چگونه منابع نویسنده محتوا را منبع و دامپزشکی کنیم [Video]

thumbnail

نویسندگان محتوای مؤثر ، کیفیت را به محتوای شما می رسانند که می تواند دید جستجو ، ترافیک ، تبدیل شما را افزایش دهد و به تمایز برند شما از رقبا کمک کند. متأسفانه ، پیدا کردن نویسنده مناسب برای مخاطبان و سازمان شما می تواند زمان قابل توجهی را به خود اختصاص دهد ، و اگر نامزد این کار را انجام ندهد ، ممکن است سرمایه گذاری زمان دو برابر شود.

دانستن اینکه در کجا باید جستجو کرد و به دنبال چه چیزی بود می تواند به شما کمک کند تا پایه و اساس موفقیت بازاریابی محتوا را تعیین کنید. در زیر ، صاحبان آژانس ها ، نویسندگان محتوا و استراتژیست ها مفیدترین راهنمایی های خود را در مورد چگونگی تهیه و بررسی نامزدهای احتمالی به اشتراک می گذارند.

یافتن یک نویسنده متن مناسب

قبل از مراجعه به شبکه خود مراجعه به روشهای متداول برای کشف نویسندگان است و این روش می تواند شما را قادر سازد تا یاد بگیرید که آیا نامزد سابقه مهلت ملاقات را دارد یا قبل از نزدیک شدن به آنها بازخورد پذیرفته است. با این وجود ، اعتماد به نفس بیش از حد به شبکه شخصی شما ممکن است فرصتهای از دست رفته را در پی داشته باشد.

شانون کی مورفی ، استراتژیست استراتژی محتوا Shine Content ، گفت: “من محتاط هستم که فقط به شبکه های مراجعه کننده تکیه کنم ،” از درون شبکه های ما. ” با توجه به داشتن امتیازات نژادی در جنبش Black Lives Matter ، برندها باید صداهای متنوعی را در همه سطوح سازمان در نظر بگیرند. یکدست شدن همگن همچنین می تواند باعث نادیده گرفتن و از دست رفتن دیدگاه های ارزشمند دیگر شود.

به سایت های رسانه های اجتماعی اهرم دهید. بسترهای نرم افزاری مانند LinkedIn و Facebook می توانند نامزدهای فراوانی را برای شما فراهم آورند ، و دانستن نحوه جستجو در جستجوی شما می تواند به شما کمک کند تا از بین نویسندگان بالقوه کاوش کنید.

جسیکا فاستر ، کارول تیس ، هدر لوید مارتین و مل کارسون در مورد چگونگی یافتن و تقویت روابط با نویسندگان محتوا در Live با موتور جستجو زمین بحث می کنند.

Carol Tice ، بنیانگذار وبلاگ Make a Living Writing و انجمن نویسندگان Freelance Den ، گفت: “به لینکدین بروید و یک جستجوی هدفمند انجام دهید ،” توصیه به کارفرمایان به جستجوی نوع دقیق نویسنده مورد نیاز (با استفاده از پرس و جو مانند “نویسنده فن آوری آزاد سیاتل” ، به عنوان مثال). وی گفت: “آنچه LinkedIn شما را به شما باز می گرداند افرادی است که شما به آنها متصل هستید – اتصالات شما در صدر قرار می گیرند ، بنابراین راهی برای انجام شبکه ارجاع است اما در لنزهای بزرگتر.” تابلوهای مخصوص نویسندگان.

مطالب مرتبط  Google پروژه "داستان پردازی اخبار پیشرفته" را با محتوای مجاز شروع به کار می کند

جسیکا فاستر ، نویسنده و استراتژی محتوا در Keys & Copy SEO ، گفت: “اگر به دنبال نوع خاصی از نویسندگان هستید ، به گروه های فتنه ای فتنه می روم و سعی می کنم نویسندگان را پیدا کنم. ، آنها خود را به صورت حرفه ای در فیس بوک یا LinkedIn برند کرده اند ، پس از من ، این یک نشانه خوب است. ” توصیه های نویسنده LinkedIn یا صفحه کسب و کار آنها در Facebook نیز ممکن است اطلاعات مفیدی را در مورد نامزدهای بالقوه در اختیار شما قرار دهد.

انتشار نشریات در صنعت. مورفی گفت: “هنگامی که به دنبال نویسندگان می گردید ، به انتشار مطالبی در زمینه خود بپردازید که دوست دارید و آنها را تحسین می کنید ، احتمالاً این وبلاگ ها از نویسندگان مستقل و متخصص استفاده می کنند.” در مورد صنعت خود و شما را قادر می سازد تا در کار خود به اوج برسید. اگر یک مسابقه بالقوه وجود دارد ، می توانید نویسنده را در توییتر یا LinkedIn جستجو کنید تا ببینید که آیا آنها برای همکاری با شما باز هستند.

این استراتژی می تواند حتی پس از جذب استعداد مناسب ، در وقت شما نیز صرفه جویی کند. وی افزود: “جمع آوری نشریات و مقاله هایی که شما تحسین می کنید بخشی از غفلت اما مهم در روند استراتژی محتوا است – شما باید بتوانید به نویسندگان نمونه هایی از سبک و لحنی را که سعی در تقلید دارید نشان دهید.”

نویسندگان را تشویق کنید تا نزد شما بیایند. شما می توانید با فراهم آوردن فرصت های جبران هزینه های عادلانه و توسعه ، احتمال نویسندگان را برای شما در اولویت قرار دهید.

“من وارد وبلاگ نویسی شدم ، [but] من به دنبال فرصتی برای نوشتن دنباله ایمیل در مورد پست یا پیشنهادات ، انجام یک محصول رایگان برای مشترکین ، انجام مطالعات موردی ، برگه های ویژه ، گزارش های ویژه ، کتاب های الکترونیکی هستم. ” ، به عنوان یک نویسنده ، هنگام کار با مشتری به دنبال کار است. او گفت: “من نمی بینم كه پروژه های پرسود و دید دیدنی تری داشته باشند ، علاقه مند نباشم.”

دوین برامال ، مدیرعامل آژانس بازاریابی محتوا Animalz گفت: “تولید نوع محتوا که می خواهیم از نویسندگان محتوا مشاهده کنیم ، در جذب کالیبی از نامزدهای مورد نظر ما بسیار کمک کرده است.” اصطلاح بازی را وقتی می توان به استعدادها کمک کرد ، اما این کار مؤثر است ، زیرا شما به مکانی تبدیل می شوید که نویسندگان بزرگ برای آن کار می کنند.

مطالب مرتبط  کمپین های خرید هوشمند ، حاشیه نویسی حمل و نقل ، کنترل مناقصه "مشتری جدید" را دریافت می کنند

دامن زدن به نویسندگان آینده نگر

شما بیش از نمونه های منتشر شده نیاز دارید. نوشتن نمونه ها یکی از متداول ترین روش ها برای ارزیابی نامزد است ، و در حالی که آنها اطلاعات بیشتری را برای کار با شما در اختیار شما قرار می دهند ، آنها نباید تنها چیزی باشند که شما ارزیابی می کنید.

برامال گفت: “بریدگی های موجود آنها را به درگاه می رساند ، اما با توجه به این که پست های وبلاگ منتشر شده و / یا مقالات قابل ویرایش (گاهی اوقات به شدت) از طرف دیگران است ، همیشه بازتاب خوبی از توانایی های یک نویسنده نیست.” یک بخش از بازاریابی محتوا و ارزیابی آن و همچنین ارائه یک پروژه نوشتن کوتاه. ” آژانس Bramhall همچنین توضیحات و انتظارات نقش کاملاً مشخص را برای تسهیل روند ارزیابی خود ارائه می دهد.

Tice گفت: “از آنها بخواهید به جای طرح های نهایی ، پیش نویس خام به شما بدهند.” درخواست اولین پیش نویس ارسالی ، نگاهی اجمالی به نوشته های آنها قبل از فرآیند ویرایش می کند و نشان می دهد که آیا نمونه های منتشر شده آنها به شدت ویرایش شده اند یا خیر.

نویسندگان شما باید آموزش ببینند. ” [writers] که کمی خودنمایی می کنند . . آنها کسانی هستند که من فکر می کنم ، “حالا این کسی است که می تواند مربیگری و راهنمایی کند تا چیزهای دیگر را یاد بگیرد” “گفت:” مل کارسون ، مدیر عامل شرکت Delightful Communications. صداقت و نگرشی که نامزدها از آن نشان می دهند ، می تواند به آژانس ها و مارک های تجاری کمک کند تا تعیین کنند که روابطشان به چه میزان موفقیت آمیز است.

هدر لوید مارتین ، مدیر عامل SuccessWorks ، توصیه كرد كه كارفرمایان می توانند نویسندگان خود را به صورت آزمایشی شروع كنند تا نویسندگان خود را به صورت آزمایشی شروع كنند. “اگر آنها نتوانند ویرایش ها یا انتقاد سازنده را کنترل کنند. . . این کسی نیست که بتوانم با آنها همکاری کنم زیرا به نظر من آنها برای شرکت من قابل آموزش نیستند. “

برای اطلاعات بیشتر در مورد یافتن و تقویت روابط با نویسندگان محتوا ، جلسه کامل Live with Search Engine را مشاهده کنید. همچنین می توانید لیست کامل ما از جلسات Land with Engine Search را در اینجا مشاهده کنید.

The post چگونگی منبع و دامپزشکی نویسندگان محتوا [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top