چگونه متصل اندازه گیری تلویزیون پتانسیل بازاریابی عملکرد خود را اثبات می کند

thumbnail

در مورد تأثیر همه گیر COVID-19 بر دنیای تبلیغات ، چیزهای زیادی نوشته شده است. بودجه ها کمرنگ شدند و بازاریابان برای یافتن راه های دیگر برای انجام کارهای بیشتر با درآمد کمتری تلاش کردند.

با این حال ، یکی از کمتر مورد بحث در مورد این موضوع ، این بود که چگونه این بیماری همه گیر به عنوان ضربه بزرگی برای مصرف تلویزیون های خطی و همچنین به عنوان یک مزیت به تلویزیون متصل (CTV) عمل کرد. تعداد آماری وجود دارد که از این تغییر دریا پشتیبانی می کند – 80٪ از خانوارهای آمریکایی اکنون حداقل یک دستگاه متصل به تلویزیون (CTV) دارند و نیلسن در حالی که خطی از کار افتاده است ، افزایش 81٪ YoY را در زمان مشاهده CTV ردیابی کرده است. برخی از شبکه های تلویزیونی اکنون حتی در اولویت بندی محتوای خود برای جریان جلوی تلویزیون خطی با یک وضعیت جدید برای رفتار کاربر ، در اولویت قرار داده اند.

و در Upfronts مجازی امسال ، به نظر می رسد صنعت تبلیغات تلویزیونی در نهایت آنچه را که همه مدت مدتی متوجه آن شده ایم را تصدیق می کند: جریان دیگر جایی نیست که بتواند محتوای قدیمی را پارک کند ، اینگونه است که و اکنون مردم در حال تماشای تلویزیون هستند.

بنابراین با خروج گسترده بینندگان بیشتر و درک این نکته که در نهایت CTV مقیاس را به عنوان یکی از مهمترین کانالهای تبلیغاتی بدست آورده است ، تبلیغ کنندگان از تعجب باقی مانده اند: چگونه آن را اندازه می گیریم؟

اندازه گیری تلویزیون متصل و انجام نشده است

قبل از پرداختن به نحوه دستیابی به اندازه گیری CTV ، بهتر است ابتدا به چگونگی مراجعه بپردازیم نه برای نزدیک شدن به آن

هر رویکردی که CTV را به روشی مشابه تلویزیون خطی اندازه گیری کند ، قبلاً گمراه شده است. اندازه گیری تلویزیون خطی به دلیل محدودیت پخش تلویزیونی ذاتاً انتزاعی است. تمام فناوری های چشمگیر در دنیای اندازه گیری تلویزیون های خطی مستقر شده اند تا بتوانند مدل سازی آماری را انجام دهند نه تحلیلی دقیق. این روش در نهایت آنچه را که به بهترین حدس می رسد ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، CTV صرفاً تبلیغات برنامه نویسی دیجیتالی است اما دارای تبلیغات تلویزیونی به عنوان یک آگهی تبلیغاتی به جای تبلیغ بنر است. و اندازه گیری آن بسیار به همان شیوه کار می کند – از محدودیت های تلویزیون خطی ناراحت نیست ، بلکه از اندازه گیری دیجیتالی استفاده می کند که دقت بیشتری را در مورد سنجش ها ارائه می دهد.

مطالب مرتبط  تصمیم ضد انحصاری فرانسه مرحله را برای پرداخت گوگل به محتوای خبری در اروپا تعیین می کند

مانند هر کانال بازاریابی دیجیتال دیگری ، بازاریابان انتظار می رود که اندازه گیری را انجام دهند. این باید به کل سفر مشتری نظر بدهد ، باید تبدیل را پیگیری کند ، و باید در راه حل های تحلیلی شخص ثالث پاسخگو باشد – و CTV آن نیازها را تحویل می دهد.

اندازه گیری مناسب تلویزیون چگونه کار می کند

یک CTV با لبه واضح تلویزیون بیش از حد خطی ، دقت ذاتی آن است. این یک سطح بینش را باز می کند که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تبلیغات را اجرا کنند و دقیقاً بدانند که چند نفر آنها را دیدند – تا آخر رقم. CTV همچنین به تبلیغ کنندگان درمورد نرخ تکمیل ، آگاهی دقیقی از اینکه چگونه بسیاری از افراد از ابتدا تا انتها آگهی تبلیغ را مشاهده می کردند ، نشان می دهد و تعداد بسیاری از آنها از بین رفته اند. اگرچه این یک قدم جلوتر از دنیای تبلیغات تلویزیونی خطی است ، این امتیازات برای سیستم عامل های CTV است.

بازاریابان عملکرد انتظار بیشتری دارند. درست مانند سایر کانالهای بازاریابی عملکرد ، مانند جستجوی پولی و اجتماعی ، بازاریابان عملکرد می خواهند دید کاملی از سفر مشتری داشته باشند تا واقعاً تأثیر کمپین های CTV خود را بشناسند. به همین دلیل است که در SteelHouse ، بعد از نشان دادن تبلیغات ، مهمترین اندازه گیری CTV ما شروع به کار می کند. با استفاده از فناوری تأیید شده بازدیدهای متقابل دستگاه ، ما پس از نشان دادن آگهی CTV ، ترافیک را به وب سایت تبلیغ کننده رصد می کنیم. این دستگاه قادر است سایر دستگاههایی را که از سایت بازدید می کنند از همان خانواده ای که این تبلیغ را مشاهده کرده اند – شناسایی کند – این امکان را به ما می دهد تا بازدیدهای سایت را که توسط این تبلیغ ایجاد می شود تعیین کنیم.

ما همچنان سایت تبلیغ کننده را رصد می کنیم تا ببینیم که آیا کاربرانی که از برنامه CTV سرچشمه گرفته اند ، در نهایت تبدیل می شوند ، یک قبر مقدس را به تبلیغ کنندگان تلویزیون با پاسخ مستقیم – روشی برای انتساب خرید به تبلیغات تلویزیونی که اجرا می کنند – در حالی که تجربه اندازه گیری آگهی ارائه می دهند ، مشاهده می کنیم. آشنا برای همه بازاریابان عملکرد.

اندازه گیری مناسب تاثیر واقعی کمپین CTV را نشان می دهد

اندازه گیری دستگاه متقاطع CTV به اثربخشی آن به عنوان کانال عملکرد پاسخ مستقیم کمک کرده است. در ضمن ، یک خرده فروش برجسته شراب و ارواح خوب که فعالیتهای CTV را با SteelHouse انجام می داد ، توانست به لطف بازدیدهای متقابل دستگاه تأیید شده ، سفر مشتری را پیگیری کند. این بینش باعث می شود که چه کسی تبلیغات خود را در تلویزیون دیده باشد ، و عملکردی که متعاقب آن بینندگان انجام داده است.

مطالب مرتبط  SEL 20200406

این کمپین با موفقیت 1.09٪ نرخ بازدید سایت و همچنین نرخ تبدیل 1.37٪ موفق به موفقیت داشته است. اندازه گیری متقابل دستگاه به تبلیغ کننده این امکان را می دهد که ارزش تبلیغاتی را که برای آنها به ارمغان آورده است را درک کند – این چیزی نیست که تبلیغ کنندگان تلویزیون خطی بتوانند انجام دهند.

انتساب مناسب نیاز به بینش شخص ثالث دارد

بازاریابان عملکرد در داشتن داده های کمپین خود در تجزیه و تحلیل شخص ثالث یا راه حل انتخاب مدیریت مدیریت خود ، ارزش پیدا می کنند. این امکان را به آنها می دهد تا عملکرد تلاش های بازاریابی خود را از طریق کانال های نامتناسب درک کنند. متأسفانه ، این ناحیه ای است که سایر سیستم عامل های CTV با کمبود فاصله روبرو شوند – آنها تمایل دارند که به اندازه گیری سکوت شده فقط از طریق پلتفرم خود متکی باشند.

با گزارش بازدید بازدید کنندگان از برنامه های CTV به یک راه حل تحلیلی مانند Google Analytics ، SteelHouse به بازاریاب های عملکردی این امکان را می دهد تا عملکرد کمپین تلویزیونی خود را به روشی آشنا تجزیه و تحلیل کنند. از طریق این ادغام ، مشتریان بازاریابی عملکرد ما مرتباً این واقعیت را درک می کنند که کمپین های CTV بر روی پلت فرم ما – آنچه ما عملکرد تلویزیون می نامیم – به طور معمول و همچنین (اگر بهتر نباشد) نسبت به سایر کانال های بازاریابی عملکرد سنتی انجام می دهند.

راه را برای ارزیابی تلویزیون متصل انتخاب کنید

هنگام ارزیابی راه حل های CTV ، به خود یادآوری کنید که CTV صرفاً تبلیغات برنامه ای است. به عنوان یک بازاریاب عملکرد ، باید انتظار داشته باشید که CTV همانند سایر کانال های بازاریابی عملکرد ، پاسخگو ، کارآمد و قابل اعتماد باشد. و اگر یک سیستم عامل هنگام اجرای کمپین CTV نمی تواند هیچ یک از این قابلیت ها را ارائه دهد ، یکی از موارد ممکن را پیدا کنید.

The post نحوه اندازه گیری تلویزیون متصل به اثبات پتانسیل بازاریابی عملکرد آن ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top