چگونه برندها می توانند با هدف کار کنند و با تغییر مشاغل به سمت بازگشایی ، تغییر را تحمل می کنند

thumbnail

ماه گذشته ، در SMX ، استیو سیریچ ، مدیر کل مایکروسافت تجارت جهانی تبلیغات ، جینی ماروین ، سردبیر جستجوگر موتور زمین ، برای بحث و گفتگو یک به یک در مورد آینده بازاریابی دیجیتال در مقابل زمینه ایجاد اختلال گسترده ، پیوست.

سیریچ گفت: “ما این بیماری همه گیر را داشته ایم که تمام صنعت ما را وادار کرده است که واقعاً اولویت ها را از یک موقعیت رشد به سمت یک موقعیت بقا تغییر دهد – و نوع اختراع از بسیاری جهات ، تجربه برند.” سیریچ به عنوان صنعتی برای اولین بار از پاسخ دهندگان دیجیتال ، توضیح داد که بازاریابان دیجیتال در این مقاطع چالش برانگیز توانمندسازی دوستان ، خانواده و شرکای تجاری را دارند.

سیریچ با مشاغل در میان بازگشایی ، بینش و ملاحظات استراتژیک را برای کمک به مارک ها و “اولین پاسخ دهندگان دیجیتال” در سفر به حمایت از مشتریان و فعالیت با هدف ارائه داد.

فکر می کنم شرکت ها شروع به بازگشایی کنند؟

از تأثیرات اقتصادی COVID-19 گرفته تا جنبش های عدالت اجتماعی که ملت را درگیر خود می کند ، سازمان ها مجبور به تغییر می شوند. و اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مشاغل باید در اولویت قرار دادن مردم و جوامع ، اولویت دادن به ایمنی مشتری و کارکنان و پشتیبانی از مشتریان در این مواقع تاریخی فکر کنند.

سیریچ گفت: “جنبش عدالت اجتماعی در مقیاس انقلابی است و واقعاً ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، از ما الهام می گیرد و از ما می خواهد که برای هر مارک تجاری که در آنجا وجود دارد ، تغییر را ادامه دهیم.” “و بنابراین ، شما می دانید ، به عنوان یک برند ، شما واقعاً نمی توانید در حاشیه بنشینید. گزینه ای برای انجام این کار وجود ندارد. “

مطالب مرتبط  به گفته SEO SEO ، Google نباید به روز رسانی الگوریتم را در طول همه گیری مکث کند [Video]

توانمندسازی بازاریابان برای پذیرش تغییر

سیریچ به عنوان اولین پاسخ دهندگان دیجیتال گفت شرکتهایی مانند مایکروسافت مسئولیت ذاتی دارند تا از بستر و منابع خود به صورت عام برای رفع نابرابریهای منظم و حمایت از دلایل اجتماعی استفاده کنند.

سازمانها چگونه می توانند این کار را انجام دهند؟ سیریچ از مایکروسافت به عنوان نمونه یاد کرد: “در مایکروسافت ، ما اعتقاد داریم که ما مجموعه ای از ارزش های شرکت را داریم که پس از آن باید در جهان پروژه ریزی کنیم و واقعاً باید منعکس کننده چه کسی باشد ، نقاط قوت و تخصص ما باشد. ما تعامل را در سازمانهایی که فکر می کنیم منعکس کننده چه کسی هستیم ، عمیق تر کرده ایم و معتقدیم که می تواند این تغییر سیستماتیک را به وجود آورد. شرکت ها باید این موضوع را در نظر بگیرند. چگونه آنها در پشت این متحد هستند؟ آنها چگونه می بینند که چگونه به مقادیر آنها می پردازد؟ و چگونه از طریق ارزش های آنها؟ آیا آنها واقعاً می توانند تغییراتی را ایجاد کنند که به آنچه ما امروز تجربه می کنیم مثبت باشد؟ “

در این دنیای شجاع و جدید که مصرف کنندگان با اقدامات و کیف پول خود صحبت می کنند ، Sirich گفت یک فوریت در حال رشد برای برندها وجود دارد که بتوانند اصالت را در آغوش بگیرند و با هدف عمل کنند.

“ما [Microsoft] احساس می کرد که هدف همیشه مهم بوده است ، اما ما شاهد حضور روز افزون افراد در شرکت ها به جای محصولات هستیم تا هدف را رقم بزنند. این همان نوع تغییر و تحولاتی است که شما در مورد آن فکر می کنید. “

سه استراتژی برای کار با هدف

سیریچ گفت ، بازاریابی با هدف برای داشتن ارتباط مناسب و تأمین نیازهای مشتری بسیار مهم است ، به همین دلیل برندها باید با مردم و ارزشها هماهنگ باشند. وی برای این کار سه راهکار ارائه داد:

مطالب مرتبط  چرا SEO ها می خواهند ابزار تست داده های ساخت یافته را از دست ندهند

بر مسئولیت متمرکز شوید. از آنجا که مارک ها برای شرکت در مکالمه اجتماعی فراخوانده می شوند ، شرکت ها باید دائماً اعتماد مشتریان خود را بدست آورند. یکی از موثرترین روشهایی که برندها می توانند این کار را انجام دهند ، اتخاذ مسئولیت است. این بدان معناست که آیا این به معنای تحمل یک اشتباه است و یا تعدیل سازمانی برای منعکس کردن تغییر برای بهتر ، مسئولیت شرکت برای اتخاذ یک رویکرد هدفمند از برند مهم است.

مقادیر درایو ارزش های اصلی یک مارک انعکاس دهنده هدف خود است و مصرف کنندگان در این دوره قرار دارند که به سرعت پیشرفت کنند. بازاریابان باید در مورد چگونگی ارزشهای سازمان خود در نهایت به عنوان یک شرکت فکر کنند. سیریچ گفت: مارک ها باید آگاهانه چگونگی “پشتیبانی از ارزش های مردم را در نظر بگیرند زیرا شما در مورد چگونگی رهبری با نام تجاری خود فکر می کنید ، و چگونه می توانید آن وفاداری را ایجاد کنید.”

گنجاندن در بازاریابی مدرن امروز ، فراگیر بودن و تنوع – و اقداماتی که منجر به آن می شود – برای برندها ضروری است. سیریچ توضیح داد: برای سازمان ها ، فراگیر بودن به معنای در نظر گرفتن “ابعاد متعدد تنوع برای ایجاد نمایندگی دقیق فرهنگی در تبلیغات شما” است. “هنگامی که مردم احساس می کنند شامل می شوند ، آنچه در زیر می آید اعتماد است. و همانطور که می دانیم ، اعتماد به عنوان برندهای اصلی در دستور کار ما قرار دارد. “

The post چگونه مارکها می توانند با هدف کار کنند و با تغییر حرکت در کسب و کار ، مجدداً در موتور جستجوگر زمین ظاهر می شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top