چگونه بازاریابان محلی می توانند برای “تنظیم مجدد عالی” آماده شوند [Video]

thumbnail

دیوید شیم ، مدیر Foursquare در مورد چگونگی ایجاد همه گیر کوروی ویروس گفت: “از دید یک بازاریاب ، از منظر خرده فروشی یا رستوران ، این بازنشانی عالی وجود دارد که در آن فرصتی وجود دارد که بتوانید سهم بازار را که قبلاً هرگز ندیده اید ، بگیرید.” زمین بازی سطح که در آن بازگشایی مشاغل ایستاده است تا در کسری از آنچه معمولاً می تواند هزینه کند ، رقبا را به دست آورد.

در جلسه هوش محلی ما از Live with Search Engine Land ، مدیر عامل شرکت Shim و PlaceIQ ، دانكن مک كال در مورد آنچه شیم به عنوان “تنظیم مجدد عالی” نامیده می شود ، بحث كرد كه در آن مصرف كنندگان در حال مرور بین روالهای پیش از COVID خود هستند ، رفتارهای خرید به دلیل قرنطینه ، بازار تغییر می كند. بازگشایی و تأثیرات اقتصادی همه گیر در این دوره. با ضعف اقدامات قفل شونده ، داده های موقعیت مکانی می توانند به مشاغل کمک کنند تا درک کنند که مخاطبان چگونه تطبیق می یابند و آنها را قادر می سازند تا مشتریانی را که آماده خرید هستند بازاریابی کنند.

شیم گفت: “شما هرگز از نظر مصرف گرایی در دنیای جسمی این تنظیم مجدد را نداشته اید” ، گفت: تقاضای بازپرداخت به دلیل تعطیلی تجارت غیر ضروری باعث شده تا مشتریانی که حداکثر 80 درصد پیش هزینه های قبل از COVID را برای ذخیره مکان خود ذخیره می کنند. سطح در برخی مناطق “مصرف کنندگان می خواهند در دنیای جسمی مصرف کنند ، و این که هیچ نوع رفتارهای آموخته ای ندارند ، این که حافظه ماهیچه ای آنها هنگام نوسازی باید دوباره ساخته شود [means] باید جلوی این افراد قرار بگیرید ، زیرا اگر خیلی صبر کنید. . . شماره دو ، شماره سه ، بازیکن شماره چهار در فضا فرصت باورنکردنی برای گرفتن سهم از بازار دارد. “

مطالب مرتبط  کاخ سفید از ما می خواهد که از طرحواره برای اعلامیه های COVID-19 استفاده کنیم

از طرف دیگر ، “بازگشایی مجدد متفاوت از مجدداً است” ، مک کال گفت ، با اشاره به اینكه ایالت های محدود كردن محدودیت ها لزوماً با مشتریانی كه به مغازه های آجر و ملات باز می گردند برابر نیست. هنگامی که مصرف کنندگان مجدداً وارد بازار می شوند ، تا حدودی با توجه به شرایط فردی آنها تعیین می شود: تراکم جمعیت منطقه آنها ، چه آنها تنها زندگی می کنند ، ترجیحات شخصی و اولویت ها. “اگر همه اینها را اضافه کنید. . . این واقعاً قدرت موقعیت مکانی را نشان می دهد تا روز به روز به درک آنچه در واقع در زمین اتفاق می افتد ، کمک کند. “McCall گفت ، با اشاره به چگونگی استفاده از داده های مکان برای تقسیم این مخاطبان برای اهداف بازاریابی.

چرا اهمیت می دهیم مصرف کنندگان نسبت به آنچه که قبل از همه گیری به آنها عادت کرده اند ، به یک منظره خرده فروشی دیگر مراجعه می کنند: ممکن است شرایط کار و رفت و آمد آنها تغییر کرده باشد ، فروشگاه هایی که به آنها مکرراً عادت کرده اند ، دیگر ممکن است در کار نباشند و ممکن است به دنبال ابراز تعویق باشند. تقاضا داده های موقعیت مکانی منبعی است که می تواند به مشاغل آجر و ملات کمک کند تا با تشکیل عادات جدید و پس از همه گیر ، مخاطبان را دوباره معرفی و به بازار عرضه کنند.

مطالب مرتبط  Google اجازه حذف کالاهای تقلبی از نتایج جستجو را می دهد

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • داده های مکان و روندهای خارجی را برای ایجاد استراتژی های متنوع مخاطب ترکیب کنید [Video]
  • چگونه داده های موقعیت مکانی می توانند استراتژی بازاریابی شما را در طول COVID هدایت کنند [Video]
  • پیام کوتاه در هنگام تقسیم مشتری در مورد بازگشایی چیست؟ [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • Google My Business انعطاف پذیری بیشتری را با ساعات کاری ارائه می دهد
  • Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید – برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است
  • 3 سؤال SMB باید برای به حداکثر رساندن اعتبار Google Ads-19 خود بپرسند
  • اعتبار Google Ads برای SMB شروع به کار می کند

The post چگونه بازاریابان محلی می توانند برای “تنظیم مجدد عالی” آماده شوند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top