چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video]

thumbnail

“محل [data] . . . به شما اجازه می دهد تا به عقب نگاه کنید و بگویید ، ‘پیش از همه گیری ، افرادی که به Whole Foods رفتند چه کسانی هستند؟ چه کسی به کاستکو رفت؟ . . . چگونه در طول همه گیری تغییر کرد؟ چه کسی از دست داد؟ کی برد؟ و ما فکر می کنیم که چه کسی در معرض خطر قرار دارد؟ ” [data] به شما اجازه می دهد تا به عقب نگاه کنید ، این موارد را ببینید [behavior] تغییر و شروع به گفتن ، “آنهایی که می خواهم اکنون بطور بالقوه امتحان کنم و به عقب برگردم چیست؟” یا ، the کسانی هستند که می خواهم آنها را امتحان کنم و قفل کنم؟ “

تجارت الکترونیکی در حال رونق گرفتن است زیرا مشتریان قرنطینه ای خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند ، اما داده های مربوط به مکان تلفن هوشمند همچنین نشان داده است که برخی از مشتریان مشتاق بازگشت به مشاغل آجر و ملات هستند. دیوید شیم ، مدیرعامل Foursquare گفت ، برای مشاغلی که اولین کسانی هستند که دوباره باز می شوند ، پیام رسانی یک عامل اساسی خواهد بود.

“اگر من می دانم که شما برای شش ماه گذشته وارد مغازه من شده اید ، اما شما در دو سال گذشته نبوده اید ، باید مطمئن شوم که من در حال دستیابی هستم ، به شما می دانم که مکان من باز است ، که مارک من است. شیم با تأکید بر اینکه پیام دهی برای دفاع و رشد پایگاه مشتری شما با بازگشایی بازارها ضروری است ، وجود دارد ، ساعت کار این کار است ، زیرا حافظه ماهیچه ای از قبل تنظیم شده است – اکنون دوباره در حال بازسازی است. “شما در مورد زن و شوهر ورشکستگی هایی که اتفاق می افتند می شنوید. بسیاری از مکان های فروشگاه بسته می شوند. . . فرصت هایی وجود دارد که شما برای فتح پیدا می کنید زیرا این مشتریان اکنون دو ماه گذشته که مکان فروشگاه دیگر در آنجا نیست ، به آنجا رفته اند. “

مطالب مرتبط  عوامل رتبه بندی جستجو بینگ؛ ارتباط ، کیفیت و اعتبار ، تعامل کاربر ، تازه بودن ، مکان و زمان بارگیری صفحه

چرا اهمیت می دهیم COVID رفتار مصرف کننده و همچنین منظره خرده فروشی قبل از همه گیر را مختل کرده است. این طغیان فرصت هایی را برای مشاغل ایجاد می کند که می توانند روندهای جدید (یا بازگشت افراد قدیمی) را شناسایی کنند ، و این امکان را برای آنها فراهم می کند که بتوانند پایگاههای مشتری خود را بازپس گیر یا احتمالاً رشد دهند. داده های موقعیت مکانی یک منبع با ارزش است که می تواند به مشاغل کمک کند تا بر اساس آن روندها عمل کنند.

مطالب مرتبط  عملکرد دسته بندی خرده فروشی را در سراسر کمپین های جستجو و خرید تبلیغات Google تحلیل کنید

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • پیام کوتاه در هنگام تقسیم مشتری در مورد بازگشایی چیست؟ [Video]
  • بازاریابی در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید – برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است
  • 3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند
  • اعتبار Google Ads برای SMB شروع به کار می کند
  • نحوه اندازه گیری KPI های محتوا در طول COVID [Video]

پست چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top