختاریافته در صفحات وب تهیه می شود. اگر محتوای موجود در وب باز شده باشد و به خرده فروشی مربوط شود ، ممکن است Google شامل محتوای موجود در وب باز نیز باشد.

اگرچه نمی توان KP محصول را ادعا کرد ، اما با استفاده از سیستم عامل ها و تکنیک های زیر می توانید به اطمینان از صحت اطلاعات موجود در پانل های محصولات خود کمک کنید.

مرکز تولید کننده Google. این پلتفرم که در سال 2015 راه اندازی شده است ، به تولیدکنندگان ، دارندگان مارک و مجوزهای تجاری اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به محصول ، مانند عنوان محصول ، توضیحات ، تصاویر ، ویژگی های اصلی و فیلم های مربوط به YouTube را به Google ارسال کنند. سپس از این اطلاعات می توان برای بهبود توصیفات و ارائه اطلاعات مربوط به جستجوی Google استفاده کرد.

مرکز تولید کننده می تواند خلا data داده ها را پر کرده و به اطمینان از ایجاد لیست های خرده فروش برای نشان دادن محصولات تولید کننده کمک کند. علاوه بر این ، تولید کننده مرکز نمایش ها ، کلیک ها و سایر معیارهای عملکرد را برای محصولات ارائه می دهد.

Google Merchant Center. مرکز تجاری ، همتای خرده فروش مرکز تولیدکننده ، به فروشندگان اجازه می دهد جزئیاتی را در اختیار شما قرار دهند که ممکن است باعث فروش یک محصول خاص شود و ممکن است حاوی اطلاعاتی خاص برای آن فروشنده مانند قیمت فروش ، در دسترس بودن ، اطلاعات حمل و نقل و غیره باشد.

این امکان برای تولیدکنندگان وجود دارد که هم از مرکز تولید کننده و هم از مرکز تجاری استفاده کنند. برای تولیدکنندگانی که محصولات خود را به فروش می رسانند ، حفظ اطلاعات سازگار در هر دو سیستم عامل می تواند به Google کمک کند جزئیات محصول را آشتی دهد. توجه داشته باشید که فیدهای Merchant Center به شرط داشتن فیلدهای مورد نیاز با سازنده سازگار هستند (gtin، id، brand، title، description، و image_link) در خوراک گنجانده شده است.

مطالب مرتبط  ویژگی جدید اسکن سایت Bing Webmaster Tools مشکلات SEO را پیدا می کند

داده های ساختاری اطلاعات مربوط به یک محصول ، مانند مارک ، رتبه بندی ، GTIN (شماره کالای تجارت جهانی) ، ابعاد فیزیکی ، توضیحات و غیره را می توان از طریق نشانه گذاری داده شده ساختاری ، در اختیار موتورهای جستجو قرار داد. سپس موتورهای جستجو می توانند از این اطلاعات برای پر کردن ویژگی های جستجو ، مانند پانل های دانش محصول یا چرخ فلک محصولات محبوب تلفن همراه Google استفاده کنند.

موتورهای جستجو همچنین ممکن است از داده های ساخت یافته برای برقراری ارتباط در نمودار دانش استفاده کنند. به عنوان مثال ، ویژگی SameAs می تواند هویت یک محصول را نشان دهد ، بنابراین موتورهای جستجو می دانند که موردی که می فروشید ، همان مورد ذکر شده در وب سایت سازنده آن است. هرچه اطلاعات بیشتری در نمودار دانش در مورد یک محصول داده شده وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد پانل دانش آن جامع تر است و موتورهای جستجو را قادر می سازد رتبه بندی ، بررسی و سایر جزئیات را نشان دهند.

ویکی پدیا و ویکی داده. همانطور که در مورد KP های مارک تجاری وجود دارد ، ویکی پدیا می تواند یک منبع داده باشد ، و مقالات ویکی پدیا گاهی در بخش توضیحات پانل های محصول ذکر می شوند.

اگرچه داشتن یک صفحه ویکی پدیا شانس شما برای به دست آوردن محصول KP و پر کردن آن با اطلاعات مربوطه را افزایش می دهد ، اما لازم نیست و ممکن است برای همه محصولات مناسب نباشد ، از جمله محصولات با مارک سفید که با نام های تجاری مختلف به فروش می رسند.

Wikidata ، مخزن داده های ساخت یافته مورد استفاده پروژه های ویکی مدیا (مانند ویکی پدیا) که در هنگام خاموش شدن Freebase جایگزین Freebase در سال 2015 شد ، همچنین می تواند برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شما در نمودار دانش استفاده شود.

درباره راهنمای استفاده از ویکی پدیا و ویکی داده برای پانل های دانش خود می توانید اطلاعات بیشتری در راهنمای پانل دانش ما کسب کنید. با این حال ، ابتدا باید بر مدیریت محصولات خود در Google Manufacturer Center و Merchant Center تمرکز کنید ، زیرا به نظر می رسد این سیستم عامل ها تأثیر مستقیم تری بر KP محصولات دارند.

چگونه تولید کنندگان و خرده فروشان می توانند بر روی پنل دانش محصول تأثیر بگذارند

کیفیت و دقت داده ها کلید استفاده از پانل های دانش محصول است.

برای مارک ها و تولیدکنندگان. “اگر فقط یک کار را می توانید انجام دهید ، من احتمالاً از مرکز تولید کننده شروع می کنم [if you’re a manufacturer] یا Merchant Center [if you’re a retailer]، “Volpini گفت. این به این دلیل است که اطلاعات معتبر محصول را که تولیدکنندگان قادر به ارائه آن هستند ، می خواهد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، تولیدکنندگان می توانند عناوین ، توضیحات ، تصاویر و فیلمهای YouTube مربوط به محصولات خود را از طریق Manufacturer Center مستقیماً به Google ارسال کنند. “شما می توانید بر آنچه در پانل دانش محصول نشان داده می شود کنترل بیشتری داشته باشید: شما می توانید محصولات جدید اضافه کنید ، محصولات را حذف کنید ، آنچه را که در آنجا دارید به روز کنید و کیفیت موارد را از طریق [and] هر گونه خطایی که مشاهده می کنید ، “کرک پاتریک با اشاره به تصاویر محصولات به عنوان یک نمونه گفت. ”خرده فروشان ممکن است از بالاترین کیفیت تصاویر برخوردار نباشند. شما به عنوان یک تولید کننده ، نسخه اصلی آن را خواهید داشت ، بنابراین برای شما آسان است که وارد شوید و عکس هایی را که می خواهید به کاربران نشان دهید اضافه کنید “.

Google همچنین به فیدهای مرکز تولید نسبت به فیدهای مرکز تجاری اولویت می دهد ، بدین معنی که ارائه اطلاعات مربوط به محصول خود از طریق Manufacturer Center ممکن است به شما در اصلاح نادرستی منابع دیگر کمک کند.

KP محصول همچنین می تواند پیوندی به صفحه جزئیات محصول سازنده ارائه دهد ، جایی که می توانید با آن به کاربران نظر دهید ، اطلاعات بیشتری به آنها و همچنین لینک به خرده فروشانی که محصول را می فروشند به آنها ارائه دهید. فیدهای مرکز تولید شامل یک ستون URL صفحه محصول هستند که در آن صفحه مناسب می تواند تعیین شود. با این حال ، افزودن URL در اینجا تضمین نمی کند که در پنل نمایش داده شود.

پیوند به صفحه محصول تولید کننده در پانل دانش محصول.

“در نمودار دانش ، اطلاعات باید توسط چندین منبع تأیید شود ، بنابراین اگر شما چنین چیزی را انتظار نداریم [add the URL in Manufacturer Center]، پیوند را دریافت خواهید کرد ، اما به احتمال زیاد این اتفاق می افتد. “Volpini گفت ، با اشاره به اینکه به طور کلی ، ممکن است برای تولید کنندگان آسان تر باشد ، نه برعکس محصولات محبوب ، نهادهای نمودار دانش کمتر ایجاد شده ، مانند محصولات خاص را تحت تأثیر قرار دهید. که در آن ممکن است مقدار زیادی داده در حال حاضر وجود داشته باشد.

مطالب مرتبط  چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]

صفحات جزئیات محصول شما همچنین می تواند از طریق مارک داده شده ساختاریافته ، به تأیید و گسترش اطلاعات موجود در منبع تغذیه مرکز تولیدی شما کمک کند.

“استفاده از داده های ساخت یافته مانند این است که نسخه خود محصول را با پالت گسترده تری از رنگ ها رنگ آمیزی کنید ، زیرا می توانید عناصر مختلف را ترکیب کنید” ، وولپینی افزود: “اگر نظراتی دارید ، می خواهید آنها را با همان مارک گذاری کنید شناسه ها اگر ویدیویی در داخل مقاله دارید ، می خواهید ویدیو را به همان شناسه محصول ارجاع دهید و موارد دیگر – می توانید با استفاده از داده های ساختاری ، اطلاعات اطراف محصول را در وب باز ایجاد کنید. “

هنگامی که به طور همزمان استفاده می شود ، شناسه های محصول مانند GTIN و برخی از خصوصیات داده های ساختاریافته می توانند Google را قادر به افزودن عناصر بیشتری به KP محصول کنند. وولپینی با بیان اینکه استفاده از خاصیت isAccessoryOrSparePartFor می تواند به Google کمک کند پیوندی بین محصولات مرتبط ایجاد کند ، گفت: “تعامل می تواند تغییر کند اگر من اطلاعات مربوط به لوازم جانبی را اضافه کنم.”

برخی KP های محصولات موبایل حاوی بخشی برای لوازم جانبی هستند. خاصیت isAccessoryorSparePartFor داده های ساختاریافته می تواند برای اتصال لوازم جانبی به محصول اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

” [product KP] رابط کاربری پویا است و توسط داده ها هدایت می شود ، بنابراین اگر داده ها سازگار و دقیق باشند ، شانس دیده شدن و تعاملی را که کاربر نهایی می تواند با محصول من داشته باشد بهبود می بخشم. “

همچنین ارائه اطلاعات دقیق محصول به خرده فروشان می تواند به اطمینان از داده های سازگار در وب کمک کند. اگر گوگل ببیند مشخصات مربوط به یک محصول مشخص از یک سایت به سایت دیگر یکسان است ، به احتمال زیاد اطلاعات موجود در KP محصول برای مشتریان بالقوه دقیق و مفید است.

برای خرده فروشان. KP محصولات این فرصت را برای تجار فراهم می کنند تا از طریق لیست محصولات رایگان که اغلب در آنها وجود دارد ، به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند. “این همه از طریق پرداخت نشده است [channel] با ورود به پنل دانش ، “کرک پاتریک گفت:” سeriesالاتی که باعث ایجاد KP محصولات می شوند ، اغلب عبارات جستجوی با کیفیت بالا هستند که تبلیغ کنندگان نمی توانند از طریق آن تبلیغات خرید پولی را انجام دهند ، بنابراین لیست های ارگانیک را با ارزش تر می کند.

خرده فروشانی که می خواهند لیست خرید خود را در KP محصولات نشان دهند ، باید این کار را از طریق Merchant Center با بارگذاری یک فید محصول و سپس انتخاب سطوح در سراسر Google انجام دهند. همچنین این مزیت اضافه شده دارد که محصولات شما را قادر می سازد در جستجوی Google ، خرید و نتایج تصویر به صورت رایگان نیز ظاهر شوند.

“مهمترین چیز برای این خرده فروشان داشتن GTIN در خوراک محصول شما و در Merchant Center است ، زیرا این پنل های دانش برای یک محصول خاص هستند ، همه از طریق این GTIN به هم گره خورده اند – اگر همان GTIN را ارائه نمی دهید ، کرک پاتریک گفت ، “در آن پنل دانش شرکت نمی کنید” ، افزود که قیمت گذاری رقابتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. وی گفت: “اگر قیمت شما سه برابر رقبا باشد ، شانس حضور شما در آنجا زیاد نیست.”

تعیین تنوع در یک محصول خاص ، مانند رنگ یا ماده ، همچنین می تواند به کاربران کمک کند آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

در مثال بالا ، انتخاب یک رنگ لیست های خرید ارگانیکی را که کاربران با آن ارائه می شوند تغییر می دهد. حذف این داده ها ممکن است منجر به عدم نمایش لیست های شما هنگام فیلتر کردن کاربران برای یک نوع محصول شود.

پیاده سازی داده های ساخت یافته در صفحات جزئیات محصول شما (به عنوان مثال برای بررسی های شما) ممکن است به Google کمک کند تا پانل دانش را برای آن محصول خاص ایجاد کند ، اما مزایای آن در بین کاربران ، تولید کننده و سایر خرده فروشان نیز پخش خواهد شد.

همه چیز در مورد داده است

وولپینی گفت: “کیفیت داده ها استراتژی جدید بهینه سازی است” ، افزود: “ما تمایل داریم اهمیت کیفیت داده را دست کم بگیریم ، اما در زمینه تجارت الکترونیکی ، این امر ضروری است.” پنل های دانش محصول نشان می دهد موتورهای جستجوگر مانند Google به دنبال مقصدی برای تصمیم گیری خرید کاربران هستند.

از آنجا که کاربران ممکن است قبل از اینکه حتی روی صفحه فرود کلیک کنند ، از طریق ویژگی های جستجو با اطلاعات محصول روبرو می شوند ، تولیدکنندگان و خرده فروشان باید از هر فرصتی برای تأثیرگذاری بر نتایج جستجو استفاده کنند. با استفاده از سیستم عامل ها و تکنیک هایی که Google برای ارائه اطلاعات آسان برای مشتریان بالقوه آسان می کند ، می توانید به شما کمک کنیم در اوایل به آنها برسید.

پست چگونه می توان از پنل های دانش محصول محصول بیشترین بهره را برد در اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top