چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است

thumbnail

استفان مک دوناق ، مدیر بازاریابی دیجیتال و رشد در 1-800 Flowers ، می گوید: خواسته ها و انتظارات بازاریابان همچنان در حال تحول است و به طور فزاینده ای ، آنها “ترکیبی از بازاریاب ها ، فن آوران و تحلیلگران داده خواهند شد.”

وی در مورد اینکه چگونه روندهای نوظهور در داده و فناوری را تغییر می دهند ، به معنای تبدیل شدن به یک بازاریاب جستجوی مؤثر ، در یک سخنرانی با همکار 1-800 گل سارا Resnick ، ​​مدیر بازاریابی جامعه سازمانی برای SEO و Social ، در SMX بعدی بحث کرد.

مک دوناق خاطرنشان کرد: دموکراتیک کردن ذخیره سازی داده ها (ارزان ، آسان و تقریبا بی نهایت به لطف بانکهای اطلاعاتی ابری) و یادگیری ماشین در سیستمهایی که ما از آنها استفاده می کنیم (قیمت گذاری هوشمند / خودکار به عنوان نمونه) بر بازاریابی جستجوی – و بازاریابی گسترده تر تأثیر گذاشته است.

مزیت های رقابتی جدید برای (جستجو) بازاریابان

مک دوناگ وقتی یادگیری ماشین فراگیر است و داده های فراوان و در دسترس است ، می گوید:

  • با تمرکز بر استراتژی های کانال ، همکاری و انتساب برای سفرهای مشتری بطور فزاینده.
  • وقتی همه دسترسی یکسان به داده ها داشته باشند ، قادر به تصمیم گیری های استراتژیک و تاکتیکی سریعتر از هر کس دیگری هستیم. گزارش را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید سریعتر به سؤالات خود پاسخ دهید.
  • دانستن چگونگی کارکرد مدل های دستگاه ، بنابراین می توانید مثلاً مدل پیشنهادی مناسب را برای انتخاب درست انتخاب کنید. (این واقعاً مهم است و موضوعی که در صحبتهای بعدی SMX در مورد بازاریابی جستجو در دوران پیش بینی بازاریابی نیز مورد تأکید قرار دادم.)
  • به طور مرتب ارزیابی ، آزمایش و فشار ابزارها و فناوری.
مطالب مرتبط  4 روش جذاب و درخشان برای ایجاد تجربه تجارت الکترونیکی

وی گفت: “ابزارها و فناوری های فردی به سرعت تغییر می یابند که سرمایه گذاری روی هر فناوری ممکن است تأثیر ماندگار نداشته باشد.” “مزیت رقابتی دیگر فقط با اتخاذ فن آوری های جدید پیش بینی نمی شود.”

مک دوناک می گوید: “در عوض ، با ایجاد یک محیط و فرهنگی که از تکرار سریع و آزمایش – پشتیبانی می کند – جایی که تیم ها دائما در حال آزمایش و فن آوری های مرتبط با مشاغل خود هستند ، به دست می آیند.

مراقب چیز جدید داغ یا ذهنیت یک فناوری برای فناوری باشید. وی خاطرنشان می کند: “هر فناوری جدید و براق مطابق تجارت شما مناسب نخواهد بود.” “با تکامل فناوری ، شما باید بطور مداوم پشته بازاریابی خود را بسازید و دوباره بسازید تا اثربخش باقی بماند.

ابزاری برای “نرمال جدید” در بازاریابی

مک دوناگ خاطرنشان کرد: استودیوی Google Data یک گزینه رایگان و بدون کد برای خودکارسازی گزارشگری و تجسم اطلاعات ارائه می دهد. اگر می خواهید بیشتر بروید ، او پیشنهاد می کند که یک بانک اطلاعاتی بازاریابی ایجاد کنید تا بتوانید از منابع بیشتری داده بگیرید و داده های PPC را با SEO ، CRM و سایر داده های تجزیه و تحلیل وب ترکیب کنید. Tableau ، Looker و Power BI گزینه های تجسم پیچیده تری برای در نظر گرفتن هستند.

جداول AutoML Google Cloud امکان استفاده از یادگیری ماشین و ایجاد پیش بینی را برای افراد غیر رمزگذار آسان می کند. McDonagh می گوید ، مدل شناسایی تصویر Cloud AutoML Vision را می توان برای اضافه کردن خودکار ویژگی های محصول به کاتالوگ محصولات استفاده کرد ، به عنوان مثال ، McDonagh می گوید.

مطالب مرتبط  نیاز به سرعت (موبایل): پیشرفتهای کوچک تأثیر زیادی در تبدیل دارند

وی خاطرنشان می کند که فارغ التحصیلان جدید دانشگاهی پیش زمینه های زبان های برنامه نویسی مانند Python ، R و SQL را دارند و نشان می دهد که بازاریابان جستجوی فعلی مهارت های خود را گسترش می دهند. او می گوید: “دوره های SQL ، Python ، R ، HTML ، JavaScript ، رایانش ابری ، یادگیری ماشین یا هر چیزی را که ممکن است با آن آشنا نباشید ، انجام دهید.”

از مهارتها ، ابزارها و فن آوری ها استفاده کنید و این موارد شامل خودکارسازی گزارش روزانه ، اتصال داده های SEM به داده های CRM ، تجزیه و تحلیل بین کانال و پیش بینی و برنامه ریزی سناریو است.

فقط به یاد داشته باشید ، فناوری یک استراتژی نیست. مک دوناق می گوید: “ابزارهای نوآورانه یافتن پاسخ ها را آسان تر می کنند ، اما شما باید سؤالات درست را بپرسید.”

نمایش کامل را در اینجا (ثبت نام رایگان) تماشا کنید.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید
  • نحوه تنظیم یک چارچوب آزمایش ساده Google Ads برای بهینه سازی مداوم کمپین
  • پخش مجدد: کاری که متخصصان SEO می توانند برای اثبات الگوریتم سایتها انجام دهند
  • ستون های ایجاد لینک موفق

The post چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top